kenangan 28 disember 2010

testing testing , Selamat Sejahtera kepada anda semua *dah kenape aku skema sgt ? =.=' untuk sista aku yg tsayang laurena , jgn emosi dgn 28 disember tuh ye . aku tahu bfday kau . HAHA . tunggu hadiah aku smpai di rumah kau . mse tuh kau na melompat ke pe suke hati kau . tapi hadiah aku takdelah mewah sangadd . hehe :) okehh aku bukan na cite psl laurena tuhh , aku na cite pasal aku hang out dgn tettttt *hubby aku lahh* ! hee ^^ mule mule egt na kua dgn wada , fairuz zameera , ema dgn kecik . si fairuz zameera uh mmg kate ta bole pegi . ade ke patot dy na pegi 29 hb ? lagi malas aku . na tuka tuka date . last last minit sume ta jadi . so bdua lahh aku dgn razi :)

ehh na cite laahh nyh . saba saba ^^
mule mule mcmnyh awww , aku siap siap kol 10 stgh . dalam kol 11 aku dah siap dah . aku kua uma , aku lupe pulaa kucen aku belom makan . alaaa siannye :(( then baru aku sedar , takde makanan utk mereka * woi wawa mereka bukan manusia na ckp 'mereka' . abes untuk haiwan ape ? pegi masuk tadika balek lahh kalau tatau * (: aku ponn tgok dowang and senyum jea . harapkan daddy aku balek awal . supaye boleh bg dowang makan . daddy aku pegi kebun . rajen kan rajen kan ? tahu dah c(;

aku suruh razi pggel teksi dtg uma aku , dy beriya suruh aku naek bas . errr =='' aku senanye ta reti lahh naek bas . baru 2 kali aku naek . tuh pon byk kali tye . mcm mane na naek bas ? kene buadd ape ? na byr tmbang cmne ? na ckp ke kite na pegi mane ? andd byklah lagi soalan yg merapu rapu ^^ mama aku lagi lahh ketawekan aku . bile twu aku ta reti naek bas .

haiyaa salah mama abah ouhh . wawa dah na masuk tingkatan 5 baru na didik naek bas . selama nyh berlagak naek kete jea . biaselahh anak orang kaya kan ? *okehh perasan lagi . sekali kene tampar budak wawa , berkecai gigi dy* HAHA ^^ sambung sambung .. lepastuh aku dengan berat langkah menuju ke bus stop . dalam kol 11 suku cmtuh lahh . andd korang rase bas smpai kol bape ? jeng jeng jeng .

pukul 11.50 am !! korang kire sendiri bape lame aku memanaskan bontot di bus stop . bukan setakat bontot aku jea . aku punye hati pon panas weyh *untuk makluman , wawa menghidapi penyakit tidak faham erti saba* bas dah smpai , aku naek lahh . smpai bus stand . terus jumpe razi and kitorang gerak pegi mall same same . pkare ptame kitorang lakukan mase smpai mall . ehh of course lahh beli air COOL BLOG .

aku minum VANILLA blog , razi CHOCOLATE blog . hee ^^ aku yg aja dy minum cool blog . sejak aku ajar dy tuh , kalau pegi bndr , dy mesti na chocolate blog . pe egt tade perisa laen ke ? yg ini aku ta paham . dy tana perisa laen ouhh . mesti coklat . haiyaa biar lahh dy =.='

lepas beli cool blog , kitorang pegi cinema . beli tiket wayang dulu . tgok cite JANIN . haha ^^ lepastuhh pegi pacific . mcm biase beli barang . aku dgn dy mcm suami isteri dah woi . beli brg2 rumah :) dulu siap beli hanger , n mcm2 lahh . aku lupee doh . ini punye , aku beli bateri , kalkulator *SPM* , pad *kegunaan aku* HAHA , sabun untuk bdn *perisa guava ta silap aku , razi pilihkan * , tapi bukan sabun yg jenis buku tuh , aku pakai yg jenis mcm krim uhh (: , sabun pencuci tangan *perisa kiwi , razi jugaa yg pilihkan* mane taknye ? aku asik suruh dy bau jea . mane yg lagi wangi ? :D pastuh ape lagi yg aku beli ? haha lupee lagi . okee yg pad tuh . aku kesah ape ? ala na malu apenye . semua lelaki dalam dunia nyh tahu kodd perempuan mmg pakai pad . then usha usha kalkulator spm aku , tapi tade yg jge time tuh .

