saya budak nakal ? =D

cehh title takleh bla kan :120: ape pasal aku kate mcm tuh :120: mesti ade sbb meyh :face35: ehh kejap kejap aku nyh dgn tak bagi salam:face16: okee ASSALAMUALAIKUM :face39: hee nak aku cite dari awal ke :s: malas ahh :face7: yelahh yelahh aku cite nyh blogger-mysweetden.blogspot.com sebenanye kann mase :2v2: aje kene rampas dgn cegu pgawas time spotcheck . kitorang syak beberapa org . slh sorangnye musuh kami . kebetulan mmg dowang kuar sebelum spotcheck tuh berlaku . *wahh ayat aku :puppyeyes:SPM confirm A++* ( jgn cemburu ) ayat aku lagi :face12: :q: dgn ta pk pjg luas dalam kiri kanan kitorang pun plan bnde jahat * jahat tak jahat sangad lahh , ayat ape aku pakai nyh :s: :face10: * mase rehat aku pegi kantin *ehh aku kan kuat makan , mesti wajib makan time rehat* lagisatu aku tak suke benci geram kalau tgh sedap makan , bunyi kringgggg (bunyi ape tuh :s: ianya menandakan waktu rehat sudah tamat . para pelajar diarahkan bergerak ke kelas) cehh ayat aku lagi :r: aku rase sebab tadi asyik kne bebel dgn cegu BM aku , tuh yg effect dy jdy mcmnih . sape satu kelas dgn aku , fahamlahh maksud aku tuh :face5:

wawa sudah melencong ouh . sambung kepada cerita anda PLEASE :r: aku nak sambung lahh nyh . heishh gelojoh:sweaty: time aku tgh rehat , aje pegi dating dgn laki tercinta . ouh laki dy pgawas , so kene jage bukan makan . HAHA :bahak2: tuh pasal aje pun sebok na temankan dy *konon laa kau* dy pergi lepaskan geram kat laki dy . emosi lahh katekan :5n2: kene rampas :devilishgrin: naseb baek time tuh aku tak bawak taw . kalau tak :Im Dead:( dy suruh laki dy pancetkan tayar motor n buang palam minyak hitam musuh kami . act aku tak berapa nak pasti motor or scooter :face14: biase lahh aku nyh bute siked bab bab ni :face30:

bnde nyh kes polis woii :r: hebat takk kami :s: biaselah bapak dy polis , mestilah kne jadi kes polis . HAHA gile kan aku dgn aje cari psl dgn anak polis :s: please say good to us :25: cegu pggel aje utk disoal siasat . bodoh bodoh aje pegi ngaku kat cegu mmg tuh keje dy . bangang plus bodoh plus sengal kann :r: aku nak marah dy pon takde gune sbb dy dah ngaku pon dgn cegu :face33: hari rabu kne panggel dgn cegu disiplin dan masuk bilik disipin . haa nyh yg na cite nyh blogger-mysweetden.blogspot.com alkisah bermulaa ~

aku dgn aje baru jea melangkah masuk ke makmal sains baru :face54: tetibe akhyar ckp cegu halim na jumpe kat bilik disiplin *heii taktau ke aku tak sempad na duduk kat kerusi tuhh . dahlah hari pertama nak rasmikan makmal baru tuh tetibe kene pggel , aku cume sempat melangkah masuk saje ke dalamnye * wawa marah lahh err :face63: yg peliknye mokmel dgn shera kne pggel jugak . mokmel cuak gile :face60: dy baik ta mcm kami berdua nakal :face64:

mase na masuk bilik disiplin uh tgok muke cegu pehh wa cakap lu cuak plus gerun doh . mcm nyh pon ade :takot: tapi aku cover . cehh konon happy taktau jantung aku rase mcm na tercabut :face27: *kalau tercabut betul , mcm mane aku na hidup :s:* dah lame aku tak buad hal :p: last masuk bilik disiplin mase form 3 :face4: cegu soh panggel paan , aku pon pegi lah kelas 5KAA . sekali takde manusia dalam kelas tuh *mane pergi lahh korang nyh :s: aku pun pegi makmal bio . cehh sekali mereka kate makmal fizik atas . *bengang seyh aku . aku tahulah makmal fizik tingkat 3 . tapi aku mane tahu paan ta amek bio , dy amek fizik . haiyaa saye malu sangad :face17: kembali kami berdua ke bilik disiplin . mcm mcm soalan kami dapat dari cegu yg berbeza .

