happy gile sedih nangis =')

:6j2: :0x2: saye yg masam *ehh ta boleh pnggel masam nanti majok dy* kumakopembetulan ye , :0x2: comel saye nyh :face4: *dah kenapa aku bersaya saya :face14: konon :face15: * sebenanye lahh kan , sebenanye lahh kann . ehh sebenanye kan . sebenanye :face40: *berapa kali na ulang daa :s:* HAHA :bahak2: *ketawe setan* SILA JANGAN TIRU PERANGAI BURUK SAYA INI YA . HARAP MAKLUM . apebende lahh aku merepek nyh :s: okee straight jangan belok belok . *erk :s: mcm dlm :17: tuh :r:* HAHA blogger-mysweetden.blogspot.commemanglahh aku tiru :Smile:( okee yela aku na cite lahh nyh . semalam egt na update :0x2: yg comel nyh , tapi aku mcm takde mood lax semalam . tatau lahh kenapa :s: :face32: maybe sebab aku gaduh dengan dy kodd :s: dah putus pon gaduh lagi kan :s: biaselahh kitorang kan sweet as mango . helo :s: buah mangga manis oke :r: korang kate masam sebab nasib tak baik sbb tuh dapad mangga yg masam . PADAN MUKA *jerit dengan penuh muka sinis sambel tunjuk :8x2: kat korang* :face24:

pagi ahad - aku tgh lena diulit mimpi blogger-mysweetden.blogspot.com tibe tibe dgr bunyi :0n2: . erk aku taknak bangun lahh blogger-mysweetden.blogspot.com tapi aku bangun jugak lahh sebab mase tuh dah kol :8z2: setengah . tuisyen start kol :8k2: ye . then bile dah masuk toilet yang cantek tuh tetibe teringat . heii jadual tuisyen dah bertukar kepada pukul 10 lahh :x: apelagi :s: aku masuk bilik balek :0b2: blogger-mysweetden.blogspot.comlepastuh terdengar abah tgh marah marah dekat depan :7v2: bilik . suruh aku bangun sebenanye . tapiii aku :brona:( lahh :r: kite suke dgr abah bebel , bebel lahh lagi :Ishh!:( errrkk :face10: bangun jugakk akhirnye :5v2: cepat cepat siap siap na pegi tuisyen . abah anta aku naek moto . *iklan*:heh?:(APAKAH :s: ye sambung sebab :0h2: aku dah lambat . dari :0c2: kol 10.10 kodd :face12: . sebab :9n2: takkan abah aku na naek kete mercedes semata mata nak anta aku pegi tuisyen :s: membazir minyak oke . membazir amalan sape kanak kanak :s: ehh apesal taktau :s: amalan syaitannirojim *betul tak ejaan :s: :face35: hee :face45: mase atas moto tuh , :Kagum:(semangat gile lahh na fathinie . korang tahu tak ape jadi :s: eh mestilahh korang taktau kan :s: sengal wawa boleh tye :x: :sweaty: sambung balek yg tadi :w: tibe tibe jelaa kan , pintu tuisyen tuh tutup :x: aku dah pelik jelaa . lame siked baru aku teringat cegu aku kate :9v2: :8g2: :8m2: cuti lahh :x: hadoii bengang tak bengang lahh aku kann :p: dahlah pagi tuh dua kali kene marah dengan abah sebab bangun lambat . lepastuhh ta sempat na sarapan sume . kejap lagi kau boleh tutup :r: grrr rase mcm na pukul orang lahh :Mati,ko!:( tapi dalam hati :Sokong:(

hei :0x2: , sejak nyh kan aku dah jadi pelupe lahh . kenapa eahh :s: hurm malas nak amek serius oke :r: buad bodoh sudah :face8: dah sampai :0c2: aku pon baik hatinye basuh baju n :2i2: :face55: abah saye :2w2: . mama saye blogger-mysweetden.blogspot.comsebab mama keje shift malam . tetibe ade on call . grrr takpe ma , dah biase dah . hehe sejak ade p1 , aku selalu lahh miss buat keje aku . senang cite memang MALAS blogger-mysweetden.blogspot.comkenapa lahh aku mcm nyh :s: kesian mama abah :face22: lepasnih promise tak mcm nyh lagi . akan menjadi wawa yang rajen mcm tahun tahun lepas ye mama fathinie lepas dah settle , aku fathiniedy . mule mule happy jea . lepastuh aku terlepas cakap . ehh bukan . aku jujur dgn dy , yg aku chatting dgn :96: at fb . terus dy matikan nset . dy marah wehh :face9: aku panik gile :r: gaduh gaduh :face29:

balek kg :0z2: malam - sampai rumah . aku :54: dy . aku decide taknak contact selagi aku belum berubah :face47: bincang bincang , dua dua setujufathinie so sekarang aku dalam proses na berubah :face40: korang jangan nak hasut aku eahh :7b2: :face38: sampai rumah:0o2: buad hw :90: kejap then online lepastuh kann chatting kejapp tehn dgr lagu kat :7::13: hari rabu hang out kejap sebab na belikan :8o2: adek eyka :95: . siapa dy :s: adek angkat aku lahh :q: tapi dah anggap dy mcm adek sendiri :face64: sayang adek lahh :malu:(

naek sekolah - walaupun rindu kat dy , tapi aku try happy :puppyeyes: hakikatnye aku boleh tinggalkan kesedihan aku :face41: kejap bile bersama dengan kawan kawan aku :r: :face26: tengs to korang :face39: tadi memang happy lahh kan kumako tapi sekarang :s: aku rindu gile dgn dy :7b2: :face29: bile agaknye aku betul betul berubah :s: arghhh :q: :aduhai:( wawa tolong lah berubah :q::face60: demi kebaikan :x: boleh tak seseorang ajar aku bagaimana mahu berubah :s: :adui: boleh kita berdua saling setia kalau tak contact langsung :s: aku dah mule risau :x::face59: malas nak update , tetibe mood happy aku hilang .

:0l2:

FULLSTOP

:Wuaa!:(

hey thanks sebab dah habis baca :)