award ? OMG ^-^

awseriouslyy , aku baru belaja bnde alah nyh kesian kan :s: HAHAblogger-mysweetden.blogspot.com aku pon ta pecaye wehh :blush:tengs to tieyha sbb aja aku :face15: HAHA . aku rase mcm nak gelak jea wehh blogger-mysweetden.blogspot.com hadoii masalah kann :s: :yawn: aku rase mcm blur gile bab belog nyh . okee tacing :face30: *tapayah na tacing sangadd ahh wa , muke saling tak tumpah mcm beruk yg dok bergayut tuh* HAHA okee merepek lagi . ehh yeke muke aku mcmtuh :s: :face11:teruknye :p: okee senyum nyhh :face64: *ade mcm bidadari baru turun dari kayangan tak :s: haiyaa aku merepek lagi :r: enough wawa , aku nak share psl award bukan merepek lame lame jadi kerepek:10: ayat aku jgn copy :r: marah nnty jdy hulk blogger-mysweetden.blogspot.com stop it wawa :r: *ye ye aku tak merepek lagi* hihi . act tatau nak tules ape psl award nyh . mcm terharu sangad :131: tieyha tag at aku award nyh , hehe tieyha nnty tag at aku lagi eah blogger-mysweetden.blogspot.com wah sayang kau muah muah:woooh: HAHA *mcm lesbian pulak* nahh tgokk tgokk :face55:
Photobucket


1. Letak tajuk entry 'Friendly Blogger Awards'
*READ MY TITLE PLEASE*:9:

2. Cuba cerita serba sedikit tentang blog korg .
:0x2: telah melihat dunia :0x2: pada bulan :8n2: 2009 , err aku ta egt bape haribulan :r: kejapp kejapp tgok dekat :0m2:. ade tercatatnye di situ . loadddddddinggggggggg :128: ehem ehem attention please :perhatian:( *dah mcm nak buat pengumuman penting*:1: XD hey penting lahh :r: jgn maen maen wehh sejarah:0x2: aku . hihi dy tgok dunia pada 25 JULAI 2009 . err tapi aku tapena post pape wehh . bia jea kosong blogger-mysweetden.blogspot.com*apakah motif letak gambar kencing ? abaikan ye* :hahaha:(masetuh ta ramai gune :0x2::q: . HAHA mama tidak bertanggungjawab . now mama dah jage , comel dah anak mama nyh :face26:

3. Dalam banyak2 blogger , blogger mana yg pling korg suke ? ( yg korg rase dy pling best )
:98: semua kodd , sebab semua comel comel kumako:r: erk jeles . lagipon entri dowang best best ouh na bce . blogger-mysweetden.blogspot.com

4. Letak link blogger tadi
hihi mcm mane na letak ? semua laa . hehe blogger-mysweetden.blogspot.com

5. Tag sape2 yg korg suke untuk award neyh :))

p/s : bieby aku dah happy meyh . jgn risauu ouhh . tamau miss ag at perangai kanak kanak aku . sudah kembali meyh (:taip oleh : :0l2:
fathinie



hey thanks sebab dah habis baca :)