SEKOLAH lagi (::

hari : Rabu
tempat / location : cc MADINAH
sedang dilakukan : update blog ^^
bersama : ajew & ayu .

na cite kisah sedeyh nyh :(
hurm umi dah ta suke hubungan aku dgn dy . mcm mane eah ? sumpah sedeyh gile *mahu nanges cepat bagi tisu* :'( ade satu mase tuh razi snap snap pic dgn classmates dy . gurl ye . bukan lelaki . byk kodd . dah mcm pkwe mkwe . jeles weyh . gaduh gaduh dan terus gaduh . lepastuh aku marah nanges . give up dah mase tuh . ape lagi ? aku minta putus lahh . razi ta pujuk pon doh . dy kate okee byee . pehh baran weyh =.= okee cepat bagi parang , aku na sembelih dy . saketkan hati aku , lepastuh sedap jea an bla mcmtuh .

text di atas : mimpi malam tadi . sumpah bangun aku cuak gilee na mati doh . dahlah kitorang jauh . sumpah aku takut klau mimpi tuh jadi kenyataan . mcm mane ? hurm dah pk pk tuh tibe tibe tdgr mama jerit "adek cepat bangun , dah pukul enam setengah" . terus aku mencicit lari msuk tandas dan mandi segala galanya dengan lincah . siap sumenye pukul 6.40pg . lambat ke cepat ? kalau mama tahu aku tak sembahyang subuh mampos aku kene marah . harini jea ma , hee ^^

boleh pulak pagi nyh daddy aku hantar aku pegi sekolah naek kete mercedes . haiyaa segan doh =.= yelahh kan aku dalah buruk *dari atas sampai bawah . ta reti dress-up ouh ^^* nanti org ckp "harap jea bapak pkai kete mahal , kasut pon ta bole na beli baru" . aku bukan taknak beli baru doh . tapi mahal . dari aku minta beli kasut baru , baju sekolah baru , dan segala yg baru . baik aku mintak duit and pegi shopping . tahuu ? so jangan na mengutuk belakang belakang . tahuu kau cantek >.<

byk hw laa seyh . sabar ye wa . buat dgn penuh senyuman (: *mcmtuh* walaupun dah cube buadd kat sekolah , tetap ta bole siapkan . but hari nyh best ahh (: belajar addmath . haha^^ keje aku asik gelak jea . penadd doh . aku asik nantox jea dlm kelas *gagahkan diri supaya kuat* mcm2 care aku buadd . akhirnye aku berjaya tak tidur dlm kelas . 

gaduh dgn razi . hurm sedeyh kodd . dy suruh aku balek . dy ta kasi aku online at cc . kenape ? sbb balek sekola jea pegi cc , lepastuh mlm aku tuisyen . ade hari tuh aku tuisyen ptg dan mlm . kompem penadd . tuh yg razi pertikaikan . bile aku na layan dy ? kalao korang lah kan , ape korang buadd ? :( takde mood dah sekarang . *bole ketawe dgn mereka lagi*

p/s : rindu sista aku laurena . bile aku online , dy ta online . dy online aku ta online :(
       dgn kiera kiesya dah wall to wall dah . hilang rindu . hee ^^ korang terbaik ouh (:

THE END (:

hey thanks sebab dah habis baca :)