kerenah FACEBOOK

oukayy aku dah :22: pandai nak update belog panjang panjang macam karangan lebih 350 perkataan macam kat SPM tuh :face34: kepala hotak aku tengah full dengan jalan kerja ADD MATH :q: grrr :p: tolonglah eahh aku nak A dalam trial and SPM nantii :r: :face16: aku dahh belajar separuh mati nihh :face62: time time nak trial ni lahh cikgu aku sakitt :face56: sakitt apee :s: diaa tengah sarat mengandung sekarang :face45: kalau :22: silap 7 atau 8 bulan lahh kandungan diaa :face69: then minggu lepas dia kena masuk hospital :x: sebab air ketuban bocor :face30: nak operate keluarkan baby :s: :22: boleh sebab jantung baby :22: kuat lagi :x: kesian cikgu sayaa :face36: dia naik school lepas rayaa and nak tahu :s: lepas raya mangsa SPM terus TRIAL :q: kesian gilaaaa kann :s: T____T

setop pasal tuh :q: FACEBOOK :r: kenapa dengan FACEBOOK :s: aku tengah menyirap dan menyampah dengan bebudak FACEBOOK nihh :r: :face67: CONTOH PERTAMA :q: korang ADD untuk ape eah sebenanyee :s: untuk suka suka tambahh friend list ke :s: biar nampak HOT lahh kononnya :s: " wehh friend list aku dah 5k :r::face64: dengan megahnyaa kau nak bangga :r: buat apee 5k :s: kalau setakat kau :22: tegur kawan kawan kau yang 5k tuh :q: :face24:

CONTOH KEDUA :q: aku sakit hati gilaaaaaaa dan menyampahh betul bilaa aku tengah baik hati nak APPROVE korang :r: then cakap thanks add bagaii :face7: kau LIKE je :s: WHAT THE FUCKING HELL siak :r: guaa memang :22: tahan lahh :face33: LEBIH BAIK :22:YAH ADD BANGANG :r: * best kena maki :s:* aku kesah ape :s: :p:

lantak awak lahh nak terasa ke hapee :r:

CONTOH KETIGA :65:


nih kira oukay cakap welcome :q: tapii lebih baik :22:yah add kalau setakat cakap macamtuh jee :s: nasib baik kau lelaki :p: sebab aku bukan suka sangat layan lelaki nih :r: nanti PAKWE sayaa marah :face23: dann ramaii ler kawan fb aku macam nihhh :face4:

korangg nihh :22:yah nak sombong sangat :x: ape dapat :s: duluu aku punn sombongg :r: tapi aku sombong dengan lelaki jee :face60: perempuan :s: akuu oukayy :face39:

aku nak cakap :r: aku rinduu gilaaaaaaa dengan acc fb aku yg first uh Comot Delina :r: bilaa onlinee mesti TERPAKSA removee friend list yg ada :face31: dua minggu lepas aku dah remove 300 friend request and noww aku onlinee adaa :66:

-.- buat ape aku nak approve kalauu fb tuh bioll :s: korang susah nak tengok wall aku then tetibe kena add balek :face59: aku bencikk virus FB :face27: grrrr =3= kbaii :face71:

hey thanks sebab dah habis baca :)