trial spm =='

wawa oh wawa perlu ke kau demam lepas jauh dengan shazmi ? haih gedik noh ^^ * orang menyampah lah dengar cerita pasal kau dengan shazmi ! ingat sweet mcm gule kapas ke ? mestilah tak kan :) muke pun macam tiang pecah ade hati nak sweet sweet nih xD * wawa said -> suke hati aku lah aku sorang ade pakwe . so what ? HAHA XD kerek kan ? lantak aku lah wehh =D

taknak cite lelebih pasal dia sebab nak cite lelebih kat belog kami :) weweiitt ^-^ weii nak jerit kuat kuat boleh tak ? * suare takde nak jerit ape nye ? =='* pass kat orang sebelah * attentionn attentionn ! trial spm lepas raye -.-' oukay gua nak raye plus sambut baby kakak saye ><'' choyy lah macam nih aku nak bersuka ria raya tahun nih :( kacau lah . aku baru start nak jinak jinak dengan buku sekolah yang sememangnye aku benci tahap gaban blacklist dalam hati aku untuk membaca nye =,= aku suke subjek kira kira jee ^.< terima kasih (:

jangan nak perasan kau boleh raye dengan senang lenang ! bawa buku ye kemane mane ==' ohh apelah nasib aku :( tuhlah susah kan jadi orang tak pandai nih :'(

saye nak dapat result baik ! saye nak masuk U macam awak ! saye nak makbapak awak pandang saye dengan pandangan tinggi bukan perempuan yang tiada apa-apa bila habis SPM ! saya dah buang sikap pemalas saya demi awakk ! iloveyouu <3 :) THANKS UBAH SAYA (:

hey thanks sebab dah habis baca :)