bila handphone kena rampas dengan guru ?

rasenye semua dah tahu kot aku punye handphone and lappy , parents simpan mase sekolah =,= jumaat , sabtu and ahad sahaja boleh gegedik dengan ia *takyah nak gedik sangat nanti ade orang jeles* siapa entah yang nak jeles ? perasan kan ? =D hari rabu *sama dengan EMPAT hari lepas lahh * sebab harini AHAD :) huhu pagi pagi aku gatal nak cari handphone aku yang parents aku simpan . tiba tiba terJUMPA dalam laci kat ruang tamu tuh :)

GEMBIRA nya hati nih takde siapa yang boleh tahu tao ? =D happy gile kot ! HAHA oukay kegembiraan tuh tak sampai setengah hari pun ehh :( dalam kelas tengah syok syok dengar lagu guna earphone , tiba tiba cikgu disiplin masuk kelas terus cakap macam nih " Perempuan pergi belakang kelas , Lelaki kat depan " amboii SPOTCHECK mengejut ! aku tak sempat nak selamatkan phone dengan earphone ag haishh merepek betul lah

gerek je cikgu tuh datang depan aku tanye mane handphone ? aku buat bodoh pandang je muke dia sambil berkata dalam hati * cikgu nih memang tak puas hati dengan aku dari dulu lagi kee pee asyik aku jea yang kena *=.=' banyak kali dia tanye mane handphone mane handphone~ aku rimas dan malas nak layan ! aku terus kasi handphone aku kat dia * gamble gile kan ? taktau aku fikir dalam otak nak cakap ape kalau abah perasan handphone takde dalam laci tuh ><''* haihh susah betul kalau cikgu nih dah jeles dengan anak murid sendiri -.-'

dah tuh je nak bagitahu lepas kena rampas phone tuh sepatutnya aku menangis macam aje nangis mase phone dia kena rampas dulu =) tapi aku tak ! aku siap ketawa ketawa lagi dengan kawan kawan aku ^-^ kenapa lahh ehh ? HAHA takpee phone aku ade lagi satu kat rumah tapi abah simpan jugak yang itu tak kisah lahh semua itu yang penting aku dengan shazmi dapat calling walaupun guna phone mama abah . SEKARANG rasa bersalah gileeee sebab terpaksa menipu abah :( maafkan sayee
p/s : saya rindu kawan kawan saye dekat fb lame . 

hey thanks sebab dah habis baca :)