membebel sebentar

salam kamu semua , saya mahu cerita banyak benda *taklah banyak sangat , serba sedikit apa yang telah terjadi sepanjang minggu ni* ( wahh ayat wawa taknak kalah ) sila baca dengan penuh keimanan di dada ya:puppyeyes:

hari tu saya pura pura merajuk dengan kawan baik saya raja f.airuz zameera *aje tolong jangan terharu sangat nama kau penuh* :face5: dia tanya apa salahnya . saya hanya mampu diam dan ketawa saja *takde kerja aku cari kerja menyakat orang* baik kan saya:s: :face72: hee tolong jangan puji lebih . shame sudahh lahh saya sekarang :face16:*perasan lahh wawa* kawan saya mokmel makin takutkan raja , dia cakap , raja kau buad apa sampai wawa marah dengan kau nih :s: bla bla bla tak ingat lahh dia kata apa :face74:*kalau lahh boleh rakam waktuh tuh best wokk* jom kita main teka teki :face15: awak semua rasa raja buat apa :s: heshh lamenye jawab :face7: cepat saya tunggu nih:r: :Mati,ko!:( *gedebushh :r: amek kau nyamuk , ada hati nak gigit aku . kungfu dan taekwando aku keluarkan untuk bunuh kau* ( beriyee seyh minah nih , kungfu taekwando segala , konon ) :face75: tiba tiba je raja senyap semacam . haha tahu apa :s: dia nangis ouh :face21: saya chill plus cool . mokmel panik serba salah dibuatnya . raja nangis sampai mata bengkak . hei anda kenapa nangis :s: saya belum mati lagi lahh :r: nanti kalau saya dah mati , anda nangis lahh ya . tapi jangan lama lama nanti saya kena seksa .:face64:Saya terkejut bila nampak dia nangis sampai bengkak matanya . ouh anda sangat sayang pada saya kah :face14: *terharu malu shame = terlebih sudah* :face55: ( tiru gaya stacy yang tak berapa nak comel macam dia ) itu saja nak cerita pasal raja . wahai anda , tak perlu nangis ouh . saya bergurau saja . tak sangka anda boleh menangis . *ouh my fault* forgive me yeah :r: *speaking terlanggar lori daa*:face64:

sukan sukan saya tidak suka tidak gemar tidak meminati anda lahh wahai sukan untuk kesihatan:r: :face6: *berapa banyak tidak :s: tolong kira untuk saya* :face54: HAHA . tahun ini banyak alasan *hei bukan alasan tapi kenyataan* semasa saya mahu menderma darah saya ni , saya tak lepas sebab bawah umur *sedih taww :s: doktor tak nampak ke muka saya yang comel ni :s: huwaa * ( yess perasan lagi kau wa :r: ) tapi saya degil , saya tunggu semua pelajar selesai check jenis darah mereka n else . semata mata mahu tahu darah saya jenis apa :s: :face76: wahh hebat kan :s: darah saya jenis 'O' . hee *tolong sorak untuk saya please* MyEm0.Com darah saya sama jenis dengan my daddy lahh . lepas tahu darah saya jenis apa , saya check tekanan darah saya pula . huuu teka lahh apa :s: *hari ni kita main teka teki saja lahh ya harap bersabar , kalau tak reti sabar , campak diri ke dalam laut . tapi jangan salahkan saya please:r:* MyEm0.Comdoktor kata tekanan darah saya sangat rendah . dia berkata lagi , saya terlalu penat , tak cukup tidur , tak cukup makan , kurang rehat n semuanye yang ke mines lahh kann . saya terkejut plus mahu pengsan . ouh doktor betulkah saya begini :s: MyEm0.Com patutlahh saya selalu migrain ouhh . *koyok akan ditampal apabila migrain sayang saya:r:* MyEm0.Com jumaat lalu saya tidak datang ke sekolah kerana ada sukantara . saya menyampah sebab semua orang tak percaya saya sakit :r:MyEm0.Com ingat saya main main ke :s: mereka bukan je tak percaya sama saya , tapi pada raja juga . mereka ingatkan raja sakit main main:r: bodoh ke ? nampak tak surat doktor :s: saya boleh pengsan kalau saya paksa diri turut serta bersukan sama mereka :r: dahlah ada penyakit lelah .:r: tapi taklah teruk sangat ya


p/s : migrain saya tidak mahu lepaskan saya ouh . tapi saya masih degil untuk menghadap mukabuku dan blog .


hey thanks sebab dah habis baca :)