Contest Gambar Paling Comel

tekak saya sakit kembali . best tak:s:err saya penat tau asyik sakit tekak je:face32: oukay saya malas nak bebel panjang panjang . act saya ditag oleh orang comel iaitu :99:sarah dalam :99:Contest Gambar Paling Comel yang dibuat oleh :99:bellagirl



syarat-syarat penyertaan

- perempuan atau lelaki diterima asalkan gambar itu comel =.=
- jangan terlampau edit , kalau yang asli kemungkinan ada peluang
- dalam gambar tu boleh lebih dari seorang , with your friend ke boyfriend ke ? :)
- gambar yang mempunyai UNSUR BAHAYA tidak diterima :P
- tag kan kepada 5 orang kawan
:83: fairuz
:84: adek iqah
:82: kak ika
:82: kak yaya
:84: mas ahmad safwan
- follow , taknak follow pon takpe
tarikh tutup
30.4.2011 ( lamakan ? yeah peluang yang amat cerah )
hadiah
hadiah misteri

saya copy paste oukay , sebiji sebulat macam bella tulis kat blog dia . hee sudah tag 5 orang dah . oukay jom tengok gambar saya yang comot kat bawah :face39: AMARAN saya comot , jangan terkejut ya

.
.
.
.
.
.
.
.
.





SUMPAH DEMI ALLAH :r: gambar nih tak edit langsung :face64:
SUMPAH DEMI ALLAH :r: gambar nih pun tak edit langsung :face64:
SUMPAH DEMI ALLAH :r: gambar nih pun tak edit langsung :face64:
SUMPAH DEMI ALLAH :r: gambar nih tak edit langsung :face64:

saya takdelah putih macamtuh:face60:saya hitam sebenarnya:face37:nih semua effect dari:26: ya . bukan edit oukay :q: sorry lah comot :face26: dah tuh je lah . hehe :face55:

hey thanks sebab dah habis baca :)