u-p-d-a-t-e

aku dah lame tak update kan What oukay sorry :123: dah bersawang belog aku :face14: haih :p: ape nak jadi lah kan What aku semakin hari semakin malas nak update :r: sebab tension plus stress bersambung dengan mid year aku yang entah apa apa :face33: study akaun :r: addmath je lain abaikan :r: :face52: * agaknya keputusan 2a dah cukup membanggakan lah kot What* :face6: podhah :q: kalau nak tengok mama abah mengamuk Flower silakan :r: berusaha dan mencapai kecemerlangan sekadar 2a :face32: grrr:p:

tujuan aku update What aku un taktahu :face30: aku sebenarnya malas nak taip sebab takde mood nak update :p: tapi still nak update jugak :face34: haih aku oukay dan sihat menjalani exam mid year :face5: minggu depan ade exam sejarah :p: * wish me luck in that subject * :face49: sebabnye aku memang tak paham langsung tentang sejarah nih :r::face10: so aku baru je nak start dari awal :r::face13: * buku rujukan sila tolong saya:q: * :face37: addmath bila eh :s: aku cuak plus gigil :r: :face21: walaupun dah study dari minggu lepas Flower :face50: tadi tuisyen aku lambat semacam :r: haih kenapa entah What :face16: rasa macam nak nangis sebab tak faham apa yang cikgu terangkan :r::face59: hope sangat ahh exam addmath nanti aku boleh maintain atau dapat lebih dari yang sebelum nih :q: amin :face36:

dah dah malas nak cerita pasal exam :q: semput dada aku :r: :face23: tuh je nak cerita :face28: sorry lah entri membosankan:face56: aku yang taip pun bosan :q: :face31: ape lagi korang yang baca What :face15: nasib koranglah dah habis baca :r: :face39: HAHA kbai :q: :face25:

p/s : Flower i l o v e y o u love love love no matter what happens shazmi :r::face64::face9:

hey thanks sebab dah habis baca :)