hang out with my superb bfff and my siblings :)

semalam happy gila kot:r: *haih kau nih wa , kalau ya pun bagi salam*:face10:oukay oukay ASSALAMUALAIKUM :face55: tolong lah jawab bagi yang beragama ISLAM:r: :face69: malas nak bebel panjang panjang :r: mood update blog makin lama makin malas deyh :face32: saya pun tidak tahu mengapa boleh menjadi pemalas:s: * sifat negatif ini janganlah anda ikut ya:r::face61: * ya ampun saya sudah berusaha untuk memujuk hati supaya menjadi lebih rajin untuk update blog:face56: sejak ada dia nih asyik nak berkepit je dengan dia *bermaksud mesej bukan dating* dia jauhlahh kat selangor sana :face57: untung bila ada orang sayang kan:s::face64:hee saya malu lahh cerita pasal nih:r: :face58: straight to the point . anda faham akan tajuk di atas :s: jika ya , anda memang bijaksana plus genius :r::r:

hang out dengan ema my superb bfff , nad my fren dengan kerol adek saya :face12: kami bukan siblings betul . saya dengan kerol dah macam siblings dah sebab kenal dari kecil :n: sumpah doe , saya happy semalam . jalan tanpa hala tuju , macam apa dah :face5: kerol belanja kami makan :face15: thanks dek :r::face16:ade ke patut dia cakap dengan awek dia , saya nih makcik dia :face34: btw , happy sangat semalam . tak terkata .

malam lax study addmath:face30: ehh bukan study tapi saya buat soalan spm addmath yang sebenar :face10: yang tak boleh bla nye , saya tak faham or taktahu nak buat , saya telefon sayang saya , tanya nak buatnya macam mana What :face40: mama pelik je saya belajar addmath on the phone . hee :face75: lepasnih belajar addmath memang melalui phone jelah :face35: habis awak tak boleh turun kluang kan :face13: lepastuh awak berbual dengan mama saya :face39: macam macam mama saya tanya kat awak :r: kesian awak , hehe :face64: mama saya sporting lahh . jangan risau :face69: saya sayang awak lah emoticon06

saya tahu saya punya entri kali nih merepek je , tapi nak buat macam mana What saya ketandusan idea nak tulis apa , hee sorry ya emoticon14 last sekali , tengoklah gambar . AMARAN emoticon16 saya tidak comel atau cantik . so jangan kutuk saya .



saya suka gambar nihh :face35:
buruk seyh muka saya :face49:
awak superb bfff :face2:
sayang kau doe :face71:
saya bersama superb bfff saya :w:
sorry tengah kemaruk edit pic macam nih . hee :face64:


oukay dah tuh je nak bebel and tunjuk harini . untuk awak , saya sayang awak taww emoticon13

hey thanks sebab dah habis baca :)