hangout.6disember2011

habis je exam akaun semalam , aje terus cakap . ehh esok kalau boleh hangout lah . esok org last kat kluang . ohmaii =-=' kesedihan terus melanda doe , dipendekkan cerita . harini bersamaan 6 disember 2011 , kitorang pun hang out . plan nak beli nombor pin UPU , sekali benda alahnye buka pada 9 disember ye . tolong jangan malukan diri sendiri ek ? *ohhmaii mase kat bank ramai tengok aku mcm pelik . aku ade pakai yg mcm alien pakai ke ? ==' tak senang dibuatnye >.<

then wada amek kesempatan , keluarkan duit dari bank . oke sebagai sahabat yg baik , aku temankan dia :) then bila nak keluar dari bank tuh , nampak ekin pulak ^^ dia pungg nak beli nombor pin UPU . sekali nak hang out lahh kan :) hee tapi sayangnyaa aku dengan wada kena jalan kaki nak pergi kp dari bank ==' ohhmaii :O ekin bawa motor . HAHA :D

sebelum sampai kp , aku melencong tempat lain dulu . beli tudung syria XD sebab tudung aku uh dah pendek . shazmi bisingg gilaa doe ==' apebenda lahh kan ? :D haha sampai kp , jumpe aje . nyakat ahh . baju baru eh aje ? HAHA ^^ kitaa baru nak beli baju :) sempena nak date dengan shazmi nanti . weweiiett ^-^
dah bosan round2 kp , gerak km pulak . jalan kaki lagi --' okay lepasnih dah de kereta . takyah susah susah nak jalan kaki cenggini *nampak berlagak ? HAHA :D sampai km , ingat nak maen kete langgar2 tuhh . tapi aku lapar pulak , kawan kawan aku ape kurangnyaa . baik hati terus pergi makan dulu sebelum main kereta langgar2 ^^decide makan kat Pizza Hut Kluang Mall :) ngee dengan harapan murah laa kan sbb share duit . aku memang mengharap kat pizza hut pun . sebab aku dah muak dengan kepci =='

nak bau pun dah tak boleh , rase macam nak muntah -_-' bukan salah ibu mengandung *tak memasal ? :D lepas makan , masuk pacific jap . nak tunjuk dowang baju laki yg aku minat uh . haha tapi ke lain pulaa ==' masuk fitting room , then snap . rasenye ade dalam 1 jam kt fitting room uh . HAHA XD tak senonoh kan ? dah bosan , keluar . then pergi kat baju yg lain , tiba tiba baju jatuh . makk aihh malu siak gua -_- tetibaa kwn2 aku kcoh somethingg :

aje : ehh wa nih bukan cincin kau ke ?
wawa : nih memang cincin aku *sambel amek cincin and sarungkan ke jari .
ekin : ek eleh kecohlah kau , wada siap suruh aku gadai cincin kau tuh . kau nihh tadi aku jumpaa kat atas lantai tuh . nasib baik aku jumpa tau , kalau tak .
aje : apelaa wa ni , baru nak jual cincin tuh . 

*then semuaaa gelak mcm org gilaa sebab taktahan . kitorang je boleh gelak , sbb kitorang berada dlm situasi tuh . kfinee tak lawak -_-

then pergi tingkat atas sekali . okay set takde orang . sebab parking atas tutup . aku un taktau kenape tutup ? tak sempad nak ngorat acik gad tuh . HAHA XD aje dengan ekin bawa troli ke atas . ape agi maen troli ah . dah mcm org gilaa dah -_- *yelaa kami budak dah habis sekolah haruslah mengulangi permainan budak kecil barulah happy hidup ^^

Muke paling bahagia :D

aku duduk je dalam troli uh , org tolak then naik sekali kat troli tuh . weee bestlahh dari main kete langgar2 . free lagi tauu . ade org lain jugak kat situ , tengok kitorang pelik je . ahh kitaa maluuu T________T''  tapi buat dunno jeh , troli kita , sebok je nak tgok2 ;P dah pukul 4 setengah , turun bawah . aje sebok nak maen kete langgar2 tuh , aku pula nak cari baju . acane nih ? ==' deal cari baju aku duluu . pusing punye pusing , apesal payah sangat nak cari baju lengan panjang ? bilaa dah jumpe design lax errrr =______=

last last aje suggest PDI , okayylah aku on jeh . tapi kalau aje bayar , lagi on ;D hehe , finally jumpe jugak baju . haha even tak dapat tset kelabu PDI yg aku nak tuh , sebab saiz S . aku lenjan je tshirt putih ==' ajim , emy baru sampai , maklumlah kan  baru abes paper . kesian XD terus gerak pergi tempat kete langgar2 . okayy masuk 3 ringgit :D then aku pilih kete wane ijau sebab aku pakai baju ijau XD

dah duduk , ehh acane nak buat dia berfungsi ? wada tye aku . aku mane penah maen --' haha nampak sengalnyaa disitu ? okayy pakcik tuh dah terangkan , aku still tak paham . dy terangkan ag , aku tak paham gax , lame lame ahh bedal jelahh mane yg patot *kete mainan tak lepas ag , kete betol camne lax an ? ^^

dh berfungsi tuhh , ehh acane nak reverse ? aje dtg menyelamatkanku ^^ thanks awak :P heee XD mase tgh jln naek kete uh , dowg keje langgar aku je . aku herit ahh kan , jgn langgar aku ahh . * ehh kuat sangat ke aku ckp ? takkan ? :D okayy dah lame lame , reti pulak . time reti tuhh lahh mase dah habes . okayy ==' blaa dari situ , tetibee menuju tingkat atas balik . ni mesti kes nak main troli ag kan ? --'

memulee aje yg tolak aku , tetibee aje tinggal aku :( ajim lax tolak aku jauh2 . kurang hasam --' naseb baek tak langgar bendol . jatuh aku , aku campak kau ke bawah dari tingkat atas uh jim . grrr ==' lepastuh serik , jauh2 dari troli ^^ wada lax mangsa ajim . okaylah tuh couple of the year =) wada jatuhh tetibee dari troli sebab troli uh langgar lubang kod . haha kesian . kitorang gelak mcm gilaa skit :] then wada balas dendam , suruh ajim duduk dalam troli tuh tapi dia taknak pulak ^^ so dia diri je kat dpn sambil letak kaki kat atas kaki troli tuhh , sikit ag , troli langgar lubang . amekaw sakit pinggang sebab jatuh . sengal ek couple ni ? :D

sedar tak sedar , dah pukul 6 lahh weh . jom balik . abah amek , sampai rumah , penat gilaa . ingat nak terus tidur , tapii semangat sebab nak masukkan gambar kat dlm fb and update belog . tak jadi aku nak tidur . tahan je dari kat bandar tadi . act kat bandar tadi memang dah ngantuk . aje ckp , kat bandar pun boleh rase ngantuk wa ? pelik2 je kau . haha aku ngantuk di mane2 je , tak kira tempat dan mase :D

okee japp plesingg gambar sendiri XD haha taktahan ^^ ehh gemok ? :(
terima kasih kawan kawan sebab dah cipta satu kenangan yg indah and happening gilaa :) aku happy sangat sangat . lepasnih mungkin jarang jumpaa , wada n aje dengan plkn nye . ekin taktau . aku mcm biase suri rumah yg berwawasan lagi cemerlang XD terima kasih sebab sanggup sakitkan kaki pusing2 satu mall semata mata nak cari satu baju aku . hihi sayangg korangg sangattsangatt okay :) i will miss you . lagi lagi siti wardah dan raja fairuz zameera . ilovebothofyou 

hey thanks sebab dah habis baca :)