31 DISEMBER 2010


ASSALAMUALAIKUM .
hello .
hai .
selamat sejahtera .

ade ape dengan 31 disember ? takkan itu pon na bagitahu ? of course hari yang last untuk tahun 2010 . tepat pukul 12 nanti masuk lahh kite ke alam baru dunia baru tahun baru tahun 2011 . bercerita pasal tahun baru nyh . aku maken takut gemuruh gigil gerun segala gala yg berkaitan dengannya laa . pasal ape ? ehh pk ahh sendiri . itu  pon na bagitahu ?*ayat budak takde mood*

hurm sbb aku SPM laa tahun 2011 . haiyaa belom ready ouh . camane nyh ? bm belom teror ag . asik dpt A- jea . ouh sangadd tidak bagus =.='' bi memanjang D . teruk kan ? padehal dulu selalu dpt B *dapat B na bising , kecoh ini minah* math mode selalu failed kodd . sumpah dulu aku minat gile dgn math mode . skrg ? huh haram jadah ! aku lagi suke ADDITIONAL MATHEMATICS .

aku pon tatau ahh . asal ? hurm maybe sbb cegu nye kodd . add math aku boleh dpt B+ , C+ *belom na dpt A lagi , tahun depan insyallah* math mode selalu failed . tale bla an ? padehal math mode yg senang . aku pon ta paham doh . camane nyh ? takde sape yg na ajar aku dari mule balek *ayat tacing*  REKA CPITA ? lagi tunggang langgang . hadoii aku bukan nye kreatif sgt smpai na reka something yg berfungsi ke ape tuh dan segala bagai .

SENARAI benda yang aku takutkan dan risaukan mengenai tahun 2011~
1) takut SPM gagal . takut ta dapat na bagi ape yg parents aku harapkan . yelaa aku bukannye pandai sgad pon *main jea byk* sejarah aku selalu gagal ouh =.=
2) takut takde keje . kalau dah keputusan ta bagus , mane na cari keje doh ? even budak lepasan U ramai yg menganggur , lagikan lepasan SPM . kan kan ? razi lagi gerek , suruh aku keje dgn umi dy . aku tamao ahh . segan dohh . dulu umi dy penah ckp jugaa , lepas spm nak ta keje dgn dy ? tolong2 ke ? haiyaa aku mane reti jge budak ? umi dy ade taska sendiri . bak kate umi dy umi big boss :) okeeh yg penting aku tamau , lagipon aku takut kang pape yg tjadi at budak tuh susah pulaa kan ? *risau*
3) takut ta bole berdikari . selama nyh duduk dgn fmily jea . ta penah dok hostel . senang cite ta penah hidup berdikari lahh . takde duet , minta parents . nak itu nak ini semua minta mama . hidup serba mewah .
4) takut ta bole kawal diri dengan dunia sebenar . maksud aku NAFSU . paham paham lahh sendiri . razi selalu kodd risau tentang nyh . risau takut aku terjebak dgn perkara2 negatif . yelaa selama nyh aku dok rumah jea kan . ta campur dunia luar . insyallah aku tak pape lahh . harap sangad ouh . andd dy risau kalau aku smbung belajar nanti , jumpe laki laki . aku terus curang . aku pasti tak . sebab aku setia gile ouh dgn dy . then dy ckp . skrg bole ckp , akan datang tatau wa . dunia habes sekolah dunia luar laen . ta mcm dunia yg wawa selalu duduk . okehh dari situ aku takut risau . bak kate razi aku senang terpengaruh . kalau mcmtuh , b jelaa yg protect hunn . senang kan b ? :)
5) takut ta tercapai impian aku . impian ape ? impian kebahagiaan dgn razi ahh *gatal kecik kecik dah pk* HAHA .

and byk lagi lah . ta tersenarai laa weyh . na cakap something :

THANK YOU TO 2010 . kenape ? na bagitahu ahh nyh .

