SIJIL PELAJARAN MALAYSIA [ part 2 ]

Isnin 21 November 2011 . PENDIDIKAN AGAMA ISLAM dan REKA CIPTA
birthday aje lahh mase nih . alamak lupe nak baling tepung kat awak kan ? HAHA XD takpe SPM diteruskan dengan minggu kedua . mulaa dengan paper 1 , ohhh maiii :O aku dahlah bangang sikit bab akidah , ibadat and sirah nih . haiyo :O aku chill juga lahh , jawab dengan tenang :) subjektif tuh kann boleh jawab jugaa lah , sebab tanye pasal syirik . HAA pro gilee bab uh . nampak berlagak ? hee part sirah ==' bengang gilee . taktahuu :O okayyy mase tamat ! paper 2 pulaa , jawab dengan senyuman =) ape yg aku bace , semuaa keluar meh :D bengang kat ayat hafazan je meh =_='' mintaa mintaa dapat result yg baik . amin ^^" petang pukul 2 ade paper REKA CIPTA pula . adesss X_X mase rehat tuh , abah anta makanan :) kantin tutup pulak kan ? kesian kami BUDAK SPM tak makan melainkan bawa bekal :| ape kejam sangat ? o_O mulaaa lahh bace sistem , logo , promosi , ape semuaa . kejap ag tak kuaa ? what the fish haa ? soalan 2 jehh , aku taktahu jawapan nye . bilaa dah habis , jumpe cegu semuaa , cegu ckp carta bar , penjadualan and bla bla . macam awak buat kat kerja kursus tuh . kalau aku tahu jawapan nye kat kerja kursus aku , aku dah bole jawab ! tambah dengan lukisan ciptaan aku uh mcm warna keling =-=' pehh gua tak menahan -_- panggil aje , busyy tidur lax . lenjan lahh warna keling2 lahh kan , asal siap . adoii :| balik rumah dengan perasaan hampa , kecewa . sampai mimpi mimpi aku tak dapat A dalam RC ! damn :'(
Rabu 23 November 2011 . ADDITIONAL MATHEMATICS
Selasa cuti ngek :D pergi kelas tambahan Sains . then petang pulaa kawan kawan datang rumahh , study Add Math . janji pukul 2 setengah , pukul 3 lebih baru nampak batang hidung ==' wada lagi best boleh tidur pula , aku call baru bangun . apelahh kan ? cepukk kang baru tahu ! then study study , dah pukul 6 setengah . kitorang jalan sampai taman wadaa =D bebudak nih main bolaa lax ==' seram nyah , elak kena aku je . HAHA XD hari Rabu paper addmaths ? okayy cuak kebabeng =_= pergi sekolah , hati macam nak belah 18 kali doe =-= dapat paper AddMaths 1 , bace selawat, doa dalam hati semuaa . bukak paper :) Soalan tak susah sangat lahh ? weweiett ^^ bengang kat differatiation ==' dengan probability [ binomial ] . aku boleh lupaa macam mane nak diffrate ? selalu kann addmaths , dia kasi function . pastuh suruh inverse kan . kali nih dia kasi inverse , suruh cari function . ape gejadah ? aku taktahu =_=' then binomial tuh , boleh pulaa kasi dalam carta bar ==' aku taktahu camne nak keluarkan maklumat dia , and masukkan dlm formula . okay tak buat =) memang takkan dapat A kod :'( paper 2 ? amboi soalan 2 jehh dahh macam ape kan ? =-= log ? aku merapuu jeh . haiyoo :O  nombor 3 progression , aku memang bodoh sikit bab nih , nombor 11 , probability . Ya ALLAH , kenapalahh ek ? yang lain alhamdulilah boleh jawab , senang juga lahh :)
Khamis 24 November 2011 . SAINS
banyak senang maa soalan . tapi aku banyak jugaa salah . okayy semuaaaaaaaaaaaa cuaiiiiiiii :'(((((( aku salahh semuaa nyaa benda yg senang . mengaku , pagi tuh aku ade gaduh dengan mama . akibatnye ? jawapan yg aku nak buat , pergi buat jawapan lain =_= fineee ! betul 37 je , nak kemana ?? dah down gilaaaaaa mase tuh . memang takde semangat langsung nak amek paper 2 . amek jugaa lahh , then selak je paper 2 . amboi :O kitee punyee feveret soalan =) alhamdulilah boleh jawab dengan tenang . tak boleh blaa mase minta ciri sebatian tak organik . aku cume ingat sumber daripada bahan semulajadi je . lagisatu ape ek ? tak dapat jawab . bace selawat bape banyak kali tah , aku jawab takat lebur rendah . then siap . jumpe mak , tanye diaa . dia kate betul lahh tuh . Ya Allah Alhamdulilahh :) tapi tetap gax risau, sebab paper 1 aku salah 13 . minta minta dapat A :')
tinggal paper PRINSIP PERAKAUNAN 1 and 2 { 5 Disember 2011 ! wish me luck =)

hey thanks sebab dah habis baca :)