sebab kenapa aku benci kau

Assalamualaikum . dulu kita ada kawan . dia MISS E . kenal dia dari form 1 sebab orangnya cantik ? orang lain sibuk cerita pasal dia . okay first time tengok , errr apehal minah ni ? tak sukaanyaa T__T then form2 boleh satu kelas pulak ? shit ==' aku dok sumpah seranah dia dalam hati , sebab bencinyaa bila dia gedik *aku asyik tak gedik kan ? HAHA XD ribut takde taufan takde aku tetibe TERkawan dengan dia . grrr pastuh ade org bagitahu aku pasal dia nih , penipu laa apelaa kan ? bila face to face , ewah alasan bermacam macam berbagai2 . start tuh tak kawan dah . bilaa dah form3 , satu kelas lagi dengan minah nih . apesal ek ? aku tak suka kau lah . kau faham tak ? menyampah =3=

mase form 3 nih laa banyak betol cerita pasal dia , yg buruk buruk lahh ==' bila form4 , satu kelas lagi . ak alah takde orang lain ke ape ? asyik kau jeh ! miss R bagitahu kat semua org yg miss E nih dah takde dara . okay aku pun macam shocked :O <-- mcmtuhlah muke aku time tuh . HAHA okay aku tipu ^^ encik A tanye miss E betol ke ? then kebetulan mase tuh aku dgn miss E *even tak suke , aku mmg suke berkawan* , miss E menafikan and tetibe cakap macamnih " takdelah , dia buat cerita , kalau kau tak caye , kau tanye ah wawa , aku macam mane ?" aku pun macam err T___T aku pun taktau kau macam mane pompan ? hahaha XD aku pun bekap jelah ,

sejak tuh amboii rapat sangat dengan dia . sejak tuh kitorang mcm bestie ==' dari tak suke aku jadi kesian , yelah mase tuh aku ingat dia nih 'suci' lah . kononnya =3= punyelah bekap dia , aku dengan miss R sampai bergaduh kat kantin . hampir nak bertumbuk *kfinee yg ini bodoh* :D tapi tak sempat nak bertumbuk , ade org dah halang XD nampak sangat korang sayang aku kan ? taknak aku bergaduh . hargai sifat prihatin korang *k perasan jap XD

sejak nih miss R dipulaukan and ramai pandang dia slek habis . sebab kes ni lah . dia selalu tak masuk kelas sebab kitorang asyik nganjeng dalam kelas . haruslah aku and wajibnya aku sebab aku memang kuat nganjeng and bahan org . tak kira cikgu ade ke tak :D kejam ? ktakyah kawan dengan aku . bahayA :P

aku kawan dengan dia dari awal tahun 2010 sampai lah habis sekolah tingkatan 4 . mase aku form 4 , budak2 tak amik SPM belum dicutikan tapi aku dah ponteng dulu :p ehh kisah ke ? HAHA * BIADAB punya student ! hihi :D masa tengah syok ponteng tuh , kawan lama aku , suruh aku baca blog miss R *yg penyebar cerita tuh* . aku pun online and baca belog dia . lepas baca , ohhmaii ;O aku terkejut gilaa =-= fikir 10 kali atau lebih rasanya !

aku silap bekap org ke ? ==' mase nih rasa mcm errrr okay wawa kau bodoh ! aku terus mesej Miss R suruh dia online sebab aku nak tahu cerita sebenar tapi dia nih kat kampung pulak . ape punye kecoh lah kau kan ? aku pulak asyik reti sabar doe . HAHA tak lame tuh dia online . kitorang ber-YM :) then dia cerita semuanya . bilaa dah tahu , ohhhhmakkkk ! =O aku fikir , betul juga cakap dia . apa yang betul ?
1) dia memang takde dara dah
2) dia memang kaki penipu
3) dia memang suka putar belit cerita dengan muka konon baik ?
4) waktu kawan dengan dia , dia suka dating dengan pakwe kat tempat pelik =3= aku pulak jenis lantak kau lah nak dating kat mane pun .
5) dia suka tiru cara orang
6) apa orang ada , dia mesti nak
7) then ape lagi ? banyak kod .
lepastuhh , aku dah terus bermusuhan dengan dia nih . aku dengan Miss R terus jadi bestie sampai sekarang . Alhamdulilah dia takde buat benda2 yg boleh buat aku marah :) dia jaga hati aku dengan baik sekali . okay skema > kisah ? :D ade beberapa org nih masih sudi nak berkawan dengan Miss E nih . diorang kawan aku juga . diorang juga bekap Miss E nih masa aku dengan Miss R face to face dengan Miss E . ehh kau ingat Miss E serik ke ? mesti lah tak . cun kan perangai dia ? memang cun same cun dengan muka dia yg memang cun tuh . HOTTEST GIRL weh !

