bile sakit sudah datang :)

whooaaa aku sakit ape nih :s: :face10: sakit malas nak bangun tidur jee :r::face48: cite mcm sakit serius je eh :s: :face15: pehh sumpah doe memang sakit nih lahh paling serius yang aku dapat dari kecik ag :r: :face30: tanyelah keluarge aku siape paling lambat bangun dari tidur :s: yee mestilah nur najwa adlina :r: :face23: tidak lain dan tidak bukan :r: harus dan wajib dia :face16::q: wahh ayat aku mcm nak kena ape eh :s: ngeee :face64:

dulu adelah sikit rajin bangun awal :face57: bangun je basuh baju :r: sapu rumah :r: kemas rumah dan masak :r: rajin kan :s: :face38: malangnya ye kerajinan uh tidak bertahan dengan lama :q: :face4: sekarang nih bangun je tengok dapur ade makanan tak :s: nasib kalau baik ade makanan aku tak payah masak :q: :face64: kalau tak baik tuh takde makanan :q: heh:s: mestilah aku kena masak :face32: bab cite masak nih banyak betul kenangan aku :q: HAHA :face39:

kebanyakan kenangan dengan kawan lahh , pernah sekali tuh aku masak GILA MASIN wehh :r: :face36: sebab sos tiram bercampur dengan kicap bercampur lagi garam haiyoo memang masin gilee la kan :face50: aku lupe yang sos tiram uh dah memang masin un . akuu takleh makan :r: tuh lah sekali dalam seumur hidup aku masak macamtuh:face31: kesian kawan kawan aku :r: :face5: dahlah tengah lapar diorang sumbat je walaupun masin :face56: lagi ape eh :s: ouhh bile masak lemak cili api mesti santan nye pecah :r: :face23: wa nyirap doe :r: bile abah tengok abah pun cakap santan nye pecah sebab gune periuk kecik :q: :face55: aku pun tanye kenape pulakk :s::face52: abah aku cakap yelah nak gaul nye susah kena gune periuk besar senang nak gaul santan nye :q: start tuh baru tahu ape punce selame nih aku masak santan nye mesti pecah tapi rase sedap aww :r::face39:

pelik nye bile aku masak sorang sorang takde orang kacau oukay je :q: takde ape ape masalah :r: means rase tuh sedap :face51: * habes lah kalau diri sendiri yang puji * :face64: nenek aku , sedare aku , ex aku pernah rase lahh aku masak and diorang kate sedap :r: :face39: ex aku mestilah razi :q: time tuh masak sup ayam :45: dy kate sedap cukup rase :face75: wahh time uh bangge kejap :q: :face54: nenek aku lax kate sedap dah boleh kawen :face42: shazmi jom kawen :s: :face64: * gatal noh aku * :face45: HAHA masak nasi je tetap oukay tak pernah malang :45: saye suke masak lah :q: jangan halang sayeee :face39:

aku kalau update tak penah yang pendek kan :s: mesti panjang lebar mmbuatkan org malas na bce :q: HAHA :face64:

hey thanks sebab dah habis baca :)