saya seorang anak yang kurang ajar :')

title pun dah cukup jelas kan menerangkan situasi sebenar:s: saya kurang ajar sangat jadi anak and jadi manusia kat dalam bumi nih :x:kenapa saya pun taktahu lah :r:maybe dah TERbiasa sejak kecil dengan melihat cara cara orang sekeliling melayan ahli keluarga nya dan mungkin kerana itu saya TERikut and sampai sekarang sampai umur 17 tahun * belum genap lagi * saya masih belum hilangkan sifat kurang ajar and biadap saya nih terhadap orang sekeliling lebih lebih lagi mama saya :p:* dah takpayah kalis sangat *:face16:

location : meja makan ( dapur )

masa tengah makan tuh , tiba tiba abah cakap sepupu saya kalau masak sayur memang banyak * sepupu saya sudah ada anak dan anaknya yang paling tua sebaya dengan saya , sepupu saya tuh anak arwah mak long saya *:face63: abah cakap lagi , sebab tuh anak dia ramai yang pandai pandai :face34: anak dia yang sebaya saya selalu dapat banyak A dalam apa jua exam :x: saya 1 A pun susah nak dapat :p: yang berderet cuma B je:r: saya pun sakit hati kot masa tuh selamba badak tenuk cakaplah kan ' habis anak abah nih bodoh lah kanWhat kakak saya menjawab ' kau bodoh lah:x: orang kalau bodoh sebab malas nak belajar je :r: nak pandai kenalah belajar :p: saya menjawab balik dengan ayat yang kurang sopan ' baka pandai , memang lah jadinya pandai:r: ' kakak saya serta merta pukul kepala saya :r:tak sakit sebab hati saya lagi sakit :68:

abah mama akak and semua kalau boleh saya nak bagitahu tapi korang tak paham kan :face7: semua orang dalam dunia nih nak jadi pandai :x: tiada orang pun yang nak jadi bodoh sebenarnya :face61: begitu juga lah dengan saya , anak mama abah . kalau saya betul pemalas , saya takkan minta mama abah untuk hantar saya pergi tuisyen sampai enam subjek :face60: Down

:82: bahasa melayu :65: nak dapat B pun susah . ya saya bodoh tak macam anak sedara abah yang lain dapat A :x: :face41:
:84: english :65: nak dapat C pun rasa macam nak mati bila buat essay and so on :r: ya saya bodoh tak macam anak sedara abah pandai speaking :face59:
:83: matematik moden :65: nak dapat A mustahil :r: sebab saya bodoh tak macam anak sedara abah boleh dapat A+ dalam SPM mereka:face29:
:82: matematik tambahan :65: nak dapat A :s: saya rasa macam nak pengsan bila menjawab exam :x: nak buat macam mana What anak abah mama hanya mampu mendapatkan B+ :r: ya saya bodoh lagi :face47:
:84: akaun :65: nak lulus susah sangat sebab saya menulis mengira and so on lambat pergerakan nya:x: boleh faham tak:s: saya nak tulis pun lambat . lagi lah nak buat lejar , imbangan duga and so on :r:satu soalan je jalan kerja sampai 3/4 muka surat:x: * jika ada lejar *:face32: selalulah juga kan failed sebab tak cukup masa untuk siapkan soalan 5 dan 6:face30: Down
:83: sains :65: nak capai B memang payah :r: sebab saya tak minat sains :r:dari kecil lagi memang tak minat :x: tapi saya nak jadi doktor veterinar :r:saya tetap tanam minatlove terhadap subjek sains nih:r: macam cikgu tuisyen saya cakap , saya boleh buat tapi saya selalu tak confident dengan jawapan saya sendiri :r: padahal jawapan saya memang betul dan selalulah juga saya tak tulis jawapan sebab tak confident dengan jawapan yang memang betul tuh:face10: ya saya tahu orang lain akan cakap . ' ala sains biasa je kot cuba ambil fizik bio kimia lagi susah ' :p: nak buat macam mana :s: saya memang bodoh :face62:
saya tuisyen sampai 6 subjek di atas . abah mama ingat tak penat ke :s: dahlah sekolah balik lambat:p: saya tahu kalau nak berjaya tiada alasan kanWhat fine:x: kalau boleh pilih anak , pilihlah anak yang pandai :r: :face21: jangan pilih anak yang bodoh nih :x: kalau betul saya nih pemalas , saya takkan merajinkan diri siapkan homework walaupun saya taktahu:r: kadang kadang tak buat homework sebab tak cukup masa atau terlampau penat:face22: mungkin saya lebih berminat menghadap laptop daripada buku :x: abah mama , wawa tahu anak sedara mama abah ramai kan yang pandai What result mereka pun semua gempak gempak nak mention nama boleh:s: * jangan marah * :face61:

:82:IRSALINA :65: 7A 3B
:83:AIDA :65: 6A
:84:HADI :65: 7A
lagi siapa eh sedara sayaWhat sorry lupa :face14: ramai sangat yang dapat A :r:saya paling rapat dengan lina tuh:r: yeah dia memang sepupu paling hebat:x: lina nih first time kan kau tak dapat straight AWhat kalau tak kau je yang straight A :r: hehe kau memang pandai nak buat macam mana kan:s: aku kan bodoh tak macam kau:x: :face22:* aku down gila sekarang :p:*:face29: mama abahWhat kalau boleh wawa nak jerit wawa nak jadi pandai macam mereka semua :r::face21: bila orang tanya berapa A What wahh semua muka shining je kan :s: masa wawa nanti mesti muka malu gila sebab jadi parents wawa :face60: apesal lah anak aku tak pandai :s: kan betul tak :s: lina , hadi , mira and so on mak mereka guru :r: semestinya lah pandai :x: wawa pula:s: hurm wawa tak cakap mama abah bodoh oukayWhat wawa cuma cakap baka yang tak baik :x: mungkin cara wawa cakap tuh salah , wawa minta maaf sangat :face59: terima jelah anak abah mama nih memang bodoh :x: bukannya kita tak belajar langsung:r: kita belajar ma , then apa guna kita habiskan duit mama abah untuk pergi tuisyen walaupun diri ni penat :s: ya oukay wawa malas:x: * tahap gaban * :face22: wawa bodoh :x: * tahap maksimum * :face29: nak buat macam mana :s: otak saya cuma boleh terima subjek ADD MATH & MATH MODE je :face63: itupun tak dapat A :x:B+ memanjang:face21: hurm crying rite now :face22: tak boleh stop:face37:thanks kat shazmi sebab selalu and sudi bukak balik buku addmath dia dulu semata mata nak ajar saya balik:face21: saya harap saya boleh dapat A dalam addmath macam awak :face29:
hey thanks sebab dah habis baca :)