LIGA KPM ( lawan negeri PAHANG )

malam semalam pergi rumah girl ica Flower haiyo banyak penat maa :x: :face4: sebab apa :s: ketawa lah doe :face18: ica suka sangat buat perkara pelik :x: :face32: nganjeng kuat seh budak kecik tuh :face16: haish geram macam nak masukkan kepala dia dalam jamban doeangry pastuh flash :r: HAHA ica aku gurau lah :face6: tak nampak ke muka aku tengah kilat kilat What :face49: * ape maksud :s: entah aku pun taktahu :x:* heee:face1:

oh my god :r: tadi tak tengok :126: lawan dengan negeri PAHANG lah :r: so sad nih :face21: tapi aku tahu lah apa result Flower * eceh macam result ape jeh kan :x:* :66: sila jangan gelakkan saya :face17: tadi SSNJ lawan SSNP :r: maksud SSNP :65: Sekolah Sukan Negeri Pahang :x: aku tak tengok :face5: tuh pasal takleh nak cerita banyak banyak :x::face12: kawan aku cakap ada sedikit pergaduhan :r: :face34: pemain PAHANG main kasar kot :x: :face23: fine :face10: aku tahu korang main :126: so kenalah kasar kan What kalau lembut baik zapin :r: betul tak :s: tetapi tidak perlu sehingga menyepak kaki pihak lawan :face56: dan anda sekalian haruslah ingat :126: yang sepatutnya disepak :r: bukanlah kaki orang iaitu pihak lawan anda yang juga dari JOHOR :face7: * eh tak nampak ke bahasa baku dah keluar :s: :face3: itu menandakan aku begitu marah :r:* :face33: under 17 yang main macam celaka haish emosi saat ini :face30:

tadi boleh pula bergaduh dengan abah :face31: point pasal internet je kot :face21: maafkan comot abah :face22: tak sengaja tinggikan suara sampai macam tuh sekali :face41: tak sengaja really sorry :face29: kita tak minta maaf secara depan depan sebab malu dan ego tinggi :face63: hurm :face61:
keputusannya Down
SSNJ vs SSNP :65: 0 - 1 under 14 * kalah* :face60:
SSBNJ vs SSBNP :65: 3 - 2 under 17 * menang * :face64:

under 14 kalah doe Flower SUMPAH kecewa gila lah seyh:x: :face36: nasib baik under 17 menang walaupun bergaduh kan :face15: hadoi nak main main jelah jangan sampai nak sepak sepak kaki orang lain :x: heh marah betul lah saya :face11: dah dah yang penting under 17 menang :x: Bunny minggu depan lawan dengan PERLIS :face54: JOHOR lawan kat sana , hope menang lagi taww :face28: chayo ahh JOHORlove :face35:

p/s : heh boleh pulak tengah tengah call uh , kau boleh tidur lax :r: ingat pe :s: bed time singing ke pe :r: lu bikin wa panas ah der :face33:

hey thanks sebab dah habis baca :)