1) aku dapat contact dengan razi balek . and tahun nyh juga aku dengan dia together balek . ouh thank god .
2) aku sedar aku ade kelebihan dan kelemahan .
3) mengajar aku sifat lebih berhati hati dalam memilih kawan . so lepasnih jgn salah pilih kawan oke wawa ? *yang mcm CILAKE tuh sila pergi dari hidup aku . tidak diundang lahh bodoh*
4) aku dah pandai bawak motor *selalu kene mara dgn razi sbb bwk laju* =.=
5) aku dah pandai beli barang keperluan sendiri bile keluar pegi mall *selalu beli dgn razi , amacam ? sweet kan ? :)
6) jumpe laurena di fb , berkawan baik dengannye . menjadi sista :) menjadi bff :) hope hubungan sista bff kekal smpai bebile ouh . walaupun time tuh kau dah bongkok tua :D
7) berkawan balek dgn kiera . terpisah lame . *skema*
8) genap setahun lebeyh dengan KAKA ILI , dengan ADEK EYKA . sayangg korang berdua . korang berdua terbaik :))
9) banyak berubah mcm ta chatting dgn lelaki . ta msj ta call dgn lelaki . kecuali dgn abg aku n sepupu aku lahh kan . pakai baju baju n suar suar yg agak ketat ke pe , kadang2 dy tegur . suruh tuka . and byk lagilahhh . . semua gara gara razi . dy mengawal aku . aku tahu dy buadd semua nyh sbb dy tana kehilangan aku . aku pon samee .
10) ape lagi ? lupe lahh . tahun nyh byk pkre blaku ^^

SELAMAT DATANG 2011 . harap kau bagi aku lebih banyak kenangan manis dari kenangan pahit . yang penting aku tana kehilangan semua yg aku dah ade sekarang .

aku tengah tacing nyh . harini mungkin aku last update blog . usha blog . senyum senyum kat blog . masam masam kat blog . marah marah kat blog . daddy aku na potong internet supaye aku belajar untuk SPM nnty . persoalannye skrg : boleh ke aku teruss belajar n belajar n belajar ? harini last senyum senyum kat kiera n jiha n yanney . laurena ? kau ta online pulaa yea . kejap lagi aku na out dah . lepasnih dah ta berhubung dah . tggu aku terjal beli bband sn byr sndiri gune duet aku sndiri .*dari mane aku dpt duet ? dari parents aku laa . elaun bulanan* :) aku na cakap . AKU SAYANG KORANG . jgn lupee aku taw ? selalu lahh mesej aku eah , aku dah text nmbr aku kat inbox fb korang . laurena ? aku akan pos kan hadiah kau , tapi nanti taw ? aku tgh busy takde mase na pegi pjbt pos .

sebelum aku akhir kate , aku kongsi something . tadi hang out dgn razi . kaka abg ipar aku pon ikut sekali . cume smpai bndr , aku dgn razi lahh . smpai jea bndr , razi asik gurau gurau dgn aku jea . aku tye laen , dy jwb laen . tah kenape aku tacing sgadd ? maybe sbb dy na balek dah kod ? :( then masuk livin cabin . dy dpt msj . aku pon dpt copy dry dy . msj nye bbunyi mcmnyh . Salam..abg wtpe?chat x? okee kalau aku tye korang ? kompem korang akan pk pkwe korang curang ? tol ta ? aku terus tarik muke dgn razi . aku jln sorang sorang . dy kt blkg follow jea . dy ckp ape , aku buadd bodo jea .

then kat area cinema tuh ade meja n kerusi . aku dgn dy duduk smbel minum cool blog . okee mcm biase . aku vanilla , dy coklat . HAHA . then tetibe aku nanges . aku gembeng dohh . asal mcmtuh ? haiyaa malu weyh . dpn dy lax tuh . then aku tye dy sape msj ? dy ckp tatau . nmbr ta kenal . then aku soh tpon gune nset aku . dy dgn beraninye call nmbr tuh gune nset aku . rupenye ema , budak MEA . same kolej same kelas dgn dy . ema tuh mmg pggel dy abg . razi pon ape lagi gelakkan aku . siap ckp at ema uh , aku jeles laa pelaaa .

