haritu :)

hee walaupun sudah lepas kes nyh . tapi aku na post jugak kat :0x2: aku pedulik ape :r: hee :blush: biasenyee kalau aku ade kat :53: , aku yg :2w2: . tapi sejak nyh aku tibe tibe jadi pemalas . :Arkk:(OMG ape yg terjadi pade diri ku ini :s: *skema* blogger-mysweetden.blogspot.com ehh pasal ape ag kalau bukan berFB , ber:0x2: . so keje aku terperap dalam bilik yg bacen nyh . erkk :face63: sampai parents aku dah perasan aku online:2o2: , tapi aku still nak kelentong . cakaplah maen game ke dgr lagu ke :s: HAHA jahad seyh :face40: okayy okayy sambungg . harituh aku terbangun lambat . sila amek notis . TER-LAMBAT :r: bukan LAMBAT :r: hee :face55: bukan saje saje nak bangun lmbat . dah aku tidur pagi , mestilah bangunnye tengahari :face38: *teruk anak dare sorang nyh* :face15:

bangun jea , kelua bilik abah suruh kopek bawang dgn potong lada sbb na kisar lada .:sweaty: okee aku ponn dgn taatnye ikuti perintah bapak aku yg :7d2: . aku pon letak suratkhabar kat atas lantai dapur :5v2: amek :2o2: utk dgr :3a2: . secara tibenye :91: aku dtg . korang rase dy buad ape :s: aku yg tgh kopek bwg , ter :30: buad keje , terus amek :5n2: :5v2: snap pic . nak tunjuk nak tunjuk *show off seyh minah nyh* ehh pedulik ape :r: :91: aku comel :bersiul:(


paleng suke ini , smart lahh seyh:r: fathinie



naseb baek kau tak keluakan kuku kau , kalau tak calar :2o2:aku :face30:



tgok ape miko:s::face54:



kucen korang ade tak mcm nyh:s::face42:



sayang miko tahukkk :r: :puppyeyes:



memang trend eah miko syg :s: memang nak kena touch:2o2: eah :s: err :face30:



suke nyh :4o2: fathinie

see :s: comel kan :s: aku penah ckp :91: aku sebujur mcm :91: emily . hitam gile . HAHA :face12: dulu aku takut dgn :91: hitam sbb menurut cite :a: :91: hitam boleh hidupkan mayat :face27:bile dah besar siked , baru tahu tuh semua khurafat if kite pecaye :argh: tapi bile malam , aku susah nak nampak :91: aku nyh , kene bukak lampu baru nampak dy . biaselah dy kn hitam . dy cerdik :5v2: nakal .

contoh mcm korang tgh bce suratkhabar ke buku an , dy akan duduk atas tuh . atas suratkhabar tuh :5v2: dy akan gget tgn korangg . nakal kan:s: comel gile lahh dy nyh :puppyeyes:pastuh dy nyh lincah gile dapat lipas . aku rase :0c2: aku nyh kalau tak buang lipas satu hari ta sah , ade jea dy dpt entah kat mane mane :face57: byklahh perangai comel dy :face64: dy suke kacau mama abah tgh solat . nnty dy baring baring kat atas sejadah tuh . haizz :face60: aku yg nmpk aku pggel laa dy .:face26: tiap malam mmg tidur dgn aku kumako dy tak pernah buad hal , kecing berak kitorang taktau dy lepaskan kat mane , tapi kadang kadang dy lepaskan kat toilet :face75: ade sekali aku ternampak dy tgh duduk dlm jmbn yg cangkung uh . na berak kodd :r: aku trus amek dy , takut dy tergelincir masuk lubang jmban , dah susah :r: :face60: kau pelik pelik lahh miko :r: ape lagi eah :s: keje dy :0o2: , tidur , buat :0c2: aku huru hara :5v2: kacau kitorang .

dy nyh dgr kate , serius aku ckp :r: mama aku aja minum air kat atas sinki . sinki aku ade sabun , sebelelah sabun tuh bekas air dy . kejap gile dy ikot:r: nnty dy haus , dy pegi situlahh minum air :13: kalau mandi ponn , ta cakar aku :r: senang nak uruskan dy nyh . dah taktau nak tules ape :s: erk pelat bile kau nak online :s: :face29:

p/s : saya sayang :91: saya :r:
entri ditaip oleh :0l2:
kumako

hey thanks sebab dah habis baca :)