LIGA KPM ( lawan negeri PERAK )

dari rumah gerak pukul 1.40 petang dengan kawan kawan saya mokmel , fiza , shikin serta sepupunya * nama taktau * HAHA:face75: oukay saya kelam kabut dalam masa menyiapkan diri kerana abah saya sudah berada di dalam kereta . haih:face30: tension plus kelam kabut taw saya nak siapkan diri:face23: semua serba tak kena je masa tuh:q: dah dah malas nak bebel panjang lebar nih . teruskan dengan misi saya:q: * misi apakah:s:*:face54:
game 1 SSNJ vs SSNP
apakah SSNJ and SSNP :s:nak terangkan lahh nihemoticon16 haih jangan gelojoh sangat lahh eh:q::11: tolong lah ya :q::face26: heheh oukay enough wawa:x: over lah pula:r::face55:SSNJ :65: Sekolah Sukan Negeri Johor emoticon16 nama penuh sekolah saya dalam surat beranak ialah SSN SMKTHO:face9: SSNP :65: Sekolah Sukan Negeri Perak * nama sekolah ia taktau , harap maaf lah ek:r: *:face76: dah jelas sekarang:s: huhu pukul berapa entah start game under 15:x: game apakah:s::face24: HAHA perlawanan bola LIGA KPM SSNJ menentang SSNP under 15 :face38:masa awal awal game start tuh SSNJ main macam ape doeemoticon16 sakit hatiangry saya tengok dowang main taw:r: :8:memang fikir kalah lahh wei SSNJ :face60: sebabnya SSNP main memang lincah gila lah seyh:x::face46: lagisatu diorang cekap tangkap bola rampas bola :r::face30:memang hebat lah mereka nih:x: :face36:* pada awal nya fikir macamtuh:x: *:face57: bila dah lama lama main tuh , terGOL satu pulak bagi SSNJ:x::face64: dengarlah orang JOHOR menjerit macam menang apeemoticon16:face56: saya pun turut menjerit keriangan:x::face64: heee jakun kan :s:well kami memang jakun :face67::r:ada masalahkah dengan kami:s: kalau takde good meyh:face38: kalau ada see you in court:x::face23: * eceh bajet semacam aku nih:x: *:face72: SSNJ pemainnya junior sekolah saya :q:form 2 kot . tak sure lah sebab saya tak rapat sangat dengan budak sekolah:face45: saya dengan kaum hawa je:face58: bila bertemu lelaki gaduh saja:x::face65:HAHA badi kot:face61: bila dah terGOLsebanyak tiga kali:q:jadilah 3 - 0:face25:eh eh yang kosong tuh bukan SSNJ loveoukay:s: tapi SSNP:66: even kalah:q: :face71:takpe korang main dengan penuh semangat meyh :face18:by the way sorry doe:x: budak johor semua nih memang kuat nganjeng:face63: jangan kecil hati taw:face20: bodoh tak bangang lah kan atlet atlet sekolah saya yang tak terlibat dalam perlawanan tuh nganjeng abes budak perak nih :face34:haish mereka nih janganlah begitu:q::face10: kesian mereka taw :q: :face7:* eceh aku dah kenapa eh:s: * HAHA . dengan kompang nya , gendang nya , lagu menganjeng plus dengan trompet:face15: * tak sure trompet ke hape benda alah:face14: * memang meriah gila semalam:r: bila lain dah senyap , TINESH memekak pukul gendang tuh :face33:haih memekaklah kau tinesh:q: senyap sikit boleh :s:oukay TAMAT:q::face15:

lepastuh saya dan kawan kawan yang membuat persembahan di hadapan pengarah KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA serta tetamu plus pemain bola sepak dari negeri PERAK:face35: wa cakap lu memang nervous sampai tak rasa kaki pijak padang:x: haish jangan nak over sangat eh wa:r::face43: HAHA . nah nah tengok video nih:face54: tapi sorry lah tak berapa jelas sebab pakai handset ayu , and fad rakam dari tepi :q::face73: haish kalau dari tengah lagi syok kot:face6: hee na pinjam DSLR abang saya , dia takde masa tuh , dia pergi tioman dengan kawan kawan dia semua . haih :face37:


