couple ring dimanakah anda ?

harini :90: subjek english - literature:face28:pasal gurlfie tinggalkan boyfie and dia rasa bersalah sangat sangat:r::face37:SUMPAH saya cakap:5u2:saya terasa gila bab1 lahh cikgu:5u2::face61:tadi saya ada tidur sekejap dalam kelas teacher saya bangun je , raja cakap ' wa tadi teacher ada cakap pasal nak lupakan ex:p: ' saya tanya dia balik ' macam mana:s:' :face63:dia jawab ' Teacher cakap nak lupakan ex , buat layang layang lepastuh tulis nama dia kat layang layang tuh then lepaskan layang layang tuh ' :face60:selepas mendengar raja cakap macamtuh , dalam hati berkata :face10:*reti pula aku buat layang layang kan:q:* hampeh:face7:tak lama tuh , teacher sambung pula . dia kata cuba terima orang lain yang sayangkan:0z2: kita:13:wahh blink blink:face50: mata saya tahu masa tuhheee malu malu:5u2:* tahu maksud malu:s:malu is shy lahh *:malu:(:66: see bila muka gedik sudah tonjol . bengongg ini wawa:5u2::face6:heii cerita pasal ex nih kan:p:masa teacher tengah sibuk menerangkan , saya dengan rasa cuaknya mencari couple:0j2:ring yang ex beri kepada saya sempena birthday present saya tahun lepashaihh cari punya cari tak jumpa dan akhirnya saya sedih:r: raja suka gila:r:jahat lahh kau raja:q::face59:hurm saya nak pakai cincin:8l2: apa lepas nih:s:saya tak biasa kalau tak pakai cincin:q: sedihhh wehh:face22:balik sekolah dapat mesej dari tett:r::face12:wink wink bershiny shiny:13: lupa terus kesedihan di hati:face15: dalam bengkel RC pun saya tidur sekejap:face5:well saya kan sleepy girl terikut twins lahh nih kuat tidur:face26:sayang kau wawa my twins:r:  tadi shahirah malik kecik tegur pasal saya punya botol air . dia cakap ' wa , comelnya botol air kau ' oukay saya malu . boleh bagi saya topeng :s: then bie pulak yang tegur . haishh segan plus malu plus shy tahap maximum tahuu .kenapa harus malu :s:sebab err botol air saya macam budak budak darjah 1 punya tuh *jangan ketawakan saya please* masa saya tidur dalam kelas , sepupu saya rafiq duduk sebelah saya then boleh pula dia jerit an . dia cakap ' membuta je kerja kau ' saya terus terbangun:r:jahat seyhh punya sepupu:r:lepastuh dalam bengkel RC , dia buli saya pulaa tuh . tahun lepas dia pinjam pensel picit saya . no bukan pinjam , dia dah ambil pun . HAHA tak reti pulang eh kau :r:tapi saya tak kesah lahh . lepastuh tadi dia boleh ambil pensel picit saya yang lain , dia bagi balik pensel picit yang dulu dia pinjam tuh . errr perlukah kau menukarnya :s: sengal ahh kau . HAHA dahlah botak :r: oukayy dah stop bebel .


p/s :  I LOVE YOU CAPITAL 'S':0g2:


hey thanks sebab dah habis baca :)