kisah tentang

3 JAN 2011


hello :))
hee happy nyh dpt online (:
baru 1 hari setengah ta dpt online , aku meroyan mcm ape . haiyaa jgn tye . kompem aku jwb "SEKSA" gilee ta dpt online . haha . aku bukan na cite psl tuh . na cite psl hari ptame sekolahh . cube tgok kelendar hari nyh hari ape ? kalau pndai tolong jawabkan soalan saya tadi . TERIMA KASIH (: *mood baik meyh* utk pgetahuan korang , hari nyh hari kedua sekolah . hari ptame semalam ouh ^^ oukee oukee , sbelom kol 7 aku dh smpai sekolah dah . *amacam awal kan ? tahuu dah c(; * smpai jea aku serang kantin . mmbe2 aku lepak situ . aku pon layan~~ HAHA . yg tale bla nye an , budak aku paling ANTI pluss MENYAMPAH pluss antara orang yg berada di SENARAI HITAM pluss pluss yg negatif laa . boleh pulak an dy salam salam mmbe2 aku . sebelom dy salam aku , aku lari dulu . aku TAKnak MENGOTORKAN tangan aku . harap maklum .

weyh dy baek sekarangg , tudung labuh gile . kalah aku anak pak haji nyh *muke bengang asik kene nganjeng n bahan dengan aku* dulu kau punye baik , kau boleh cite ahh . sekarang kau buat taik , kau senyap jea an ? aku memang PANAS HATII bodoh dengan kau . kau pk kalao dah kwn dgn b , ct n puty n bla bla . dowang taktau sejarah hitam kau haa ? dowang lebeyh tahu dari aku . aku dpt tahu pon dari dy laa . dowg kawan dgn kau maybe sbb KESIAN kodd . haha simpati at kau ! kau rase kau boleh selamat ke ? heyy kau tggu mase aku tarik kau eh pompan . lantak ahh anak polis ke pe . ade aku kesahhh ? cilake laa kau pompan na buat muke suci depan aku depan yg laen2 . aku benci bodoh tgok muke kau .

even kau buat muke suci , senyap sentiasa dalam kelas , pkai tdung labuh , n segala kebaikan lahh kan . kau pk dowang sume tatau ke yg kau nyh PEREMPUAN KOTOR ? weyhh minachi yg perasan puteh , kau dahlah TAKDE DARA , lepastuh sorang sorang jantan kau nak an ? ta heran laa kod kalau kau couple ta smpai sehari . KAHKAH . sedap an tiap mase kene bahan dgn aku ? best ta ? PADAN muke kau weyhhh ! jangan maen api dengan orang yg berapi mcm aku . slame nyh aku comel comel jea . takde tegas tegas an . amek kau !!

jgn buadd onar dgn aku even kau bfff aku dulu *sekarang dah tak* aku malas na taip pjg2 psl kau . mbazir jea dohh . HAHA . kelas semalam oukee jea (: happy sangadd sbab dah jumpe mmbe2 . mcm biaselaa aku orangnya happy go lucky . so keje aku KETAWA dan GELAK sahaja . haha ^^ raje ahh suke buad lawak bodoh . 

monitor kelas aku . ofkoss aku punye sepupu yg tembam afiq . dy ckp "i want to study hard this year" okee gerek pnye sepupu . HAHA . kitorang berdekah jea dgr dy ckp mcmtuh . shortcuttt~ cegu BM memang best lahh . walaupun cegu cina yg ajar bm tpy dy faham akan ISLAM . tengs cegu (: andd dy peramah . and dy best lahh . bi ? jgn ckp , sumpah aku ta dgr ape yg pn chye ckp . elak aku tidur jea laa . hari ptame jea ade hw . *ouh tidak gemar itu* nak taknak kene buadd =.='' balek sekolah dahlah kol 2 setengah . berapi bontot aku weyh duduk atas kerusi . haiyaa >.<

belajar agama , aku tidur laa (: angin angin yg lembut aircond mbuat aku ngantok doh . sorry ustazah :) aku tkenal dgn name panggilan *sleepy gurl* teacher farhan ( cegu bi f4 ) labelkan aku sebegitu . tengs teacher comel ^^ na buad cmne ? aku dh nantox . tidur ahh . hehe (:

apabila masa mencemburui kami , maka tamat lah masa untuk sesi pembelajaran . tgok jam kol 2.30 . bapak andaa . aku laparr gile *dlm otak pk aku ke yg kene masak nanti balek ? :( * dah masuk kete , tye bpk aku ade mknn ta at uma ? bpk aku kate tade . aku dgn lajunye ckp . "kite taknak masak , penad laa bah " then terus pegi kedai makan . bile kenyang , pulang rumah . sembahyang . buadd hw bm n bi *vocab ta siap pon* hari kedua sekolah kene diri sebab ta siap =='' aku dah ta larat , aku tidur . tidur aku diganggu oleh jaja . dy dtg sbb na amek baju baju sekolah aku . haha ^^ ade hal sikedd .

malam aku gayot smpai kredit aku abes , then tidur . andd kene kacau lagi dgn raje . haiyoo aku na tidur laa . jangan ganggu .

KEESOKAN HARI NYA 4 JAN 2011

bile bukak mate tgok dah pukul 6 . bangun mandi sembahyang . siap siap . pegi sekolahhh ((; mase ptame jea math mode . still okee (: *sbb tuh aku senyum* HAHA . then bm *kne buad karangan . berkarat dah otak aku . entri blog boleh pjg2 . pn lim tahu mati aku . hee wada boleh buad karangan dengan semangat nye . taktau otak dy otak ape ? ^^ *

dalam kelas aku asik keje snap pic .*bawak hp jgn ckp dgn cegu taww ?* HAHA ^^ dax uh mcm biase senyap . kalau dulu , suare dy jea dgr . HAHA sbb dulu dy baek dgn aku . skrg ? no way !! jahad ta ? hee ^^ gambar akan di upload selepas aku sudah beli unifi / broadband . tolonggg :'( saye mahu internet di rumah agar senang kerja saye mahu update blog dan chit chat bsame rakan rakan .

happy smpai ketawe ketawe mcm org gile . tu adalah aku (: cegu ridhuan masuk kelas . okee orangnye ceria *dy katelahh aku tengok dy garang jea* HAHA . sumpah cegu ! wawa egt cegu garang gilebabi .tapi dy suke senyum pulakk . dahlah tadi dy malukan aku . haha taknak cte . malu malu >.<" * blushing nyh * ^-^

dipendekkan cerita ~ mase kelas RC , aku buadd onar dgn mgambel gmbr *ta sedar diri padehal cegu ade kat depan* HAHA ^^ lepas tuh na balek . tgok wada takde . haiyaa mane minah nyh ? aku dahlah na cepat . dy boleh mengGHAIBkan diri dy . aku dgn sepantas kilat *takdelah pntas sgt* trun bwh dgn bwk beg dy yg teramat RINGAN tuh . kau ta bawak buku ke pe wada oi ? then tnmpk wada sedang jalan menuju ke bawah dengan yakin nya *ceh yakin ke ?* HAHA .

lepastuh kann , ktorang dah ciom ciom * tipu jea . sape soh caye ? HAHA* kami pegilah cc . apelagi ? na update blog lahh (:

na cite tuh jea . hee ^^ ouke tata (:
iloveyou b :)

hey thanks sebab dah habis baca :)