hari ni banyak benda tak sayang saya , apa salah saya eh ?

okayy title atas sila abaikan dulu:q:saya mahu shout jerit lontar suara kuat kuat biar bumi bergoyang sikit *ayat nak gebang:p:* :face56:HAHA saya nak cakap , saya dah kembali seperti sedia kala:face39:saya dah oukayy:r:saya dah gembira plus happy:face64:saya dah boleh ketawa macam dulu:face55:saya dah boleh senyum sampai ke telinga:r:*tipu semata mata mane boleh senyum sampai telinga HAHA*:face16:pokoknya saya dah tersangat oukayy lahh:r:tiada airmata , tiada kesedihan , tiada teknik imbas kembali:p: *dah macam komsas laa pulaa*:face7: siapa orangnya biarlah rahsia ya:face35:kat sekolah asyik kena bahan dengan kawan kawan sebab saya asyik senyum laugh macam dulu:r:mereka asyik menyakat je *jahat kan mereka:s::face60:

mengenai title di atas , ini saya nak cerita . saya taktau lahh kenapa dengan hari isnin bersamaan 7 mac 2011* act harini genap 9 bulan dgn ex if cpl lagi:r:* :face63:mula mula cikgu saya mengamuk sebab ada beberapa pelajar yang tidak membawa buku tulis addmath , tidak cemerlang ya pelajar itu . saya merupakan salah seorang daripadanya :face55:*sedar diri , bagus wawa*:r: saya terkejut:r:bila saya mendengar cikgu saya marah seseorang dan secara tiba tibanya cikgu saya terus keluar kelas:face30:SUMPAH:p: tuh lahh kali pertama cikgu subjek addmath saya keluar kelas dengan keadaan marah:r:esok cikgu masuk kelas taww:s:dah nak exam:x:hurm sayang cikgu dilaa:r::h:exam addmath *excited - entah boleh buat ke tak:s:kalau tak boleh hubby kan ada:q:HAHA gatal:x:*lepastuh saya jatuh longkang kat kantin masa waktu rehat *what a shame seyhh:p:  nak speaking tapi tak reti . maaf deyh:x:* saya sangat malu tahap maximum ya ketika itu:p: boleh pula junior kat tingkat atas nampak saya jatuh dan mereka mentertawakan saya . jahat anda sekalian  OMG SAYA MALU:x:ya allah:p: saya malu taww . boleh faham tak:s:*buat buat taktau sudah . please jangan ketawakan saya:s:* masa sejarah pula berlaku kejadian yang biasa bagi kaum perempuan iaitu tettt biarlah rahsia . saya tak boleh go masa nak basuh tuh , benda kecik , tapi basuh sampai separuh baju . haiyaa:p: *finish lokasi di sekolah - now di rumah* :h:tiba masa membuat hw:q:saya baru sedar buku addmath saya tertinggal di bawah meja:q:wahh terharu tak:s:saya rasa mahu lompat dari bangunan tingkat 100 tahuk:s:esok macam mana:s:mesti cikgu marah:q:hish kenapa lahh eah :s:harini serba tak kena:q: saya berjaya lupakan awak , walaupun bukan pada dasar hati , tapi hati ni dah mula menerima lelaki lain yang lebih baik . terima kasih ya allah . ada hikmah kita putus . kan razi :s: saya akan cuba lupakan tentang awak walapun susahh . tapi saya kena lupakan awak . terima kasih kepada kawan kawan yang memberi nasihat kepada wawa saat wawa down dan tidak waras . saya rasa bodoh sangat bila saya teringat saya sanggup jadi macamtuh kerana awak . haishh itu semua dulu , sekarang saya dah bangun dari mimpi buruk kita . bawah nih untuk someone yang sudah bahagiakan saya , dia juga yang buat saya senyum dan ketawa balik .

Thanks for attending into my life , you gave shiny in my life and you have given me happiness . Because of you , my life become shiny back :q:

p/s : ILY MORE AND MORE :q: THANKS FOR EVERYTHING :face2: *sorry speaking berterabur*
hey thanks sebab dah habis baca :)