tahun nih sambut raya plus birthday :)

title dah cukup besar kan untuk korang tahu ape yg aku nak bebel ? HAHA ;D tahun nih aku sambut raya & aku sambut birthday aku juga lahh ^-^ actually hadiah semuaa aku dah dapat :) akak & abah kasi duit . aku shopping sakan dohh arituh (; dia pun dah kasi sikit hadiah mcm baju elmo yg selalu aku merengek rengek nak baju tuh * gedik siak minah nih =.=' mampos nak layan :D bungaa mawar putih * yg ni aku tak sangka pun boleh dapat , thanks b :)

birthday nak dekat nih lahh aku cedera parah * parah lah sangat kan ? * dah dua hari lepas ==' tapi baru sekarang aku nak kecoh kecoh kat belog c(; hari jumaat tuh , family aku ada buat ngunjung sikit * ngunjung tuh ape ? kalauu diikutkan adat org jawa , ngunjung nih masak kasi kat sedara mara and jiran jiran * pagi pagi abah dah kejut suruh tolong masak -.-' aku dengan mengantuk nyee kopek & potong bawang putih /merah then kisar ladaaa . lepastuh goreng tahuu untuk buat hiasan dengan lodeh nanti . lepastuhhh aku goreng ayam .

ayam nye dahlah potongan mcm giant yg nak makan =.= aku nak angkatt AYAM GORENG nak masukkan dalam penapis lepas beberapa minit berenang kat dalam minyak yg panas tuh . tiba tiba ayam tuh jatuh balik kat dalam minyak yg panas lagi tengah mendidih * api tak tutup lagi sebab ade lagi banyak nak goreng * tersimbah kena tangan aku nih T_T naseb baek tak kena muka kan ? HAHA XD

abah dengan kaka ingat setakat kena sikit2 je ==' apelaaa seyhh , aku teruskan kerjaa aku dalam misi menggoreng ayam . then lepastuh dah takde semangat nak masak . semuaa kaka yg buat , kesian kaka aku :') diaa tengah tunggu hari tuh nak bersalin . hopee dapat babyy girl :) aku cakap kat kaka aku , nak letak nama BALQIS NUR KASIH , comel je kan ? hee ^-^

sebelum buka puase , abah , mama & kaka baru perasan tangan aku dah macam nih =.= mula lah nak pergi hospital , letak krim bagai . aku buat dunno je :D sabtu baru pergi hospital . wee takde ape yg serius pun sebab baru first grade :) alhamdulilahh takde ape yg teruk . kawan kawan semuaa takut tengokk tangan aku . haih -.-'


warna kulit tangan kejap cerah kejap gelap ? HAHA XD sebab lampu bilik lhaa weh :D kekadang dia malap * konon romantik :) kekadang dia cerah . hee :D gambar kedua sebab kat luar rumah =) lepas kena minyak panas diaa jadi mcm gambar pertama , merahh merahh je then , dah lame sikit , jadi mcm gambar kedua . dia ade gelembung2 =='' lepas bape jam , jadi gambar ketigaa , hitam pula jadinyaa :'( lastlyy mcm gambar last tuh tapi sekarangg gelembungg nyaa makin besar siak -.-' sampai rase mcm nak amek jarum , cucuk biar air dia kuar . mama kataa , kalau dah pecah , nanti pedihh gilaaa . so tahan je k ? haiyaaa >.<
belikaannnnn sayaaa bio oilllllllllllll :(((( nakk hilangkan bekas nih nanti :'((((((((((

hey thanks sebab dah habis baca :)