YA ALLAH YA TUHANKU , SELAMATKAN DIA :(

salam :q: aku :22: de mood betul nak update tapi harus juga updatee :face56: sedih memang dah tahap gaban siak :r: :face63: korang semua aku nak tanya sesuatu nih :face5: majoritinyaa korang semua mesti ada abang angkat rite :s: same with me lahh :face17: aku mengaku abg angkat aku memang ramai :face25: *takdelah ramai mane , tapi kalau kira ramai lahh jugak* :face7: nampak sangat ngade ngade :r: kenapa kena ADE 'ABANG ANGKAT' :s: sebab aku :22: de abang lahh wehh :r: :face10: oukayy malas nak bebel panjang panjangg :q: :face34:

abg akuu ade yang photographer :q: ade yang kat UK * sambung belajar kat University of Cambridge* :66: :22: tahu ejaan :r: sorry :face60: ade yg kerjaa and ramai lagi lahh :q: * sebenarnya dah tak ingat sebab ramai sangat * :face49: tapi aku paling rapat sekali dengan yg photographer tuhh andd yg dah kerja nihh :face16: name dirahsiakan :r: * ape yg aku merepek meraban nihh * ARghh forget it LOL :face30:

abg aku yg dah kerja nihh kann dia selalu tolong aku :r: kalau aku minta tolong kat dia :face39:whoaa ingat lagi masa aku lapar malam malam butaa :face28: masa tuhh ada cousin aku dengan twins aku :r: aku tengah lapar :r: yelahh love mane boleh keluar malam malam :face40: dia tolong belikan maggi pastuh hantar kat rumah aku :face21: wehh kalau nak ceritaa banyak sangat tauu dia tolong akuu :r: dia tumpangkan shazmi kat rumah dia masa shazmi duduk kluang :q: kitorang tak pernah gaduh :face45: dia pernah hantarkan :90: and fail aku yang tertinggal kat rumah lepastuh hantar depan sekolah andd macam macam lagii :face47:

sumpah :r: aku tengah :face22: masa update belog nihh , pagi tadi online facebook kat sekolah lepastuh adek betol dia im aku :q: bagitahu dia accident malam semalam :face37: aku nak :face29: tapi aku tahan jee :r: yelahh depan membe membe aku cover woii :q: dia dekat ICU JB now :face31: kenapa perlu hantar JB sedangkan KLUANG nih ada hospital :s: mesti teruk gila gaban kann :s: yess adek dia cakap kaki dia koyak , kepala dia kena hentakan yang kuat , tangan patahh :r: yg paling sedihh bila dia sedar dia tak kenal sesiapa :face27: adek dia cakap maybe tuh sementara jee :r: korang semua doakan abg aku selamat and takde pape ehh :s: AKU dah anggap dia mcm abg aku sendiri :face36:

abg :s: kalau lahh abg boleh bce belog nih kan :face59: adek harap gilaaa abg sembuh dengan cepad :q: adek nak spm dah :face32: rindu nak dengar abg membebel lagii :q: :face41: abg :s: :24: abg hilang ehh :s: haritu adek baru jee gurau dengan abg :r: adek cakap adek nak belikan :24: untuk abg mse :44: abg kann :s: abg :q: abg kenal adek lagi kann :s: jangan tak kenal tauu :r: abg selalu menyakat adekk mehh :'D macam mana dengan awek abg plus cousin adek tuh :s: dia nak PMR :r: :face61: adek takut dia fikir pasal abg :face32: :22: fikir PMR dia tuhh :face23: adek nih :22: pee sebab SPM lame sikitt :face71: abg :r: cepat sembuh tauu :q: sayangg abg ouhh :')
hey thanks sebab dah habis baca :)