suri rumah yang berwawasan itulah aku c(;

title taknak kalah weh ;D HAHA suri rumah yg berwawasan ? berwawasan ke kau wa ? bangun tidur pun pukul 9 ==' adat lah bangun lambat , kalau dah webbie sampai pukul 3 pagi . macam biase tidur depan lappy . alahh macam tak biase jeh ^^

bangun jeh terus basuh baju ==' lepastuh sapu rumah . mase nih aku baru perasan aku tak reti pakai penyapu lidi . asyik betul je aku sapu :D HAHA berterabur habuk semua . takleh buat bini lah kau wa ! sorok muka dalam jamban kejap ^^ HAHA

selalu sapu guna penyapu yg selalu org pakai tuh . penyapu moden ;D then karpet ruang tamu depan ade habuk sikit , takkan aku nak sapu guna penyapu uh . gila namenye ==' tak jalan lah habuk nya :D nak taknak kena lah guna penyapu lidi . menangis woii mase nak sapu uh . haha =='

then mop rumah pula , sambil online pulak tuh . HAHA tak senonoh betul kan ? ecehh biar lah :P then kemas rumah kejap ^^ satu je tak sempat nak buat iaitu masak -.- abah suruh masak , kfinee aku malas gilaa terus cakap "beli nasi bungkus bah :D " haha esok aku akan pastikan aku tak malas gini -_-'' tapi sebenanye aku dah tak reti nak masak2 nih . lame tak masak woi ! slame nih pegang buku jeh , haha cewah ^o^

ambil lesen kereta bila nye ? tahun depan kod >.< takut sebenarnya sebab tak pernah bawa kereta . agak-agak ada langgar tiang macam shazmi tak nanti ? hee :D entri aku takde menarik mana pun cuma bermotifkan bosan jeh =3= haha okay maaf deh :D dah habis baca pun :)

hey thanks sebab dah habis baca :)