history !

tadi exam history :r: peh aku nak maki sikit boleh :s: :face23: macam celak* tahu tak history nih :q: aku tak suka betul lah :q: :face33: oukay aku mengaku aku nak study malam tadi tapi tak jadi sebab nak spend time dengan siapa entah :q: last last menyakitkan hati aku je :q: :face62: aku hentam dari nombor 1 - 40 :face6: soalan struktur dengan esei tak jawab lah majoritinya :face34: takde mood langsung :q: ketawa dengan kawan pun nampak sangat FAKE and terpaksa :r:

tadi masa exam history paper 1 , aku dah siap kerja menghentam :r: so luahkan hati yang terpendam nih kat kertas test pad :face61: semuanya tentang dia :r: aje boleh amek kertas tuh then dia dengan wada bace :face29: sumpah kalau boleh nak dia baca bagi dia faham kenapa aku mintak macamtuh :face21: awak dan saya dunia kita berbeza :r: awak dengan saya macam langit dan bumi :r: :face37: saya tak sesuai untuk awak :r: :face22: saya sayang awakkk :face59:

saya nangis dengar lagu nih :'(


hey thanks sebab dah habis baca :)