OH MY GOD :(

PERHATIAN :r:
ini cerita semalam :q: * update hari ni sebab tak sempat nak update semalam :face38:
insan yang terbalik memang begini meh Flower :face64:

semalam kat sekolah tak bawa phone * nampak tak aku gelisah resah sebab tak :54: dengan insan tercinta What siapakah :s:haruslah MOHAMAD SHAZMI bin SARONI love aww aww gedik meyh :face28: kat sekolah asyik tanya mokmel je " mokmel bila nak balik nih What cikgu tak nampak ke aku tengah rindu kat shazmi :p: :face30: heh cepatlah sikit pukul 2 setengah :r: " mokmel layan jeh kepala aku tengah gila nih * ehh saya memang sewel tiap hari lah . kawan kawan tak hairan dah :r: *

bila dah balik , dengan muka riangnya capai phone . tengok ada :54: . wahh hati sudah berbunga bunga sebab dari buah hati saya lah :face2: bila baca :54: OH MY GOD :p: sedihnya :face22: ada sebab sebab tertentu memot saya tak pakai phone :face37: saya BERLAGAK cool padehal :p: hati aku dah berupa begini :65: :68: dalam kepala terfikir , kalau rindu macam mana What kalau saya ada masalah , nak cerita kat siapa What saya nak gedik gedik dengan siapa kalau bukan dengan shazmi What :face41:

pukul 4 pergi sekolah balik sebab ada latihan persembahan :q: :face16: pukul 4 lebih , aku online lah sebab bawa lappy , p1 sume . chatting kejap dengan shazmi love OH GOD rindu rindu love pastu webcam :r: tapi aku tak nampak dia , dia je nampak aku sebab dia online gune pc bukan laptop :r::face32: pukul 6 setengah pula balik kampung , solat di masjid :r: makan di kedai makan :q: sampai kampung pukul 8 setengah :r: sampai jeh terus layan sepupu kejap :face34: lepastuh mata tak boleh tahan lagi , ngantuk gaban :face31: ape lagi What masuk bilik lina , tidur lahh :x: pukul 11 setengah family kejut sebab nak balik rumah . masa on the way nak balik kluang shazmi call guna phone rumah Flower dia kata dia dah pakai phone balik :p: tapi masa tuh aku tengah mamai lagi :face60:

bila dah sedar , aku rasa macam nak lompat kot * macam katak lah pula main lompat lompat :r: * pesanan kat awak : janganlah buat saya macamtuh lagi :x: so sad tahu bila awak tak pakai phone :face29: nampak tak saya nak nangis What :face21: oukay dah tuh je , ade mase saye nak panjangkan lagi pesanan saye nih untuk awak . tapi kat belog kita lah love awak awak sayang awak sangat sangat lahh :r::r::r::r:lovelovelove :face39:

hey thanks sebab dah habis baca :)