kemarahan melanda =='

okayy malam nyh mahu membebel pasal minah yg aku gaduh aritu . ramai sangadd yg na tahu kenapa mengapa dan apakah salah dia . kann :s: mehh aku bagitahu dari A-Z . bukan ungkit but na cite balek :argh: awal tahun 2010 , aku rapat kamceng abes dgn mimy . always bdua jelaa kan :94::95: . then mimy mcm dah rapat dgn org laen . kes cemburu laa nyh kirenye *dgn mmbe sndiri pun na jeles ke wa :s: serabai bin selekeh laa kau* HAHA . blogger-mysweetden.blogspot.com tibe hari sabtu *sekolah ganti untuk cuti* aku dgn minah nyh tibe tibe berMEMBER pulaa , padahal an aku tadelaa rapat dgn dy pon :3: then kebetulan mase tuh mimy ta dtg . so aku tde kwn , aku membe jelaa dgn minah tuh . mase tgh bbual dgn 'A' classmates kitorang . dy ponn cabul mulut pegi ckp dgn minah nyh yg ade org cite at dowang semua si minah nyh dah penah main . korang tahu tak main ape :s: asal lurus sangadd :s: main tuh means dah buadd hubungan seks lerr :r::face60: lepastuh si minah nyh berasap laa weyh , kebetulan aku kat sebelah dy , minah nyh ckp . okee dialogg :

Pompan uh : kalau kau ta pcye , bole tye wawa ahh , aku mcm mane orgnye :s: n bla bla bla *ta egt* aku ponn iyakan jelaa :face14: sbb 'A' bgtwu yg cite at dy ialah 'R' [gurl] . si 'R' nyh mmg bestie si minah tuhh . okehh then teruslahh aku ta pecaye sbb si 'R' tuh dulu pangai pon same mcm si minah tuh . okee kes dulu . now dy dah insaf kodd :1m: aku pun turut melenting ahh kan , sbb aku egtkn si 'R' nyh buad cite psl minah uh . okee sesi mengutuk , maki , menganjeng n segala kaum kerabat *bak kate pelat* yg bole dikatekan agak biadab aku dah buad thdap si 'R' semata mata na bekap si minah tuh . SUMPAH aku mati mati egtkn minah tuh maseh virgin . nak tahu tak ape yg aku dah buadd kat 'R' sepanjang aku bekap minah tuh :s: ehh semestinye malukan dy di khalayak ramai , buli dy pon ade jugaa . maki dy , nganjeng dy dpn org ramai , cegu serta yg laen . yg tale bla nye , aku siap bgaduh dgn dy . na btumbuk ag taww :s::14:haha lawak lawak :r: time gaduh dgn si 'R' nyh , minah tuh merayap mane ntah . sajela tuh :face33: tetibe naek kelas , ade org pggel minah tuh masuk bilik kaunseling . okee aku teman kan dy . sampai sane , minah tuh masuk sorang . aku duduk luaa bsame rakan laen . agak agak kaki aku na tcabut akibat bdiri tlalu lame , si 'R' pon pggel aku masuk dalam . cehh aku tgok dy mcm tgok semut . rase mcm na pijak jea time uh .punyelaa geram kat dy :Mati,ko!:( mase kat dalam bilik kaunseling .

cegu : kenapa awak selalu nganjeng nganjeng perli perli 'R' :s:
aku : sbb dy buad cite laa .
cegu : awak tahu tak cite sebenanye nyh :s: * aku dgn blur blur nye , cite ape kebende nyh :s: aku ta sempad na jawab ptanyaan cegu . minah tuh bisik kat aku .
P : nanti balik org cite .
aku : okee .
cegu : awak ta bole na salahkan 'R' sbb dy cte kat org laen , skrg nyh kwn baek pon ta bole na pcye sgt dah . slh awk jugaa . sape soh cite at dy :s:
P : saye dah aggp dy mcm adek / kaka saye . * aku senyap tanpa kate * sbb peningg . kenape situasi berubah :s::face61:
cegu : sye tahu perangai wawa nyh , mmg kuat nganjeng budak nyh . mase tgktn 2 dulu . dgn ayang , yani semua . kalau gaduh taknak kalah , dy na menang je . *ala cegu nyh jgn ungkit kisah lalu* lepasnyh awk jgn perli2 'R' lagi boleh :s:
aku : tgoklah mcm mane nty . *dlm hati sumpah seranah , apehal kau na ngadu kat cegu :s:*

