disangkakan spotcheck rupa rupanya ?

pagi tadi saya bangun pagi TERsangatLAH lambat :r::face32:*tanyelahh pukul berapa:3m2:* hehe pukul 7 ouh:3g2::face35:sewel tak sewel ahh wawa kan:6f2: *tolong saya boleh:s:jangan puji sangat:5u2:malu:face16:* LOL:r: saya dah bangun pukul 6 setengah pagi and dah masuk dalam tandas rasanya:face10:tapi tiba tiba saya terdengar abah jerit kat depan pintu bilik saya , dia cakap ' adek dah pukul 7 kau taknak pergi sekolah ke:3m2::Ishh!:(cis dengar saja abah jerit macam gergasi lapar saya terus lahh lari masuk ke dalam bilik air . nasib baik hari ini pakai baju sukan , takdelah menyusahkan saya nak setting sana sini . haha setting:s:kau tetap comot wahai wawa :5u2:*shh diam diam orang lain tahu nanti:r:*:face60:


sampai sekolah pukul berapa eh:s:entah lah:face39:yang penting saya sampai saja mulalah lagu negaraku:13:*ouh ya , setiap selasa - khamis memang kami menyanyi lagu negaraku* :face15:hebat kan:s:semangat cinta akan negara betul SSN SMKTHO:3g2::face40:masuk kelas dengan kelam kabut nya saya terus capai :90:addmath yang tertinggal dalam kelas tuh . wana beritahu saya asrama spotcheck , then tiba tiba terfikir kalau asrama kena , takkan lah sekolah nih tak kena:s:kalau tak harini esok kena:q:aku cuak kot time tu:r::Opps:(cuak aku bukan nya apa kalau kena rampas bukan boleh ambil balik kena tunggu akhir tahun:3g2::face33: gila kau:6f2:saya tak boleh hidup dengan tenang tanpa handset saya lahh:5u2:tolong faham:s:terima kasih:6f2::face30:punyalah nak simpan handset sanggup tu try letak kat roti kering:face7: *siapa faham:s:ya anda bijak:r::face54: siapa tak faham:s: tolong masukkan kepala anda di dalam loji najis:5u2:* :face5:dah nak rehat saya terus ambil handset masuk dalam poket saya:r:nurani hati kuat berbisik tiada spotcheck:5u2:waktu kelas sejarah kami stay di library , saya tidur dengan raja *enough pasal sekolah*
pergi bandar terjumpa mimi dengan wana:Smile:(haishh budak dua orang tu tak balik rumah lagi dengan keadaan masih berpakaian seragam sekolah:3g2::face64:saya nampak tinggi apabila diri sebelah mereka berdua:puppyeyes:tahu kenapa:s:sebab saya pakai high heels lahh:3g2: ouh saya sangat lah feminine orangnya:ole,ole,uu!:(masa saya tengah makan di kfc Kparade , saya ternampak ex saya:5u2:siapa yang pernah baca entri saya ex saya accident:s:haa dia lah orangnya . SUMPAH kau makin handsome pulaa erol :face64:*iman saya kuat oukay , tak cair pun . saya sayang dia:6f2:takkan berpaling:3m2:* saya penat nak bebel . tuh je kot saya nak cerita . hehe ILY:3z2: capital S:woooh:


p/s : esok hari rabu , malas nya nak pakai sua sukan sekolah . saya mahu pakai treksuit biasa je . lantak lahh kena denda ke apa . saya peduli apa:s:*eceh berlagak gangster*:Oh my god:(

hey thanks sebab dah habis baca :)