bola BOLA

esok sekolah saya iaitu SSN SMK TUN HUSSEIN ONN ada perlawanan bola LIGA KPM lawan dengan pasukan bola dari PERAK:face8:OH MY GOD:r::face16:* budak bola ssn semua tak takut or cuak ke:s:aku yang buat persembahan je pun dah cuak bagai:q::66:HAHA OVER:face39: pelik dengan perkataan SSN kat depan SMK TUN HUSSEIN ONN:s:meh sini saya terangkan:r:

Sekolah
Sukan
Negeri

Sekolah
Menengah
Kebangsaan

TUN HUSSEIN ONN , KLUANG , JOHOR :face64:takdelah tere sangat:q:biasa biasa je:r:esok lawan dengan pasukan bola dari PERAK:r:minggu depan lawan dengan pasukan bola dari mane entah:face14:yang pasti pasukan bola yang terlibat adalah dari PERAK , SABAH dan sekolah SUKAN MALAYSIA:face71:yang jadi persoalannya sekarang nih , boleh ke SEKOLAH SUKAN NEGERI kalahkan SEKOLAH SUKAN MALAYSIA:s: haiyoo seram plus plus doe . macam mana kalau kalah:s:malu for sure kan:s:esok lawan dengan pasukan perak . gila lah wei , agak agak menang tak esok:s::face6: semalam masa rehearsal lawan dengan pasukan bola dari YONG PENG , 4-1:face12: gol 1 tuh pun sebab budak bola sekolah saya tak jaga kat tiang gol uh . semua macam leka kot:face34: bila dah gol , masing masing bising . bak kata apiss "baru satu je gol , takkan tak boleh back up kot:s:" haha apelah kau apiss . takpe yang penting menang :face15:

masa mereka tengah main , saya dengan kawan kawan kacau pasukan lawan:face40:macam mana eh:s:pasukan lawan nama mereka di jersey pelik pelik doe:face65:antaranya ialah * yang aku ingat je * of course PUPUT , sebab saya asyik panggil nama dia je:r::face75:yes fine , aku gedik:r:so what :s:kenapa saya asyik panggil dia:s::83:nama dia pelik . TERsangat pelik :face55: asal nama dia FUAD :65: PUPUT . haa kan pelik tuh :r::face38: hee :84:dia suka rampas bola:face17:bahaya doe dia nih . tuhlah pasal saya gedik kejap :face36: saya bukan jenis gedik gedik dengan jantan nih:r:selalu gaduh je dengan jantan:face10: HAHA :face57: lepastuh nama lain ialah LAPONG , PEM , AH CAI & ALRSTAIL n ramai lagi lah . tak ingat doe:66: tak confirm ejaan nye cmtuh . maen hentam:face69: tutup cerita pasal sekolah saya yang tak hebat nih:119::face62:

kepada : capital H :66: shazmi emoticon06 mesti faham siapa kan:s:

capital H , aku tahulah kau sukakan aku . tapi tak perlu nak buat semua benda aku menyampah kat kau:119::face66:nak tahu apa:r:macam kau mesej aku.

wawa kau kat mana sekarang:s::66:padahal , masa tuh aku kat depan kau kot ( tuisyen )
wawa kenal tak nombor nih 01778857** :s::66:terang lagi bersuluh kau SAVE nombor aku kan:120:then apehal kau boleh tanya aku nombor tuh nombor siapa:s:itu kan nombor aku:r:

banyak lagilah kan , kau tahu ak . kau nih annoying gila doe:face61:kau duduk sebelah aku masa tuisyen MATH MODE , aku tak suruh pun kan:s::face63:oukay kau cakap nak belajar dengan aku sebab aku pandai:r:fine , aku boleh terima alasan kau tapi apa kau buat bila duduk sebelah aku:s:kau ambil kesempatan dengan duduk rapat rapat dengan aku:r:letak tangan kau kat belakang kerusi aku even kau tak sentuh aku langsung:q:kau suruh kawan kawan kau rakam:r:kau curi curi snap picture aku:q:lepastuh hantar mesej2 yang bodoh lagi bangang kat aku:r:nak bercintan cintun dengan aku even kau tahu aku tak suka kau langsung:q::face58:

capital F pula buat cerita an , cakap dengan cikgu semua aku yang SUKA kau:x:macam cibai kau tahu tak:s::face7:kau yang suka aku , aku lax yang kena:q:takpayah nak megah sangat dengan bangga kau pernah DUDUK rapat rapat dengan aku:q::face31:kau saja nak tunjuk ke-MACHO-an kau dengan menghisap rokok bagai:q::face25:oukay untuk pengetahuan kau , aku TIDAK SUKA lelaki hisap rokok:r::face32: *nasib baik boyfie saya tak hisap rokok:x:hee:face76:* kau tanya macam macam kat aku pasal boyfie aku:q::face30:yes dia tak handsome tapi dia pandai sikit dari kau:q::face71:dia jauh tapi dia selalu ada dalam hati aku:face64:dia baik sikit dari kau:x:dia tak bangang dengan hantar mesej bodoh macam kau:face33:dia tak hisap rokok macam kau:p:dia tak gebang macam kau gebang dengan aku:r::face67:dia tak poyo macam kau poyo dengan aku :r:ehh macam macam lah yang aku tak suka pasal kau:q:TOLONG RESPECT AKU YANG DAH ADA PAKWE:q:boleh tak:s::face37:

:q::face73:aku tengah calling dengan pakwe aku pun , kau dengan kawan kawan kau still nak kacau aku kan:q::face27:aku tak kesah langsung kalau kau nak suka aku ke ape , tapi tak perlu kot sampai buat aku marah macam nih sekali:r::face74:aku angin bila start kau duduk sebelah aku and kawan kawan kau rakam and kau snap pic aku tanpa pengetahuan aku and kawan kawan kau megah gila babi lah kan nak cerita kat semua cikgu kau duduk sebelah aku semua and aku nih suka kau:r::s::face70: WTF lahh seyh.aku tak pernah suka kau , aku menyampah dengan kau adalah:face60:RESPECT aku yang dah ada pakwe:face30: boleh kan:s:

saya bukan nak cakap saya nih hot , sampai benci dengan dia nih . tapi kalau kaum hawa kat tempat saya , kalian akan faham macam mana rasa nya , seksa plus sakit hati plus menyampah dengan mereka semua . terima kasih sebab baca :face56::r: semalam lawan dengan pasukan dari YONG PENG , menang 4 - 1 . netball:s:kalah memanjang -.-'  semalam lawan dengan budak convent kalah sebab mereka main tipu kan:s:benda benda yang boleh fault pun mereka ignore je . cikgu kita pula kat tempat lain . apa kata cikgu convent:s:takpe kasi diskaun sikit , kan buat kat sekolah saya . lagipun budak baru nih . kepala hotak kau lah kan . main uh buat lah cara main . tak reti buat cara tak reti . nasib baik bukan buat kat sekolah aku , kalau tak , memang belacan doe . asyik fault je korang . HAHA . saya tak boleh bahan sangat sebab kawan saya dari sekolah convent pun masuk netball jugak . hehe . oukay tak kesah lah kan , lain acara , sekolah kami tetap menang meyh . btw , sumpah malu gila netball kalah :(
p/s : hope sangat LIGA KPM , SSN SMKTHO menang ya:r:mcm seram je pasukan dari perak nih :face27: maybe masuk siaran TV siaran langsung :face72:tak berapa pasti :face32: esok saya datang sekolah , pastikannya dan saya akan post di status saya oukay :s: malam sikit update blog kamiemoticon06

hey thanks sebab dah habis baca :)