aku kene isi borang salah laku :r: :face6: watdefish wehh :q: kalau bapak aku tahu , mati aku :face37: dah kne marah plus perli plus plus *ouhh wawa tidak suke dgr :Ishh!:( cegu halim ckp aje dgn paan tuh couple :s: boleh pulak aje menafikan :shouted: gile kentang kobis lahh kau kawan :r: sekali cegu bagi buku sivik soh bace psl jodoh . HAHA yg itu lawak :hahaha:( cegu tye aku , bercinta tak :s: aje na kenekan aku , dy kate ade :face11: cegu pon tye budak sekolah mane n bla bla *menandakan idea sudah tiada* dgn bangga nye aku ckp budak kolej cegu :q: *show off kan :120: sekali sekala bukan tiap hari* eleyh cegu tak marah pon , cegu tye lagi ade buad rehearsal tak :120: ( tak paham korang mmg lems ) aku pon ckp takde cegu :face8: cegu kate bagus . cegu tak marah okayy :119: *saya mcm bangga bile cegu mcm tak kesah . aje :s: kau ade :s: HAHA kau lagi kene perli sbb couple :Very Good:(

punyelah lame memanaskan bont** dlm bilik yg mcm penjara utk banduan tuh , cegu dh tetapkan hukuman pggel mak bapak . aje cuak gile :r: family dy dhlh garang :x: *aku risau psl dy , risau dy kne belasah* aje dpn cegu tunduk . konon insaf lahh . podhah :q: *keling mari* tgok mcm aku , rileks jea taww :q: dah byk pgalaman masuk bilik disiplin , bilik pengetua pon penah masuk :x: sekolah rendah mmg degil tahap ICU :face13: terbawak bawak ke sekolah menengah . aku mmg nakal wehh , degil , biadab sume complete ahh :anongnangyari: tapi aku akan baek kalau org baek dgn aku :face38: *wahh mate aku bersinar shining* wink wink

paan tahun lepas bapak dy dua kali dtg sekolah , sbb dy buad kes ape tah :x: :face49:sedang cegu bce borang kami bertiga , tetibe cegu tye paan psl bpk dy . lahh rupenye kwn cegu halim . maka berubahlah hukuman nye . just minta maaf jea kat musuh kami . then kes selesai *terima kaseh laa eah paan , kau mmg hensem* nanti jgn lupe bg aku ganjaran sbb aku kate kau hensem :face40:

SUMPAHH :119: aku taknak minta maaf :face3: boleh tlg pggel :8p2: , hilangkan aku dari bilik tersebut :q: kau lahh nyh aje . salah kau :False!:( aku taknak minta maaf okay dgn dy :brona:( taknak is takmau :r: naseb baek cegu tak suruh aku sekali . aje muke tembok seyh *dgn taktau malunye dy minta maaf , walawehh wa salute sama lu* cube kalau kau minta maaf dgn care mcmnyh blogger-mysweetden.blogspot.com *confirm aku belanja kau air masak selama 5 jam* blogger-mysweetden.blogspot.com aku panas je bile menghadap muke musuh *bile lahh dendam aku na hilang eah :s: sape sruh kau buat hal :r: kan aku susah nak terima kau balek :q:* time tuh aku rase mcm na :Bath:( sbb panas sngad hati nyh :r: dah minta maaf sume , kes selesai :x:

malam pulak kelam kabut aku siapkan :u: graf addmath , cegu soh anta . ramai pulak yg tempah :90: aku . mcm biase bile addmath , kalau boleh :0m2: aku dibelah utk sume org dpt blogger-mysweetden.blogspot.com lepas siap , shera dtg uma aku . kol 10 stgh mlm :face71: hari khamis , aje lagi kelam kabut plus huru hara na siapkan addmath :aduhai:( bile addmath , mcm mcm terjadi . ade yg ta tidur semata mata na siapkan addmath takut kne marah dgn cegu . ade yg ta makan . kelaka pun ade :119::face15: aje sape tak kenal :s: budak paleng pemalas na siapkan hw :119::0m2:

entri :0x2: aku ta penah yg pendek ringkas kan :x: sume pjg2 . HAHA nseb kau lah nak bce :x: aku online jarang . tuh yg bile online kalau boleh na cite dari hari isnin :65: jumaat . ape yg tjadi kat aku :q: HAHA malas dah nak taip .

p/s : RC ouh RC :help me!:(

delinaWAWA :0m2:

:13:

hey thanks sebab dah habis baca :)