tag dan award ^--^

salam :face64: mahu say sorry kepada kawan kawan blogger yg sudah tag wawaDELINA . sangad menghargainya *ayat ape aku pakai nih :s: cegu aku bace , mati aku :face30: ni baru je nak gerakkan tangan taip pasal tag dan award yang anda sekalian sudah beri kepada saya *cehh ayat aku memang takleh pergi dan bla* act byk award dah dpt tapi ade mslh lupe link blog kawan yg tag wawa uh . cume egt beberapa org saja ouh . maaf maaf :face32: saya lambat sebab saya busy dengan sekolah plus tuisyen plus hw bagai . haiyaa penat tahuu :sweaty: okayy taknak bebel panjang lebar . here we go kumako

TAG :face55:

:0h2: saya telah ditag oleh mimi . terima kasih fathinie 25 tentang diri saya :face39:

:65: kawan blogger kenal saya sebagai wawaDELINA *iyeke :s: entah entah dowang tak kenal aku pon* :face61:
:65: nama dalam ic ialah NUR NAJWA ADLINA BINTI APPANDI .
:65: lahir pada bulan OGOS , haribulan 30 . tahun 1994 . *haa dah tahu kan :s: nanti bagi kek coklat eah . taknak hadiah . nak kek coklat jea* tak senonoh kan wawa :s: mintak macam macam . HAHA
:65: berketurunan ARAB plus INDONESIA . moyang saya ( perempuan ) dari ARAB . berkahwin dengan seorang lelaki berasal dari INDONESIA . saya berdarah ARAB plus INDONESIA *keluarga belah mama arab plus indonesia* *keluarga belah abah JAWA*
:65: kalau tak silap saya , arwah atuk saya salah seorang mufti johor . alim lah senang cite kann *tapi aku taklah se'alim' orang . aku nakal okayy* tuh pasal bila mama marah je , mesti ungkit . kenapa wawa tak sama perangai dengan keluarga belah mama :face32:
:65: saya sudah di'curi' dan di'miliki' oleh seseorang .
:65: saya seorang yang comot . tak reti makan cepat . dahlah lambat , comot pulak tuh :face10:
:65: saya merupakan seorang perempuan yang TERSANGAT degil . *sila ambil serius* blogger-mysweetden.blogspot.com
:65: walaupun saya jahat dan nakal , tapi kadangkala saya baik juga :face35:
:65: saya akan baik dengan awak kalau awak pun baik dengan saya :2l2:
:65: saya takkan maki awak kalau awak tak cari pasal dengan saya :3n2:
:65: saya panas baran dan kuat bahan orang lain *hati hati eah berkawan dengan saya , jangan sampai saya dah bahan awak . means saya dah meluat laa tuh dengan awak .*
:65: sensitif lahh orangnya :r: kuat nangis tapi tak tunjuk depan orang lain .
:65: benci backstabber okayy :r: jangan kawan dengan saya kalau awak ada perangai cantik seperti itu . hate it :Panasbaram:(
:65: saya sayang plus cinta dengan FAKROL RAZI BIN MOHD MUSTAPHA KAMALfathinie
:65: saya benci bila orang cakap 'bajet seyh budak tuh' *hei tak kenal lagi tetibe nak cakap aku bajet :r: tendang laju laju baru tahu :r:
:65: suka makan coklat . kek coklat . aiskrim coklat *tapi tak obses sangad dengan coklat , masih boleh control*
:65: saya suka pakai selendang :face15:
:65: suka warna pink , hitam dan putih .
:65: saya rasa boyfie saya dah cukup sempurna . perangai kami sama . banyak persamaan *maybe sebab lahir bulan ogos kod*
:65: teringin mahu pakai lens . *bukan taknak pakai tapi tak reti dan takut dan mama saya marah if nak pakai lens . dia kata nanti mata rosak * :aduhai:( wawa tahulah mama kerja kat hospital , tapiiii wawa nak pakai bila dah genap 18 TAHUN taw mama .:face26:
:65: saya benci bila orang berlagak kaya dengan saya padahal takdelah kaya sangat . saya dengan sepupu saya yang agak senang *tak kaya pun* takde pun nak show off . like this *ehh daddy aku pakai mercedes or malam tadi aku dgn family aku beli baju raya kat butik . mahal taww beratus . daddy aku bayar 1 ribu ke atas n bla bla .* so tak perlulah nak berlagak dengan wawa ye . menyampah mcm kau kaya sangat je .
:65: saya nak belajar lagi pasal blog . *huwaa bile blog aku nak comel mcm dowang sume :s:
:65: saya nak jadi pandai mcm sepupu saya tu .
:65: saya sayang family saya , kawan kawan saya :face2:

p/s : mimi wawa taknak tag taww :s: hee sorry :anongnangyari:

AWARD :95:

:9n2: dapat award meyh . kali nih aku himpun award award nya . sorry kepada sesiapa yg sudah bagi award tapi wawa tak masukkan dalam entri nih . link awak semua hilang . yg bawah nih dari adek putryy kita yang comel :woooh: btw , kreatif award adek nih . kaka suke 3>




from : :99: putryy nasuha

nih jawapan nye adek comel :94:

Cerita kan sedikit tentang blog Putryy nih :))
:13: :0x2: adek sangat kemas . comel jea sebab warna pink kan . hehe . yg paling pnting tak berat .

Kenapa follow Putryy ?
:13: suka baca entri adek .

Kata kata ntuk Putryy
:13: wish you happy . jangan sedih lagi macam dulu dulu .

:9v2: ini pulak award dari cik rabun kite . :0x2: dy comel weh . suka terjah:0x2: dy . mari lihat award dy . simple jea tapi nampak comel :puppyeyes: sukee award nih :r:


from : amirah zakirah

FULLSTOP

wawaDELINA fathinie

hey thanks sebab dah habis baca :)