kenduri akikahh QASEH :)

weweiiett ^^" aku dah ade anak sedara tauu . japp ehh nak masukkan gambar diaa , loadinggggggggggggggggggggggggggg ,,,,,,


name dia QASEH NUR BALQIS BINTI MUHAMAD ZUHRI (; panjang sangat eh ? HAHA XD aku yg bagi name dia tauu , kakak aku relax je . heee

30 September buat kenduri akikah dia nih , ramai tanya berapa bulan dah ? haihh mase nih dia baru 17 hari tauu , heee X) mase nih jugaa shazmi datang tauu , kena tanya soalan cepumas dari mama , HAHA :D mama tanye bila parents dia nak datang ? KAHKAH amek kau gagap jawab :p padan muka awak =)

mase nih memang busy woman aku , sampai lupaa nak snap aqish mase dia pakai gaun , nasib baik abg ipar aku sempat tauu :D nampak kan gambar dia kat atas uh dia pakai gaun pink , hee X) ramaii jugak lahh datangg mase ni , dapat jumpa kawan kawan lama . cerita pasal result trial , adoii lemah mak nyah =3= twins aku mcm biase so far semua A yg aku tanye . haihh bila aku nak pandai mcm kau wa ? :( entri aku bosan , kbai :*

i love you capital S :)

hey thanks sebab dah habis baca :)