macam macam hal

sekarang nih memang style terbaru keWhat kat SMK THO ( SSNJ ) buat spotcheck dengan secara mengejut What :face14: mase kami tengah khusyuk belajar :r: apelah seyh:face33: buat terkejut aku je :x: :face16: oukay takde ape yang kena rampas :face34: * tak nampak ke :s: aku tengah baik masa tuh What tak bawa handset:x: * semua nih jasa shazmi love taw taw :face35: * pakwe saya memang suka menasihati walaupun kadang kadang saya degil banyak:r: * :face39: sabo je ler . HAHA * :face58: terjojol nak mata aku nampak banyak pengawas plus cikgu pengawas serang kelas 5RC * :face67: banyak kau , ramai lahh wawa :face75: WTH wehh:q::face36: * jangan emosi sangat :q: :face72: cool What belikan air batu untuk aku:q: agar aku oukayBlink * agar HAHA poyossFlower

semalam kan kan budak lelaki kelas 5 SAINS 1 plus 5 SAINS 2 lawan :126: taw taw kat sekolah aku :r: haha taknak tanya ke siapa pihak lawanWhat tanyalah Blink tanyalahFlower hee * jangan gedik sangat lah nanti shazmi marah baru tahu kau * pihak lawan nya mestilah cikgu Boy SSN . saja adakan :65: aktiviti perlawanan :126: persahabatan antara murid dan cikgu :face54: habis asyik lawan dengan sekolah lain je kanWhat:face12: tuh yang lain sikit lahh:q: lawan cikgu sendiri aniq cakap semua cikgu olahraga turun padang sertai aktiviti tersebut :face15:* amboi ayat aku A+ :r:* taknak tanya ke siapa menang What haha of course lah orang muda yang menang kanWhat 5-3 wehh :face64: hebat kan:q: cikgu cikgu aku dapat jaringkan gol 3 :x: cikgu cikgu kau boleh ke :s: HARUSLAH TIDAK :r: * oukay dah takpayah bangga kembang bebeno nanti shazmi jeles *:face56:


btw pagi tadi best gila lah kan :face26: lepak dengan budak budak kecil Bunny * siapakah:s: * budak form 1 Sukan berapa entah:x: :face17: kitorang sepatutnya ada latihan persembahan :x: tapi boleh buat aktiviti lari lari dalam bilik muzik :r: membuli plus plus macam macam lah best gila lah :face71: * aku ketawa sampai nak terkeluar usus dengan hempedu:r: *:face55: ajmal kau memang suka buat akak ketawa doe :face38: * suka suka love boleh masuk RAJA LAWAK KE 100 kau :r:* :face69: sayangs kau shazmi :r: * :face9: tibe tibe je . sawan agaknyaFlower HAHA *:face2:
hey thanks sebab dah habis baca :)