Alhamdulilah YA ALLAH :)

Alhamdulilah :r: itu je yg mampu aku katakan sekarangg :face5: * walawehh skema gilaa ayat aku :q: * tak masuk dalam Paper Trial aku nanti lah :face16: nampak tak aku tengah cuak sebab trial SPM semakin hampir :s: macam mana lahh aku nak study semua nyaa :s: haihh -.-' apee yg sedang aku bebelkan nihh :s: oukayy dah menyimpang pulak dah :face23: * maaf :q: maaf :r: bak kata Nabil Raja Lawak :q: ehem ehem abg Nabil handsome :face15: * abg :s: HAHA muntah bolehh :s: * :face72:

kenapa aku bersyukur sangat nihh :s: :face30: sebab abg aku dah sedar :face64: tapi nih bukan sedar yg tak ingat siapa siapa tuhhh :q: nih dah ingat mcm dulu :face54: adik dia kata kat aku :q: dia asyik tanya awek dia jee :face71: HAHA XD untunglah sayangg awek :r: :face9: awek dia siapa :s: mestilahh sepupu aku yang comel :r: weweiiett :face40:

insyallah esok abg aku dah boleh balik kluang :face39: kena rest kat rumah abg :s: nanti adek free adek datang rumah abg and tengok abg oukayy :s: abg jage diri baik baik :r: jangan banyak sangat gerak :q: suruh ema mandikan abg :r: BHAHA :face75: * mcm abg bace jee * :face35:

teringat semalam pergi library dengan aje (: sumpahh :q: macam org gilaa -.- pen aku buat hal * tahulah murahh takyah nak merajuk bagai * ==' tahun nih pen aku yg mahal :65: PILOT ekk :s: yg shacker tuhh dah 3 kali hilang :r: :face34: abah dah tak kasi beli mahal mahal :r: tuh yg beli pensel picit RM1.80 je :r: :face36:

dah setengah jam buang masa jadi mekanik pen :r: last last buang :q: * nyah kau dari sini :q:* ajee ade sebut somethingg yg selalu orang INDIA cakap :q: sengal gilaa doe :face60: naseb baek mereka tak dengar :r: kalau tak :s: mati kitorang kena belasah :face72: nak cerita tuh jee :q: baii :c:

thanks for the reading . loveyou :face9:

hey thanks sebab dah habis baca :)