dia tipu dowang , dia lebihkan pakwe dari kawan sendiri , dia suka tiru apa yg dowang ada , dressup pun jadi lah meh . HAHA ;D aku explain kan tau ? kawan aku Miss S ajak dia pergi makan , then dia cakap takde duit . Miss S pun kata , takpe org belanja . Miss E pun okay jeh . mereka naik motor Miss E . ade ke patut Miss E mintak duit minyak kat Miss S ? yg ini tak kisah lagi . dah nak habis makan , Miss E order Nasi Goreng Kampung untuk pakwe dia . duit 10 ringgit nak bayar untuk Nasi Goreng Kampung tuh . yg Miss E makan and minum , Miss S yg bayar . ade ke patut weh ? kate takde duit ? untuk pakwe boleh pulak kan ? jadah Haram lahh kau =3=

lagisatu , kalau sape sape nak naik motor dia , dia mesti nak duit minyak dulu . gejadah kau kedekut nak mampus . weh aku ade kereta nanti , aku nak macam kau jugak boleh ? HAHA shit lah kau memang annoying habis !! ape lagi eh pasal kau ? ohhyaa , masa gaduh dengan aku , Miss E ade cakap , tak salah kan kalau manusia buat salah then berubah ? okay fine aku terima ucapan dia tuh . berubah ? berubah apanya kalau dah naik motor , peluk2 . pakai tudung siak . lebih baik kau tayang rambut kau yg perang lagi tuh .

pakwe kau suruh kau pakai tudung ? then apesal dia sentuh kau ? apesal kawan2 aku selalu nampak pakwe kau dengan betina lain ? alahai jangan bodoh sangat boleh ? AHAHA okay malas nak masuk campur dengan hal kau nih minah . kau memang sure 100% ke kau nak berubah ? ecehh mase kat sekolah Vokasional , semua org sebut ape yg tak kena dengan kau nih . then kau menapis lagi ek? hadoi mase kau cakap kau sayang aku , jadah kau ! aku nak ketawa seyh =3= HAHA aku dah maafkan kau tapi nak jadi kawan aku balik . sorry to say laa weh . kau dah bodohkan aku , tipu aku macam2 , bukan setakat pasal dara kau , family kau pun kau tipu aku kan ? haram J betul =='

aku tak berminat nak kawan balik dengan kau . semoga bahagia lahh eh ? kbai ;D entri aku jahanam plus kejam sikit . kau buat tahi dengan aku , aku boleh buat jugak . nasib aku tak mention siapa kau . kalau tak mesti kau malu kan ? aku baik jugak kadang kadang :) HATI AKU MEMANG KERAS MACAM BATU , siape suruh buat hal ? lantak kau ah nak menyesal ke tak nak . ade aku kisah ? HAHA kau sayang aku ? aku tak sayang kau pun lahh 'kawan' :) aku sayangg kawan-kawan aku yang sekarang

P/S : kadang2 terima kasih jugak kat kau sebab kau , aku dengan Miss R jadi kawan baik :) aku bersyukur lahh sebab dia lagi baik dari kau :') hihi walaupun dulu dia mcm celak* sikit =3= kite sayang awak Miss R :)
hey thanks sebab dah habis baca :)