i'm promise , this will be the last time :')

Assalamuaikum . korang tahu kan aku ade adek . yahh maybe adopt sister but i love her as my own little sister . aku taktahu lah dia mcm mane kan ? kite bukannye nujum pak tembelang nak tahu hati org macam mane . kan kan ? hee ape aku merepek ni :') k forget it :'D

Aku gaduh dengan dia . hari ape entah . aku lupa . hari yg sama juga aku gaduh dengan Mohd Sharifudin . kfinee memang rase down gilaa =-=' but i'm trying to be happy as usual . Aku minta maaf banyak kali kat mesej , im , wall . dia tak layan pon ? like je . adek nak balas ape yg akak buat kat adek dulu ? kfinee -_________-'

Aku pun taktahu lahh ek , aku sedihgilanakmati bila gaduh dengan budak kecik nih . Syafika Roslan :') aku gaduh dengan pakwe pun tak macamnih wehh . ktaktahu nak cakap ape dah . aku sayang gila kod dengan budak nih :')


YA ALLAH SUMPAH aku takde niat nak tuduh dia macam macam . aku tanye jeh , hmm aku mengaku salah aku . aku nak buat macam mane lagi supaye budak comel nih maafkan aku ? kfinee down gilaa sekarang =3= adek ? even kakak walling dengan kawan kawan *pangkat adek* , kakak selalu tengok wall adek :'( kakak rinduu gilaa dengan adek tahuu ? 
to SYAFIKA ROSLAN : yaa akak mengaku , tuh salah akak . maafkan akak okay ? akak rindu nak tumbuk2 dengan adek . rindu nak woi2 dengan adek . rindu nak wall adek . rindu nak mesej adek . palingg rindu nak dengar adek ckp "iloveyousys" kfinee kau tak macam org lain . kau dah mcm adek aku sendiri . bila awak nak tegur kita mcm dulu balik ? :'( tapi kan kalau adek nak ........ okay kite faham sangat and tak kacau awak dah :')
*takyah sakai sangat nak nanges eh wa . ohh kitorang bukan lesbo . harap maklum .kbaii :')
hey thanks sebab dah habis baca :)