LIGA KPM ( lawan negeri SABAH )

harini malas mahu bebel panjang panjang :x: cuma nak cakap jelah , petang tadi ada game :126: :r: SSNJ lawan SSNS :q: alahai mesti taktahu maksud SSNS kan :s: :65: Sekolah Sukan Negeri Sabah . jangan tanya SSNJ tuh apa eh :r: penat nak terangkan lah . hee :face15: start pukul 3 setengah petang , macam biasa starting mestilah under 14 dulu . pemain JOHOR merupakan Sekolah Sukan Negeri Johor iaitu budak sekolah saya sendiri :face40: kecil lagi semuanya :q: dah kata under 14 kan :s: hee :face42: mula mula main macam biasa SSNJ memang suka bergurau tengah tengah padang tuh :face34:saya geram jugak lah kan :q: bila nak gol je , slek datang :q: haih :face37: last last dapatlah juga 2 gol bagi pasukan JOHOR daripada SSNJ :q: 2 - 0 taww :s: * takpayah nak bangga sangat boleh tak wawa :s: macam kau je main eh :q:* HAHA :face56:

dah habis game untuk under 14 , masuklah under 17 . antara SSBNJ dengan SABAH :face55: * tak sure SABAH tuh SSBN ke tak * so sebutlah sabah je kan :face40: apa dia :s: SSBN tuh apa :s: Sekolah Sukan Bola Sepak Negeri lah weh :q: oukay nak cakap nih , ramai sangat yang handsome doe :r::face35: tapi saya tetap ingat SHAZMIlove saya :q: saya setia oukay :q: tak de nak curang curang nih:face38: SABAH macam ramai KRISTIAN je :q: sedih wok dengar nama mereka :face54: dah dah abaikan nama mereka , tak masuk exam lah sayangs :face69: dua negeri nih wa cakap lu hebat doe :r::face16: masing masing kuat , hebat , amazing , apa lagi nak tambah :s: * otak blur sebentar * dah lama sangat mereka main kat tengah padang tuh , SABAH menjaringkan gol 1 :face27: hello :s: whats wrong with JOHOR huh :s: * betul tak ayat bi saya :s: * kenapa nih semua :r: under 14 boleh menang , takkan under 17 tak boleh nak menang :r: malu lah kalau kalah nanti :r: :face22: tepat pukul 6 setengah saya balik sebab abah sudah ada di hadapan sekolah :r: saya sedih taw balik , dahlah JOHOR 0 , SABAH 1 :r: huwaa :face59: online facebookielove saya buat status nih . sebab dah terlampau kecewa sangat lahh :x:Down

click untuk besar punya :face55:

lepastuh tengah syok syok wall dengan SHAZMI love , kawan im . nah nah , tengokDown

click untuk pembesaran :face57:

tasek tu means SSBNJ ya . tasik utara . org JB tahulah :) SUMPAH terkejut :face45: heheh , chayo ah johor . sebab masa balik tuh , johor kosong dan sabah pula 1 . ingatkan betul betul kalah tadi :x::face40: haruslah buat status yang baru kan :r:Down

click untuk tua :face67:

kesimpulannya , saya gembira dan bahagia kerana JOHOR mampu membuktikan JOHOR boleh menang walaupun SABAH tuh memang hebat :x: * tak dapat dinafikan * . chayo untuk negeri JOHOR :x::face64: minggu depan dengan PAHANG pula :x::face60: hope menang jugaklah taww :q:

SSNJ lawan SSNS :65: 2 - O
SSBN lawan SSNS :65: 2 - 1
love jadi JOHOR menang dua game :126: :face64:

p/s : chayo chayo JOHOR . kekalkan kemenangan untuk lawan negeri lain:q::face39:

hey thanks sebab dah habis baca :)