MALU weyhh =,= then razi ckp at aku , bengang sendiri an ? org dh kate org tade pmpan laen , tade laa . siap nanges laa pelaa . tarik mukee . n bla bla bla . kurang asam . malu laa seyhhh .dipendekkan cerita ...aku dah na masuk cinema . tgh lalu tmpt meja untuk spec 3D . aku tnampak sorang pompan comel comel nyh . baru aku sedar tuh kaka ili . terus aku cakap . ehh kaka ? hee ^^ happy ouhh dapad jumpe dy . dah berbulan ta jumpe . last jumpe mse raye . aku rye rumah dy :) then bual bual kejap . dy tye tgok cte ape ? seat bape ? haha na dtg lahh tuh ? :)

then aku dah masuk . dah duduk seat couple . tetibe dy dtg . duduk sebelah aku . ehh naseb muat 3 orang seat couple tuhh . HAHA . kaka ili , aku dgn razi . mmg tale bla . seat couple kn blkg skali . kitorang bole memekak pulak kan ? then blutut gmbr sumee . kak ili snap pic . na tunjuk na tunjuk :))

LOADINGGGGGGG ..




 ini muke kak ili sebenar . sumpah kak , kau sweet gile .
 kaka gile gile . sporting abes . setia kat adek kau yg
 mereng nyh .
 tengs for everything laa sys ily <3


 i love you
so damn much
sys ily :)



gembira betul kan kaka aku ? HAHA . dy suke senyum cmtuh bile depan kamera bsame kawan kawan atau yg laen .
kaka sumpah kau baik gilee ! sayang kaka <3

i miss you
ouhh sys ily :(
 dari kiri : razi , aku dan sys ily .
aku dan kak ily . iloveyou kaka (:

then ta lame tuh , kak ili pon keluar . hee ^^ abes citee tuh , kitorang blaa . nmpk kak ili sorang sorang . aku kacau dy kejap . lepas tuh kann gerak watson . sbb razi na beli syampu , deodorant playboy , sabun bdn lifebuoy . HAHA . aku ckp at dy , pegi watson dulu then pegi pacific . bandingkan harge , mane murah , beli lah . dy kate bagus bini pandai berjimat . weyh kembang sudah !! HAHA :D dah beli semua , kitorang pegi makan kt kfc lepastuh jumpe kaka aku . then balek :(( lepasnih susah na jumpe dah kan b ? *tacing time* :'(

balek balek . kwn2 aku sume mesej berI LOVE YOU . razi terus lahh pk mcm mcm . whuuuuu sedeyh :( tpy now dah baik . razi harap aku lebih matang . ta badmood dah . kalau badmood , bagitahu dy kenape ? setia kat dy . dah ta mara2 dy lagi . hubungan nyh kekal abadi . *sebenanye byk lagi ouh , cume malas na taip jea* aku na tido dah lepasnih . ngantok weyhhh .

pesanan untuk awak yg tersayang : 
saye sayang awak walau mcm mane pun rupa awak . kaya ke miskin saye tetap terima awak . panas baran awak , saye tetap ta kesah . sebab saye tahu awak marah saye sebab awak terlampau sayangkan saye kan ? terima kasih awak . awak dah buadd saye mcm bini awak kan ? dh byk pantang larang nyh . takpe saye terima . saye ta kesa . demi awak takde hal syg . i love you b (:

pesanan untuk kawan2 ( laurena & kiera ) :
korang jangan lupe wawa tahuu ? sayang korang mcm family wawa sendiri ouh . kalau wawa online , wall to wall lagi eah ? kalau free , text laa at nmbr wawa . akan merindui korang berdua :'(

F U L L S T O P

hey thanks sebab dah habis baca :)