bangga tak dapat sakitkan hati aku ?


click untuk tumbesaran yang lebih jelas 

tengoklah status nih yang agak macam cibai pun ada jugak:q: sial je :r: babi betul :q: :face33:* sorry lah eh emosi tak stabil bila sakit hati melanda :x:* :face7: rehat makan nasi campur * makcik kantin tolong masak jangan terlampau tawar eh , tekak saya menjerit tak suka:x: *:face49: habis rehat serbu koperasi sekolah beli coklat 3 paket :x: dua paket aku punya . satu paket lagi untuk pogyy dengan mokmel :face71: * aku belanja bila baik hati sedang menguasai diri :face5: * ( walaupun tengah darurat duit nih ) :face27: sayang emoticon06 kawan kawan aku lah der emoticon16 masuk kelas lenjan coklat . coklat ape eh entah lah taktahu jenama apa :face23: main sebat je :q: bila dah habis , aku makan pulak roti coklat:face50: masa aku tengah makan dengan penuh kebahagiaan * makan roti coklat je kot * dalam kelas . tiba tiba mokmel cakap " eh razi dah buat relationship dengan BUNGAI EMPALING kan :s:" bapak anda lah seyh , terkujat nak mati aku time tuh :face32: sakit hati sampai rasa mahu menangis :face59: serta merta tanpa ada lampu merah mokmel dengan poggyy marah aku :face11: haish dahlah tengah sakit hati kan , mereka berdua boleh marah aku :r::face21:

oukay fine , memang salah aku :x: aku tahulah aku dah ada shazmi , tapi hati nih masih dekat razi :r: nak buat macam mana :s: :face60:aku dah cuba nak lupakan dia . memang tak boleh :face10: tipulah kan kalau aku cakap aku tak sayang shazmi LANGSUNG :x:memanglah aku sayang love dia , haih entahlah taktahu nak cakap apa:face61: aku betul betul bahagia lah bila shazmi ada sekarang , thanks sayanglove :r::face64:

p/s : aku tahu kau tak suka aku couple dengan kawan kau :r: kalau betul kau tak suka , kau straight to the point lah der :14: aku boleh lepaskan kawan kau kalau itu yang kau nak:r: sorry , aku memang dah terasa gila babeng :face36:

to razi :
:r:cantiklah doe awek kau :r:* cantik lapan * :face30: aku taktahu lah , kau buat relationship sebegitu rupa just nak tunjuk kat aku untuk buat aku sakit hati atau memang dah couple dengan dia :r::face34: bila kau komen " dah lama dah " :q: macam sial pun ada :face48: bodoh kalau dah ada awek cakap jelah :face3: aku tak hairan plus marah lahh der sebab aku sendiri ada pakwe kan :r: :face53: tak boleh bla nya , bila UMI kau komen . apa dia eh :s: CARILAH ELOK SIKIT :r::r::face40: aku memang jahat:q: aku tak sesopan and tak selembut and tak sebaik perempuan yang berTUDUNG :119::face63: kau pun tahukan apa dia:s: yes terima kasih sebab dah buat hidup aku macam NERAKA :face22: kau faham apa yang aku maksudkan terima kasih lagi sekali :r::face62: aku tahu awek kau kristianemoticon16 ajarlah dia cara cara sebagai umat ISLAM :r: sebab kan UMI kau kan nak menantu yang BERTUDUNG plus plus muslimah sikit :r: :face39: haha malas dah nak cakap . aku sakit hati nih :68: aku sayang kau lagi lah gila :face47:

awak , saya minta maaf sebab entri nih mungkin akan buat awak sakit hati , sorry sangat eh :s: saya akan berusaha untuk lupakan dia nih :r:terima kasih sebab selalu ada masa saya sedih walaupun ia pasal ex saya :q::face31: hurm terima kasih juga sebab terima perempuan jahat nih kan :s::face37:
sekarang aku asyik makan sampai mokmel dengan poggyy tegur aku makin gemuk :119: walaupun kenyataannya berat badan aku hanya 46KG:r: erk aku pun taktahu lahh kenapa :s: oukay aku gemuk :q: shazmi love kau jangan lari eh bila aku gemuk :r: HAHA :r: bila dah sakit hati penggunaan bahasa sopan sudah lenyap:r: hanya ada aku , kata kata kesat . HARAP MAAF :r:

UPDATE !
even aku dah ada shazmi , aku ada tak buat relationship dengan dia ? takde kan ? tapi kau ? selamba badak air je buat . T-T 

hey thanks sebab dah habis baca :)