SORRY masa nih dah masuk lagu kedua . sepatutnya lagu pertama DIA DATANG * ada unsur zapin sikit plus lemah lembut plus sopan punya gaya * diikuti lagu kedua WAKA WAKA dan akhir sekali SATU MALAYSIA . taktahu pergi youtube :D
game 2 SSBSNJ vs SSBSNP
saya tahu awak nak tanya apa:q: mesti nak tanya apakah SSBSNJ dan SSBSNP kan:s: meh dekat dekat dengan saya , saya nak bisik dekat awak semua:face8: * haip jangan dekat sangat nanti:96: shazmi ingat saya curang:x::face27: * LOL :q:SSBSNJ :65: Sekolah Sukan Bola Sepak Negeri Johor manakala SSBSNP :65: Sekolah Sukan Bola Sepak Negeri Perak:x: lepas saya dengan yang lain buat persembahan , masuklah dua pasukan nih ke padang bola untuk menonjolkan aksi mereka dan kehebatan mereka:face69:* ehem ehem JOHOR hebat:face35: * tengok dua pasukan main nih bapak anda lah kan , gila hebat doe:r::face40:masing masing dah professional * yeke professional :s:* HAHA tapi JOHOR memang hebat lah :face68:lagi lagi yang pakai jersey no 6 ( AFIQ ) no 7 and apetah lagi eh :face53: lupa lahh pulak:x: boleh dikatakan semua pemain lahh hebat:132:* girlwawa takyah yek yek sangatemoticon16 sekel kang baru tahu:face24::x: * HAHA baru je mula , dah GOL :face75:memang tak percaya taww:r: lepastuh satu per satu masuk GOL :face39:Sampailah genap 4:r: PERAK pula 0 :r:harap maaf lahh ya :c: tapi anda main dengan penuh gaya :q: :face17:walaupun saya tahu anda semua tension plus stress sebab jurulatih anda kat tepi tuh sambil memberi arahan plus marah kan:s::face11: haih kalau saya lah kan , memang tendang bola tuh kat dia:r:kasi dia diam sikit :face3:* baran betul wawa :q:* takpelah nak buat camane , takde rezeki lahh awak awak semua :face8: mula mula 3-0 lepastuh saya cakap dekat diri sendiri:65:* gila dah cakap sorang sorang:q: *:face16: kasi lah lagi satu gol genap 4 takkan nak sama dengan budak under 15 kot kan:x::face55: dah nak pukul 7 petang , saya balik lah . on the way pergi ke astaka lama * saya dari astaka baru * nak ambil beg untuk balik ke rumah. . masa nih sambil berbual through theHP dengan shazmiemoticon06( aww aww sayangemoticon13 awakemoticon16 ) :face39:* oukay takpayah gedik sangat:face6::q: orang lain pun ada Boy jugak lahh . haih *:face16:tiba tiba terdengar sorakan GOL:q:yeahhhh GOL lagi satu so genaplah 4-0:q::9: haishh time tuh saya menjerit kot:x::face70:sampai SHAZMI taktau dah nak cakap apa dengan saya:face14:excited nak mati girlawek dia nih:face12: HAHA :x:

balik rumah terus masak * rajin kan:s:dah lepas nak kahwin nih jangan gatal lepaskan SPM dulu ya:r: * :face72:sampai rumah pukul 7 suku kot lupa pulak nak usha :80: pukul 8 terus gerakkan hati plus otak plus tangan buat addmath:x::face67:haih sekarang pemalas semacam:face5:hamek kau banyak gila kerja:r:tapi ALHAMDULILAH semua dah siap:face45:malam pukul 12 gayut dengan boyfielove saya:67::face64: * siapakah:s:Boy MOHAMAD SHAZMI:w: lahh . takkan taktahu lagi kot:x: * :face56:gayut dengan dia sampai pukul 3 pagi . oukay kami memang sour tak macam awak dengan boypren awak sweet masin kan :s::face40:masa saya nak tidur ,dia nyanyikan lagu tanpa:face42:saya dah tidur , dia matikan phone:17:awak semua jangan tiru kami eh:x: :face50:sibuk je:x:last word ILYSM capital S:face2:emoticon13

ps : hope minggu depan menang lagi ya JOHOR . JOHOR THE BEST wehh .

hey thanks sebab dah habis baca :)