menjalani hari-hari sebagai seorang pelajar rekacipta

REKACIPTA tuhh ape :s: REKACIPTA tuh salah satu subjek yang aku ambil untuk SPM bulan november nanti :face12: sebenarnya ramai yang cakap RC nih senang sebab kita bukannya belajar sangat :q: cuma kena tahu fungsi alatan RC :q: terror pasal lukisan lukisan :r: tahu siape pereka cipta alatan itu dan ni blaa blaa blaa :q: :face1: tapi aku rase ADD MATH lagi senang dari RC :p: :face6: * nampak tak aku tengah sombong dan bongkak :s: * :face15: HAHA wawa jangan nak berlagak sangat :p: dah kena terajang dengan blogwalker baru padan hidung kau yang tengah tinggi tuh :q: :face16: kenape aku cakap ADD MATH lagi senang :s: sebab aku malas nak bace andd tak suke melukis :face4: dah tahu tak suka melukis kenape masuk RC :s: :p: sebab aku taknak masuk KAA :face30: * aku tak reti arab and tak minat pun :q: sebab aku jenis brutal punye orang :face26: * brutal lah sangat :q: KAHKAH ganas lagi tepat kott :face5: nak masuk kelas SAINS TULEN :s: takpayah lahh terima kasih jee :r: * aku tak minat sains :face36: aku suke kire kire :face71: * nak masuk TASAWWUR ISLAM :s: * betul tak ejaan nye :s: kalau salah jangan marah oukay :face35: aku taknak amek seni :r: * nampak tak aku cerewet :s: :face58: last last masuk RC sebab ade AKAUN and ADD MATH :r: :face69: aku memang nak amek ADD MATH :face17:

RC oh RC :r: subjek nih berat sebab nak siapkan projek , folio , and jawab exam SPM :face25: haihh kenape aku cerita pasal RC ni :s: sebab aku baru je meRAJINkan diri untuk hadir kelas tambahan RC :face54: konon kononnya nak buat folio lahh :face19: projek nye aku dah siap lame :face28: tapi conteng conteng kertas sebab nak draf dulu :q: tengah syok syok minta idea cegu tak perasan pulaa dah pukul 12 :face60: kesian mama :p: tunggu aku dari pukul 11 setengah :face61: sabar ehh maa :s: :face63: hee loveyou lahh maa :face64:

entri aku bosan :s: lantak lahh :face7: aku dah tak reti nak updatee :q: :face10: dah tak reti nak edit belog :r: :face13: kenape bebal sangat ehh :s: :face33: hmmm malam nak cite benda lain pulakk :face34: tunggu aww :s: hee :face64:

p/s : i love you shazmi :face2:

hey thanks sebab dah habis baca :)