hangout with my little sys.14disember2011 =)

taktahu nak start cite mcm mane ? ==' *kita rindu pakwe kita . kgedik =3= Plan nye , aku naik bas sendiri dari rumah sebab mama kerja and abah pergi kebun kesayangan . tetibaa mase aku nak keluar rumah , nak basuh something , abah terpacak depan rumah . terkejut mak nyah -_-'

so haruslah abah yg hantar . pergi bank sebab nak beli nombor pin UPU *okayy muka gua memang takde untuk tersenarai pelajar U* <-- so wa jangan nak perasan sangat :) then tetibaa org tuh cakap , pembukaan nombor pin UPU pada 9 Januari 2012 . okayyss finee aku silap tarikh ==' terus pergi bas stand , jakunn siaa naik bas -____- selama nih mesti dengan wada =) tapi dea kat Melaka . so kenalah sengsorang >.< 

sebelum naik bas . aku tanye adek aku , twins aku , wada macam mane nak naik bas ? bukan apa , aku nih pemalu orgnya =D susah kalau jadi orang pemalu macam aku nih . sampai BPMALL , kita nampak lelaki ^^ okay nak usha nih . hai boleh kenal ? name dea shazmi . kita dapat pakwe baru . AHA jangan jeles *kgilaa T_______T''

masuk toilet betulkan shawl , tetibe adek aku tegur 2 org girl . okay itu siape ye ?HAHA rupenye kawan dea >.< mereka comel meh =) hee ! weh masak tuh jangan nak berlebihan minyak sangat . gemuk nanti aku . aku dahlah perempuan paling slim kat dunia nih *statement berani mati . org perasan gini lah jadinya :D tengok wayangg , cerita Ombak Rindu . aku ingat dlm cinema cerita Ombak Rindu tak ramai org . Ya Allah rupanya ramai lagi tak tengok macam aku . KAHKAH :D kalau tak tengok pun takpe , aku pembaca setia doe . kesinambungan Ombak Rindu sampai dowang tua pun , aku dah baca . *gilaa berlagak kau == humban masuk dalam parit baru tahu :p


aku dengan shazmi mcm biasa lahh bergaduh jeh . HAHA best gilaa kenekan dea doe . now rinduuuuuuuu T______T'' dahlah tacingg gila dengan shawl aku . asyik tak betul jehh . gilaa ahh lebih 3 kali aku betul kan doe =3 haiyo :O adek kita nangis tengok Ombak Rindu ==' siap bawa tisu tuh . 

HAHA tak tahan lah kau dek . aku dengan shazmi bising jelah dalam tuh . berbual je kerja kitorang . tak focus langsung =3= ehh adek aku ajar minum air longan tau . okay sedap :) next time boleh beli lagi . sebelum balik , aku kasi hadiah kat dea . hadiah dea yg 2 tahun lepas tertinggal kat rumah . so present tuh , anggap jelah untuk tahun depan . HAHA XD aku sampai rumah pukul 7.40pm . balik kena marah dengan abah . finee ==' then suruh goreng ikan lax ? whatthe ? O.o I look so nice when I'm cooking . grr =3= nice lah sangat . tengah tension problems datang , tengok Paper SPM ( akaun ) , terus senyum =) kenapa aku senyum ? walaupun ia tak bernyawa dan hanya sekadar kertas , ia benda paling menggembirakan aku walaupun kecewa sikit . hihi ^^

 i love you MY ONLY LITTLE SISTER :) abaikan muka sakai aku *

a lot thanks to Mohamad Shazmi , Syafika Roslan , Intan Amira Azhar & Nurul Ashikin Nordin

hey thanks sebab dah habis baca :)