spotcheck lagi =.=

saya suka hari jumaat:x:*itu pun nak cakap:s:* :face64:kenapa:s:sebab tiap pagi mesti ada program budaya al-quran dan sedikit tazkirah*budak baik sudah menonjolkan diri:r:*:face26: ( please jangan cemburu ) :face16:selama nih lepas habis baca yassin and dengar ceramah dari ustaz , kami semua akan menjalankan pNp macam biasa:3g2:tapi harini luar biasa sikit:7b2: *luar biasa adakah anda anda pelik* :face24:KENAPA:8b2:tuh yang nak cerita ni:x:harap maaf lah ya:7b2::face30: entri kali ni ada sikit sifat tidak puas hati terhadap seseorang tapi anda bukanlah musuh saya:face10:so chill oukay:r:kepada sesiapa yang terasa *jangan nak terasa sangat lah:x::face32:*

now start:q:

ustaz dah habis cakap , ustaz beritahu kepada pelajar perempuan sila tinggal di dalam surau , jangan keluar naik kelas:face6:saya pelik:r:musykil:q:pening:3g2::face36:kenapa dan mengapa:8b2::face7:kami pelajar perempuan sahaja:r:kenapa tiada pelajar lelaki:x: *apa yang sudah berlaku eh:8b2:* :face49:haa ini pelik:q:ayu cuak sebab dia bawa handset:face34:saya tak bawa tuh yang happy chill semacam je :face57:*handset saya memang pandai kalau ada benda pelik nak berlaku je , dia buat hal dengan bateri kong:6f2:* ayu letak kat mana entah:7b2:*tak amik port lax* oukay kami semua duduk lahh kan macam biasa:face58: mula mula pengetua kami *pengetua kami perempuan ya sila jangan angkat kening , angkat mulut takpe:3g2:* :face27:cakap lah pasal adab perempuan , bagaimana menjadi seorang perempuan atau paling tepat sekali wanita:6f2:sopan santun sebagai seorang wanita:3g2: haishh saya terasa sikit lahh:face33:sebab saya suka ketawa kan:face56:cikgu ni tak baik perli taww :6f2:lepasnih saya berubah lahh eh:face35: menjadi lebih baik sebagai seorang wanita / perempuan:7b2: *confuse nak guna wanita atau perempuan:s:*

then ustazah pula yang beri ceramah :face28:SUMPAH:6f2:saya cakap cikgu saya memang terbaik wok:3g2::face38:dia punya ceramah plus perli memang best:6f2::face55:saya sayang:7d2: anda ustazah zanariah:face12:masuk pasal neraka teringat dia cakap gigi geraham neraka sebesar or seluas:66:*not sure* gua uhud . err saya takut lahh:q::face21:dipendekkan cerita , ustazah dah beri sedikit sebanyak kesedaran kepada kami:face60:terus lahh dilakukan spotcheck:3g2:spotcheck apa :8b2:

:82:pakai kain dalam
:83:anak tudung penuh *not half oukay*
:84:ada tattoo
:82:tudung pendek
:83:rambut perang / diwarnakan
:84:stokin pendek / selain stokin sekolah

itu jeh kot:q:lupa lahh:face14:harap maaf:7b2: *saya memang pelupa sejak migrain jatuh cinta dengan saya*:face73: saya mengaku memang saya pakai stokin pendek tapi bukan warna warni eh:q:still warna putih cuma dia pendek je:face17:saya mengaku saya tidak memakai kain dalam:x:panas lahh cikgu:face37:saya tahu neraka lagi panas:6f2::face13:maafkan saya:x::face31:ada lah beberapa orang nih , mereka mewarnakan rambut:r:tapi saya pelik mengapa anda anda anda tidak kena tahan:8b2::face70:haiyoo ada jin kah yang melindungi mereka:s::face23:stop lah cerita pasal mereka:3g2:kutuk mengutuk pun saya tambah dosa:face5:maafkan saya sekali lagi:x::face52:bestnya dah cuti sekolah:r: *adakah saya bahan atau ikhlas:s:* jawapannya ya saya bahan:x:HAHA:face39:saya tak suka lahh kalau cuti sekolah sebab kena bawa balik SEMUA :90: TEKS yang saya tinggalkan di bawah meja selama ini:x::face8: *oh ya kami tidak mengamalkan berkongsi kelas . disediakan semua kelas memang milik mereka , tiada perkongsian:q:* best kan sekolah kami:8b2:cuma tak bestnya balik lambat penat taww :3g2::face32: pandai pula cikgu bagi announcement supaya pelajar tidak meninggalkan apa apa:0m2:di bawah meja:x:pastikan kelas bersih dan teratur dan tidak kunci atau mangga pintu kelas:x::face76: *macam mana cikgu boleh tahu saya malas nak bawa balik buku teks:s:* baru je nak mangga lahh cikgu nanti pencuri masuk:x: * siapakah:s: apakah yang mahu dicurinya:s: * :face68:


sebelum balik ayu pergi surau balik sebab nak ambil handset yang dia sorokkan masa spotcheck . teka apa . handset dia hilang . OH MY GOD siapa yang ambil . jahat lah anda buat kawan saya macam tuh . saya macam sedih lahh kan balik sekolah tadi terpaksa membawa:0m2:teks yang agak banyak:x:berat:r: errr esok saya mahu pergi JOHOR BHARU ada program JOM MASUK U di PERSADA:face54:tak silap lahh nama tempat nya macamtuh:x:saya pun tidak pasti PERSADA tuh apa:face15:hee persoalannya di sini saya layak kah masuk U:s:saya tidak pandai macam teman lelaki saya:x:ouh saya sayang awak:0j2: *tak pasal pasal . sengal sudah datang:6f2:* nak beritahu , tadi mokmel dengan dinesh bertukar nombor . btw . dinesh kau handsome lebih lahh dari orang india yang lain . hee . tadi juga pelajar pendidikan khas malu malu bila saya datang . haishh awak comel lahh . tuh je nak beritahu . FULLSTOP .
p/s : :9m2:iloveyou anda capital 'S':3z2:

hey thanks sebab dah habis baca :)