hospital jalan mengkibol

harini saya tak pergi sekolah:x: *hebat kan saya:s:*:face39: korang ada:s: tak ada kan:r: kenapa saya tidak pergi ke sekolah:s: abah kejut saya pukul 6.15 pagi bersamaan dengan 6 suku:face40:betul tak kawan kawan:s::face6: saya tahu saya sentiasa betul:6f2: abah tengok saya macam lemah:face27: *bukan macam tapi memang lemah:3g2:* abah tanya 'adek nak pergi sekolah tak:s: kalau taknak kita pergi hospital:x::face71: saya terus cakap pergi lahh abah *teringat math mode masuk chapter baru:q:* saya nak mandi , dah masuk dah dalam bilik air . tiba tiba kan migrain saya jatuh cinta dengan saya lepastuh dia taknak lepaskan saya:6f2: so saya tak terdaya nak paksa dia untuk tinggalkan saya:x: :face37:saya cakap dengan abah yang saya taknak pergi sekolah:8g2:migrain datang . OMG sakit wehh :3g2:if kat sekolah lagi seksa kena pura pura oukay and nak buat macam normal payah seyhh:face10: stop bebel . now nak cerita pasal kat hospital:face54:


sampai hospital , abah turunkan saya . dialog :

abah : adek turun dulu , nanti abah datang balik .
comot : kenapa:s:
abah : abah nak parking kereta nih dulu :x:
comot : ala sama sama lahh:r:
abah : daftar nama dulu . kalau taktau , tanya lahh nurse kat situ :q:
comot : kita mana berani , sama sama lahh abah:3g2:ish:face65:

abah terus gerak tanpa menjawab . err saya geram :face60:saya masuk dengan muka blur macam budak baru jumpa hospital:q: *jangan ketawakan saya tolong lahh anda:r:* :face64:saya tercari cari mana lahh tempat nak daftar nama:s: tanpa memikirkan panjang , saya tunggu kat di depan , sambil tunggu abah . abah sampai saya senyum:face75:

abah : kenapa tak pergi daftar nama lagi:s:
comot : taktau kat mana:s: banyak sangat lahh tempat nya:q:
abah : itu kat depan:q:

saya tulis lahh nama saya , umur saya n bla bla . lepastuhh pergi ambil nombor . nih lagisatu , saya confuse masa nak ambil nombor:face61: yelahh dia takde tulis pulaa kat situ , sila beri details anda di sini dan ambil nombor giliran:x:haishh nasib ada abah saya , abah kata bagi details kat situ then minta nombor:face70:lepas dah ambil nombor , saya confuse lagi:r:lepastu nak pergi mana eh:s: hadoii banyak sangat kaunter n nurse:3g2: *kaunter ke:s:*:face63:

abah : pergi dekat situ:face57:
comot : situ ke bah:s:ala nanti salah , malu kita:q::face67:
abah : pergi jelah :x:

saya memberanikan diri pergi ke situ:face68:nurse tuh minta nombor and kad coklat tuh , dia tanya saya sakit apa:s:saya cakap batuk batuk:5v2: check tekanan darah:5c2:nak buat medikal check up kalau boleh:face69: dia suruh timbang berat . berat saya sudah menurun dengan drastik nya . kalau dulu 50 kg sekarang 45.5 kg:x:wahh terharu saya:face31: nih semua akibat saya tidak makan:face21:tekanan darah saya agak rendah tapi tak seteruk dulu punya:face30:terima kasih tuhan:r:lepas dah check tekanan darah , saya macam pelik lah:3g2:kat mana eh nak jumpa doktornya:s:saya duduk jelahh kat tempat duduk yang disediakan:face38:masa tuh nombor 1147 . saya 1173 . gila lahh seyhh:face7:1 jam saya tunggu taww :face62:doktor tanya sakit apa:s:saya explain semua:face1:doktor cakap kalau ada tanda tanda tibi , baru jumpa check darah:3g2: doktor bagi saya ubat migrain:5v2:ubat batuk . yang paling penting VITAMIN tuhh . haiyoo tak pernah saya dapat vitamin kalau jumpa doktor:6f2::face27: kebanyakkan masa , saya sorang sorang . sebab abah pergi jumpa doktor jugaa .


ex saya minta couple balik , sorry saya tak boleh terima awak . awak panas baran , awak suka maki saya bila saya buat salah . saya dah tak tahan . saya penat nangis , penat sangat . saya minta maaf . walaupun saya tak sayang capital S macam saya sayang awak . tapi saya cuba .


penggunaan nama :


abah : bapa saya
comot : saya lahh , family saya panggil saya comot . momot tuhh ex bestie saya yang panggil .
p/s : 11 mac dah kan . hee ILOVEYOU CAPITAL S

hey thanks sebab dah habis baca :)