project work addmath ==?

aku tahu maybe semua dah terkontang kanting plus serabut nak cari jawapan untuk project work add math kan kan :s: :face30: peh memang senasib lah dengan aku :q: :face33: aku dah siap ke :s: :face10: hotakmu lah nak siap :r: :face7: M A L A S tahuu :q: :face23: grrrr dah lah susah :q: haiyo nampak sangat beban sebab taknak study :face64: HAHA cehh macam tak kenal wawa nih :s: ngeeee :q: :face28:

susah WALAUPUN ia nya PROGRESSION :r: :face16: wehh memang nampak simple tapi sumpah bab nih lah aku tak boleh buat mase exam mid year aritu:r: :face29: haih ape bebal sangat ahh :s::face60: exam mid year kalau FAILED :s: *SUMPAH AKU AKAN MENYESAL GILEEEEEEEE SEBAB AKU PERNAH FAILED EXAM ADD MATH SEKALI JE:r:* :face32:

nak nanges boleh :s: :face21: bebal dengan project work add math :r: kerja kursus Projek RC dan kerja kursus akaun :q: akaun buat lagi sekali sebab yang dah hantar tuh tak sempurna lahh :r::face63: tuh je nak bebel :r: kbaii :face36:

hey thanks sebab dah habis baca :)