oke oke then pegi bayar . pastuh tingat pulaa na pegi tgok wayang . takkan na bwk brg2 nyh ? so kitorang try laa na simpan kat tmpt simpan brg tuh ( depan ) . jap ag ade sorang minah nyh ckp ta bole . sbb kitorang na keluar bukan na masuk . haiyaa dy punye ckp tale kerek ag ke pe ? aku pon panas hati weyhh !! razi lagi tale bla , dy na sound itu pompan . * razi panas baran * aku pon segera menenangkan hati laki aku tuhh . susa weyh kalau dy naek angen .

then aku dpt idea . aku letak barang . and masuk balek pastuh pegi beli kalkulator . then kitorang ta amek balek pon brg tuh . lepas dh byr kalkulator uh , aku terus masukkan ia kedalam beg aku . ahaa nakal kan aku ? sape ajar ? *tatau tatau* and kitorang terus pegi cinema . tapi mse tuh awal lagi ouhh ^^ then pegi duduk kat tmpt duduk yg disediakan . then snap snap snap and snap :D picture laa woi . itu pon tatau ka ?

na tunjuk na tunjuk c(:

aku suke ini (:
kantoi pipi aku tembam c(;
jangan percaya ini budak . budak ini tidak comel .hanya edit semata mata :)
ini mcm bodoh =='' time nyh ema tgh call :)

okehh then pegi tgok wayang cite janin . dari kol 1.45ptg smpai 3.30ptg *kalau ta silap ahh* then pegi kat tepi sikett . ape lagi ? snap lagi lahh ^^

goyang sikedd . takpe kan ? :)
no komen (:
SUKE SUKE ini gambar ^^

 lepas snap snap then pegi amek barang yg ttggal at pacific uh . lepastuh buad ape eah ? pegi living cabin . usha usha barang . egt an na beli hadiah si pelat tuh . tapi takde yg bkenan di ati . aku tatau ape yg dy suke . HHA . so decide beli nnty . then snap kejap jea ^^ satu gmbr .


aku ta ciom ponn . aku suke ini gmbar :)

razi ade snap pic aku senyap senyap . mase aku tgh jalan . haha ! tapi pic nye tana share lahh . malu >.<'' lepas dah berfoya foya . aku masuk satu satu kedai kasut ponn , tkde yg bkenan . vinchi *ntah mcmne ejaannye , aku sebat jea* sila buadd design lawa lawa oke ? kompem aku beli ^^ walaupun mahal takpe janji ta saket kaki c(; then kitorg pegi tmpt laen . sasaran KLUANG PARADE . jalan jalan punye jalan . razi bwk barang ^^ kitorang masuk kedai kasut (: segera aku amek kasut yg sangad okehh ^^ then test test . bayarr . berape ? biarlah aku dgn razi jea twu .


kasut tuh untuk kaka aku lahh . bfday dy 29 disember ^^ dy bukan kasut . tapi wejes *sumpah tatau ejaannye* haha lenjan c(; lepastuh ape lagi . lapar pegi makan . aku jea telan tomyam ayam dgn nasi puteh . razi mam nasi goreng kg (: pegi maxis center . buadd msj copy . kepada anda semua : jarang jarang lahh mesej aku . kalau tak , kredit aku cepat habes weyh =='' 


yg penting mmg aku tkde jantan laen . na takut pe ? haha ^^ then pegi parkson . buadd pe ? g belikan bekas air untuk daddy aku . last last beli thermos . naseb kau lahh bah :) lepastuh snap lagi . smpai razi kate aku nyh hantu gambar . asik amek gmbr jea c(;


