egtkn mlm nyh nak post :0x2: pasal :91: aku . err tapi laen pulakk yg jadi nye :Pening:( ye salah aku lagi :face71: time time mcmnyh an na :face22: laa pelaa . yess aku gembeng , kememeh . so what :s: aku pon bodoh jugakk pegi :2v2: khai apesal :face32: erk :s: abes khai kate urgent . so aku :0v2: lahh . egt an apelaa yg urgent nye :aduhai:( rupenye soh aku jagekan pelat :face14: erk kau mmg ahh khai . suke buad aku terpinge pinge:r::p:

salah aku jugakk , khai boleh :5n2:. bile kau :2v2: aku byk alasan kan :s: WTF laa :p: time aku :0v2:khai uh aku at tandas sbb egt an ape bnde yg urgent nye tuh :face23: padehal psl pelat jea kodd :x: kau :5n2: aku time aku dlm kelas weyhh . takkan aku na bual2 lame dgn kau . aku duduk dpn sekali tahuu :r:cegu tgh bincang jawapan :0m2: kenapalahh byk masalah eah :s:blogger-mysweetden.blogspot.com mesti aku jea kan dipersalahkan :s::face47:

then psl paan , care:3x2: dy mcm kau nak pompan bohsia jea doh :face7: baran tak baran ahh aku an :brona:( tetibe kau na melenting :face60: okayy aku salah paham kan :s: yess salah aku lagi :wuuu:( suke fikir bukan bukan :face62: aku tahu kau bukan bojan . tapi ta perlu nak cakap 'aku penat weyh setia dgn kau walaupun kite dah putus' . abes kau pk aku tak setia kat kau ke sayang :s: :Alone:( hurm susa laa doh mcmnyh . bnde kecik jea kan :s: :adui:

yeahh kau mengaku kau CEMBURU bile aku dgn khai contact . awak sayang :3z2: aku dgn khai tak pernah :54: ahh . :5n2: :s: sekali waktuh dy ckp psl kau , second time tdy sbb soh jge pelat . bebel psl pelat . just it :face11: okayy then kau tanye aku jeles sbb kau berbual dgn wada mlm tdy :s: serious shit as gurl yg :n: gile kat kau , yes i admit it :r: cemburu . tapi aku kuatkan dlm hati wada kawan aku , buat ape nak jeles :s: so lame lame perasaan jeles uh hilang blogger-mysweetden.blogspot.com

kadang kadang fed up wehh :Wuaa!:( dgn keadaan kite skrg . mmg ade harapan utk kite terus bersama . tapi .. arghhh aku tak yakin kite boleh happy mcm dulu dulu :Dont want anymore:( mmg semua salah aku . aku bodoh kan :s: aku tak hargai kau . aku dah rase mcm dah give up :waaah: utk bersama kau balek . aku rase mcm aku TAK LAYAK untuk kau :Wuuuh:(

kau tye aku tdy . aku bukann taknak cakap . cume tak sanggup jea nak cakap :face33:. aku tak sanggup nak cakap kat kau mase kite :0m2: dulu , ade cubaan bunuh diri :r: yeaa aku cube :x: ehh nyh aku nak kongsi siked pengalaman :face6: gune :1w: serius tak tajam langsung :face16: aku fikir mcm mane boleh :1w: kertas :s: padehal tak tajam mane pon :face17: pisau :s: bile aku pegang pisau jea , gigil semacam tibe tibe teringat ALLAH :r::face41: tibe tibe teringat kenangan manis kite :4a2: :4o2: then terus tak jadi aku na buadd semua bnde haram uh :help me:(

kau pulakk semata aku ta ckp psl tuh :p: :face63: kau matikan phone call and akhinye kau matikan hensed :face3: aku dah jelaskan psl bunuh diri aku tuh .:face21: nopee cubaan :r::r::Very sad:( TAHNIAH eah sbb dh bjye matikan hensed :s:aku suke weyhh:p::stress:(

blogger-mysweetden.blogspot.comWTH LAA SEYH LIFE AKUU :118: :r::r: :shouted:

Makan :0m2:
create by :0l2:

hey thanks sebab dah habis baca :)