3 story bersatu dalam satu entri :)

hai hai :r: hello hello :x: ASSALAMUALAIKUM :q: annyong haseyo :x: * pelbagai bahasa aku keluarkan * :face23: lama gila kan aku tak update :s: * budak busy memang macamnih * :face16: busy amende jeh What HAHA entah ler :p: maybe sebab kerja kursus melambak depan mata tambah dengan homework yang tak pernah nak habis :face37: * cikgu bagi menimpa nimpa macam tanah runtuh doe:r: * :face34: haiyaa :p: kesian kan aku :s: kekadang online depan mata ada lappy plus buku siapkan homework * tolong jangan nak puji saya :r:* :face15: malu nihh :r: kau tengok :65: wawa dah terlebih perasaan :face12: * apa tujuan aku updateWhat nak bebel jeh ke :s: ouh :q: wajiblah tidak :x:*:face5:

macammacam hal yang berlaku tahu tak :x: * eh mestilah taktahu kan :p: apebenda lah budak wawa nih * :face51: ohmaii terkejut saya :x: ingat apelah yang gigit :face30: rupanya kauFlower alahai jangan romantik sangat lahh :face72: tahulah dalam bilik :r: alamak dah merah lah :p: macam mane kalau mama tanya What ishh susahkan saya lah awak nih sayang :face35: aku memang sayang kau lah nyamuk :face2:* mesti fikir lain an :r:* HAHA bosan now nih:face38:

kaum hawa tetibe kena tinggal dalam surau lepas selesai aktiviti baca yassin :r: lelaki semua dah lesap , perempuan kena tinggal :face8: aku memang dah tahu sangat , spotcheck ler nih :face7: nasib aku tak bawa handphone * budak baik * perasan lagi :132: * jangan nak perasan sangat kang kena kaki :p:* HAHA oukay pengetua yang sangat comel sudah tetapkan peraturan baru :face6: peraturan baru apa What meh meh sini dekat dekatFlowerDown

:84: pakai tudung sekolah setiap kali ada pendidikan jasmani * babai tudung cantik * :face29: yang ada manik2 tuh lahh .
:83: pakai trackbottom sekolah * nak pula pakai yg lama punya tuh What macam hape jeh :x: ade line line semua :face10: untuk trackbottom sekolah design yang baru saya cinta awak *:face9: babai seluar jenama forest :face32:
:82: pakai stokin sekolah:p: * babai stokin pendek :face21:*

itu semua bila setiap kali ada pendidikan jasmani :face60: yang nih pula setiap kali ada koko :face49:maksudnye setiap hari rabu ye :face63:Down

:83: pakai tudung warna hijau :q: * untuk krs * oh my god:face27: aku tak suka pakai tudung tuh tao :face33: skema gila bab satu kot :p: babai tudung cantik :face47:
:84: pakai trackbottom sekolah atau seluar kawat:r: * babai seluar jenama forest:face63: *

oukay ada berita sedih :face29: anak mama sayang love:q: mama sedih tau :s: bila dapat tahu bila anak mama kena benda alah tuh:face36: * allah nak hapus dosa anak mama yang sememangnye banyak dengki orang:p: * biasa ikut perangai mama dia :face71: anak mama jangan degil :r: makan ubat taww What mama sayang lolalove * anak saya dengan shazmi lah * :face64: HAHA nama dia RAJA FAIRUZ ZAMEERA :face9:

nih pulak berita yang berbau kemarahan :face11: heh awak lelaki :r: kenapa awak nak maki saya:s: * takpayah nak bersaya awak sangat lah kan :r:* dohBO lah weh :face3: aku buat status :65: " cantek doe awek kau * lapan kali aku ingat :r:* " asal nak terasa doe :s: aku cakap pasal awek kau ke :s: haiyo :face50: sebenarnya aku memang suka sangat bila dengar kau maki aku hanya kerana nak :65: MEMPERTAHANKAN gurlfie kau yang baru tuh :q: :face11: aku memang suka dengar orang yang aku sayang maki aku sebab nak MEMPERTAHANKAN gurlfie baru dia :face32: aku memang tak kisah sebenarnya kalau aku nangis sebab kau :face61: bodoh sangat kenapa eh aku nih :s: :face22: kau ada cakap :66: " kau cantek sangat ke ......... :s: aku terus jauhkan phone dari telinga aku:q::face47: fine sebab aku dah terlampau sakit hati sangat and mase tuh aku dah menangis :face21: * oh mai :x: nih ke orang yang aku sayanglove dulu What dia cakap macamnih kat aku What * seakan tidak percaya :face24: tapi itulah hakikatnya :x: kau cakap ' cantek sangat ke kau :s::face71: ' weh jantan :x: kau sedar tak aku nih perempuan yang pernah kau sayang dulu :s: :face60: yang pernah kau cakap cantik comel cute segala jadah pujian :x: :face61: hello sedar tak :s: :face31: yelah awek kau paling CANTIK sebenarnya kan:q::s: :face72: ameklah tak kisah :face36: aku memang tak cantik pun :face62: ya aku sedar tuh:x: :face22: - TAMAT -
hey thanks sebab dah habis baca :)