ini minah poyo sudahh c(x
ejek anda ^^
haha ! 
mate ta bole garang lagi ke wawa ? =.=''
sangadd poyo ouhh >.<
tatau na cakap ape dgn ini pic =)
lalalalla~

lepatuh pegi bwh . aku g usha baju baju tidur . oke aku gile baju tidur . kejap ag aku tgok duet tggl sikedd . dgn baik hatinyee . razi g kuarkan duet . and belikan baju tidur tuh untuk aku . wahh terharu. tengs b <3 lepastuhh aku pon balek ^^ smpai jea rumah , rileks rileks kejap . pastuhh aku ttidur . and dpt msj dry wada . nyh lagi satu aku na cite . wada nyh baik hati , org pijak dy . dy boleh rileks ag *kalau aku , aku pijak balek* gangster ta ? c(: senang cite wada nyh baek ahh kan . gmbr ade kat bwh (:

lepastuh dy msj aku soh amek dy at uma . gile pe ? dah na maghreb weii . dalam kol 6.50 ptg . na naek moto , kompem kene bebel . so aku decide soh dy jalan kaki . tgh jalan aku dtg . takpe demi sahabat aku , aku jalan seberang jalan raya . pegi jumpe dy bwk g uma aku . korang tahu ? dy tgh nanges . siap bwk sapu tgn ag . aku dah agak mesti psl jantan . kalau ta , tdenye na meraung smpai mcmtuh *wawa tipu , wada nanges jealahh* HAHA

then dy cite cite . aku pulaa yg naek angen ! yan kau mmg mcm shial lahh weyh . suke suke kau na buadd dy mcmtuh . okee dy org sabah ! baru seminggu dy pts dgn wada . kejap ag ade awek an ? ta gerek pulaa . kes mcm erra si LAKHNAT tuh lahh . sekejap jea dpt pasangan . mcm shial kan ? bodo gile . kau dhlh layan wada time couple mcm tunggul . pastu suke suke kau na mara dy bile kau penadd . abes ade kau pk wada penadd tggu kau haa ? aku saba seyh dgn pangai kau selama nyh kau layan kwn aku mcmtuh . aku pedulik ape kau jantan ke lelaki . kawan aku tuh yg kau buadd .

boleh pulak an yan soh wada ckp at awek dy uh yg wada tde pape hubungan dgn yan . kalau korang ape rase ? kalau aku . MIDDLE FINGER aku bg !! kalau aku , sumpah kau mmg kene maki abes abesan . wada nyh slow orgnye . sbb tuh sesuke kau jea na buadd dy mctuh . then dah jadi , kau na slhkn wada sbb wada minta pts ? heii jantan lakhnat , aku dgn razi pon slalu juga lahh pts . tapi ta smpai satu hari dah rujuk balek . ta mcm kau setan ~ terus off nset . ta pujuk . ta msj . then na slhkn wada . macam bangang !!

aku tak cukup puass sbb ta dpt maki kau bagi pihak wada . tapi aku dpt mara kau , kire oke kodd . ayat aku pon lancang an . so takdehal laa . tetibe kau na melenting at wada . bengang eah sbb kene mara dgn pmpan mcm aku ? then kau na tye tye bagus sgt ke pkwe aku ? biar aku tolong jawabkan . YESSSSSS PAKWE AKU MEMANG TERBAIKK !! walaupun dy panas baran . dy ta mcm kau bodoh ! dy selalu ade mse utk aku . even dulu dy keje . siang malam . balek 3 / 4 pagi . dy tetap ade mse utk aku . kau ? setakat keje kol 7 pg smpai ptg . na kecoh penadd laa pelaa .

lagi sekali kau kacau wada , aku gegar sabah weyhh *ayat na gebang* HAHA ! marah nyhh . grrrr . okehlah na stopp . hee ^^ iloveyoub <3

T
  H
     E
     N
     D


hey thanks sebab dah habis baca :)