isnin :)

pagi pagi lagi dah sakit perut :face10: aku cirit birit tawww :q: sedih gilaa macam nak :face22: dalam tandas tuhh :q: dari pukul 6.15 pagi aku keluar masuk tandas sampai pukul 7.10 pagi :face63: haihh sakit gilaa perutt :r: :face34: kalau diikutkan hati malas je nak pergi sekolah :face5: tapi disebabkan semangat nak SPM :r: ku gagahkan jua diriku ini :q: :face72: bak kata budak tuh " nak fokus belajar " :r: tuihh :q: gua nak terkeluar air mata lahh brader :q: :face7: dulu dulu :22: nak fokus pulaa :s: dulu dulu sedap mata kau je tidur dalam kelas :s: :face11: masa exam best je kau tinggalkan paper kosong :22: de jawapan :s: :face14: time time macam nihlahh kau nak fokus :s: :face7: apesal :s: sebab kau dah gaduh dengan kitorang :s: alahai kelakar lahh kau nihh :r: :face6:

aku :t: cikgu sains aku walaupun dia kuat membebel :face71: tadi belajar pasal gelombang radio :r: best gilaa :face40: lagi best bila dengar 'mak' * panggilan untuk cikgu sains kitorang * marah sebab kitorang :22: baca :90: :r: :face23: alahh mak :q: :22: best lahh baca baca :90: nih :q: lagi suka dengar mak ajar sambil marah marah :face75: lagi best bila mak campak :90: mak :q: lepastu duduk then jeling kitorang :r: weweiittt :face15: mak nampak seksi :r: BHAHAHA :face39: :80: 4 setengah nak masak ayam lemak cili api dengan apetah lagi :face56: lupaa nak tanya menu harini kat abah :r: harini aku dengan abah masak lagi :face16: mama busy banyak kerja :face36: well anak dan suami yg baik :r: memang begini :face4: kbaii :r:

.thanks for the reading.loveyou'S' :face9:

hey thanks sebab dah habis baca :)