Saya Sayang Adik Saya (;

aku ade sorang adik . nama dia ,, oppsss bukan adik kandung tapi adik angkat okay ? err aku dah anggap dia macam adik aku sendiri . nama dia Syafika Binti Roslan , kengkawan dia panggil dia eyka . aku panggil dia budak kecik sebab dia memang kecik ^^" dia baru form 4 tahun ni , yelahh takkan aku nak declare dengan budak same baye kod ==' ceittt japp awww nak share gambar dia ^^"


nak cerita macam mane leh declare dengan budak ni , zaman kegemilangan myspace (; aku cari adik angkat , so adek angkat kawan aku suggest kan budak kecik nih kat aku , then ape lagi ? mesej mesej , lepastuh camane tah TERdeclare :O 6 NOVEMBER 2009 kan adek sygs ? almost 2 years ! weweiiettt^-^ 

first year declare dgn dia langsung takde gaduh tau ? :) lepas setahun amboii kemain gaduh bagai nak rak .  memulaa gaduh sebab kantoi dy declare dengan sorang minah nih , senior dy mase dy form 3 . mase dy declare dgn minah tuh , aku dengan dia dah setahun *agaknye lahh ==' sebab aku declare dgn dy 2009 | dy form 2 mase tuh . satu hari nih dia dok mengelike semua wallpost aku dengan budak fb yg memanggil aku akak =.=' apehal lahh budak kecik nih kan ? kes jeles weh ! mase tuh aku terus angin laa kan , aku ungkit psl dy dengan minah tuh . heee dy punye nak tunjuk syg kat aku , dy pujuk aku laa =D then dia cerita laahh dia declare dengan minah tuh bile , camane semuaa :) 

dia kate dia menyesal lahh apelaa kan , dia syg aku sorang laa apelaa kan , then blaa blaa *rahsia kami ^=^ senanye aku saje je merajuk lame lame padehal dah okay ^_^ HAHA sorry adek ;D bilaa dah okay , lepas beberapa bulan tuh , gaduh lagi dengan dia . haihh T__T kali ni pasal dia jeles gilababi aku walling dengan bebudak fb yg panggil aku akak , aku HOT lagi ==' boleh bace entri ni ! CLICK HERE yg ni paling lama gaduh dengan dia , tak kira pula berapa hari , seminggu rasanya , ke lebih ? haha entah =-= lame betul aku merajuk =D ngade2 an ? *kesah pulak aku ! suke hati ahh nak ngade ke tak ? :p 

bilaa dah okay , tak lama lepas tuh , gaduh lagi ==' pasal aku ternampak wallpost dia dengan BEKAS KAKAK ANGKAT DIA YG DULU ==' yg mase kes aku gaduh dengan dia pasal dia declare dgn sorang minah ni . sebab dia kate dia dah putus , tetibaa nampak bersayang adek bagai =-= sedapp tengok bhaii T___________-T yg ni kejap je , pastuh okayy balik =) sebab dia kate dia tak balas love jadah tuh . syukur =)

weii budak ? kau jangan macam macam ehh ! aku sayang kau gilaabatak siak ! kau sorang adek aku doe , kau dah janji tak cari kakak lain kan ? tapi kau pernah juga cari ! pasal tuh , aku dah maafkan kau dek , tapi jangan ulang lagi woi . kang aku sembelih kau dek . HAHA :D penat lahh asyik perang dengan kau je tahuu ! tak lama lagi nak genap 2 tahun lahh budak ! so happy anniversary 2 years sayangg ~ (; sayangg adek sesangatt tauu .

kau kena ingat kau SORANG je ADEK aku ! TAKDE LAIN ! fahamm ? kalau kau degil lagi , aku taktahu nak cakap ape dek ? =___________=(Y) 
bila kita nak jumpe weh ? ==' iloveyousomuchlittlesisternomatterwhathappenonlyyoucanbemylittlesister (;

hey thanks sebab dah habis baca :)