no title !!

disebabkan aku dah lama gila tak update . hamek nih berapa cerita aku nak sampaikan . oukay malas nak buat karangan . aku bagi point je oukay :s: dulu punya cerita . gaduh dengan budak kecil yang agak biadab bahasa kau :r: lain kali nak gaduh dengan budak baya kau eh dek :r: nak salahkan orang yang sememangnya kau carik pasal dulu:q: pergi sekolah tadika balik lh cik adik oi:r:



kita boleh lihat si LOLAURBUNNY NETT hantar kat wall STILLA BELLA :r: dengan secara tiba tiba datang tanpa diundang sI EYDA HAPY AMOY nih komen :r: kalau sopan :s: takpe ah kan :r: nih cakap orang bodoh :r: ape cer :s: lepastuh PAAN ZAHID nih ada komen tau :r: tapi dia delete pula komen dia :r: kenapa delete abang handsome :s: takut ke :s: nih lagi sorang celak* :r: kau dahlah mainkan perasaan kawan aku lepastuh kau boleh pula nak main belon dengan aku :r: bodo* ke ape kau nih :s: kau punya ayat bila dah kena maki atau nganjeng mesti ada ' HAHA / HIKHIK ' :r: kau tahu tak macam BULLSHI* :s: budak darjah satu pun boleh cakap macamtuh lah bodo* :r: BEST KAN KAT SEKOLAH ASYIK KENA NGANJENG DENGAN KITORANG :s: JAGA ELOK ELOK SUHANA TERSAYANG KAU PALING CANTIK TUH :r: STOP ENOUGH



ini aku yang cari pasal . oukay first komen sebenarnya aku copy balik ayat dia yang dia komen kat wall :r: aku nak cakap sikit lah kan wahai EYDA HAPY AMOY :r: weh :s: kau tuh baru baru form 3 :r:aku takdelah sopan mana sampai nak suruh kau junjung aku :r: tapi agak sikit kau punya bahasa ye cik adik :s:

nih pulak cerita yang kedua . bagi point je sebab taknak entri nih panjang gila babeng .

tadi exam - math 2 senang - math 1 susah - cegu tande paper menggunakan skema spm - aku banyak tak ikut arahan soalan - markah aku terjejas - tengok jelah minggu depan berapa dapat untuk math mode - mesti teruk -

cerita ketiga .

aku ada sorang kawan tapi dia jauh tak pernah jumpa pun :r:kenal kat facebook je tapi aku dah anggap dia macam bestie aku :r: sekarang ni bila nampak online masing masing buat dek :r: aku tak tegur dia dia pun tak tegur aku :r: kalau aku tegur dia reply wall macam nak taknak je :r: so aku pun dah malas nak wall dia :r: rasa macam hilang kawan sumpah sedih gila:r::r: :'(

cerita empat .

esok dia dah gerak nak pergi U :r: aku sedih juga pasal ni walaupun kenyataannya aku happy :r: tipu ah kan kalau aku cakap aku tak sedih :s: aku sedih sebab takut dia curang :r: tuh je aku tak mengharap lebih pun untuk dia setia gila dengan aku :r: sebab aku rasa aku dengan dia tak lama :r: banyak sebab aku kata macam tuh :r: biar ah aku dengan dia je tahu :r: shazmi ayat awak takpayahlah nak berbunga sangat :r: sebab saya tak percaya sikit pun :r: terima kasih sebab kata macamtuh :r: sorry susah nak percaya :r:

cerita lima

aku stress dengan cikgu aku :r: aku tanya dari 2 minggu lepas apa yang keluar kat exam ADDMATH :s: cikgu aku memanjang cakap nanti saya bagitahu :r: sekarang nih dah hari jumaat :r: isnin dah exam :r: tinggal 2 hari je :s: bila tanya cikgu marah marah pula :s: salah ke saya tanya :s: sebab saya nak study lah cikgu :r: kelas 5 SN * boleh bagitahu :r: kenaapa dengan RC tak boleh :s: fine kalau markah aku teruk aku taktahu ah kan nak cakap macam mana :r::s:

kesimpulan : aku nak menangis :r:* gembeng kan :s:* ahh lantak :r: Update our blog kejap lagi .

hey thanks sebab dah habis baca :)