selepas itu , aku pon lupeee . HAHA dah lame dohh . so ta egt . sebenanye byk lagi dialog nyee . tapi aku lupee ahh . aku ade betah betah cegu gax ahh . kua jea bilik kaunseling , budak budak tuhh pon terjah aku . tye mcm mane :s: fight ta:s: sape menang:s:*egt aku maen tinju tinju ke pe :s:menang kalah :s::face17: yelaa dowang tahu pangai aku . kalau gaduh , taknak kalah :15: aku pon mcm mgelak ahh dari mjwab soalan mereka sbb tatau cite sebenanye lagi . okee balek dari sekolahh . minah tuh pon citee kat mesej . dy cite . dy dgn 'M' [lelaki] pegi mane tah kan , then laki uh ajak maen .tapi dy bjye menolak si 'M' , dy kate . sumpah org maseh dara .so what happen:s: of course i trust her okayy :r:

since dari situ , aku jadi rapat , rapat dan terlebih rapat dgn minah tuh , pegi mane mane berdua jeaa :6v2::6v2: . smpailah hari aku na pegi bndr jumpe razi :w: na tgok wayang sekali mse tuh . so takkan minah tuh sorang sorang :s: so ajaklah si wada :n: then dari situ kitorang bertiga jadi rapat :face69: mase exam akhir tahun , shera dah mule jauh dari kitorang . budak budak nyh semua pon mcm dah pulaukan kitorang bertiga . what going on huh :s: kitorang bertiga jarang stay kelas laa . selalu lepak surau andd online :7b2: bawak lappy laa , takkan gune henset lax , henset murah murah belaka , mane ade wifi meyh :3:

raye haji tahun 2010 ari rabu kan ? haa ari isnin nye , minah tuh kate dy dah putus dgn [F] , okayy then ari khamis pde mggu yg sme . yol im aku tye minah tuh ade pkwe laen ta :s: aku pun dh pelik jea . apehal mamat sorang nyh tetibe tye psl minah tuh :s: lepastuhh kan dy ckp dy dgn minah tuh dah couple dh seminggu lebeyh . what the hell laa seyh :r: mcm SIA* :r::p: okayy kawan kawan di sini kite bole tahu sape yg mduakan sape :s: time tuh aku still cool ag , takde kecoh nyh . saba wawa . yeah itu yg aku buat :sweaty:

THEN aritu aku gatal gatal pegi bukak fb apex , sbb aku tgok news feed penuh dgn status dy :face63: then tbace bnde yg sangadd menarik . okayy aku bg korang tengok eah :s: nanti korang kate aku tipu pulaa kan :s: itu dy , tgok lah sendiri .
click untuk tumbesaran :)

mase nyh aku rase mcm mmbe tikam mmbe seyh . GTH :nanging:( :r::r: sumpah aku takde simpan pape perasaan kat apex , cume aku rase tkilan ahh dohh , kwn baik aku sendiri mcmnyh . so anda boleh faham :s: sebenanye minah tuh ade komen komen jugaa mase tuh , tapi dy dah delete laa . mcm bodo an :s: okee lepastuh minah nyh merayu rayu kat aku soh pcye dy . :nang!: bodo seyh kau :r: kau dah byk tipu aku , kau na soh aku pcye kat kau :s: fine , lame lame aku dah okey siked dgn kau . aku layan kepala kau .

selang bberapa hari . aku ta egt laa bilee . yg penting tak lame lepastuhh , minah tuh gaduh dgn yol . dy cite at aku , dowang gaduh sbb yol pakai rantai ex dy . and minah tuh mara . tetibe yol maki maki minah tuh . so aku inbox si yol nyh . okee korang tgok sndiri .

click picture untuk tumbesaran (:

then aku chatting pulaa dgn pampet *ex dy* , cehh mcm sial jea an , aku dapad information lagii . haiyaa aku pon ta paham ahh . time dpt twu uh , secepat mungkin aku call wadafathinie , wada pon asik kene marah jea dgn aku . emosi yea aku mase tuh :Panasbaram:( sorry mase tuh aku chat gune chatbox FB and ym . so bnde sudah tiada . selepas itu , dah lame siked , si wada pon dtg uma aku tok lebih paham apehal aku nyh tebiat smpai marah gile dgn minah tuh kan . aku tunjuk semua nyee at dpn mate wada . baru dy twu . then kebetulan abg minah tuh onlinee , so aku tye mcm2 , kebanyakkan jwpnnye mengatakan minah tuh tipu . faham murid2 :s: wada terus kate "bodo jea" HAHA blogger-mysweetden.blogspot.com kenape aku ketawe :s: sbb wada susah na sebut bnde bnde sperti itu . so aku ketawe ahh , teruje pon ade *kau wawa mcm bangang , ketawekan mmbe sndiri* kumakothen ptg sikedd aku g uma wada , naek moto . tetibe minah tuh call wada , then wada angkat laa kan , andd buad loudspeaker . minah tuh ckp kalau wawa ade cite pape ke , gtwu org eah . n bla bla bla . aku ta egt . aku kat sbelah wada jea kod . mati jea nset uh , aku terus gelak berdekah2 smpai anak tekak aku na terkelua doh *wawa tipu jgn pcye , anak tekak mane bole tekelua sndiri* :face14:

lepastuhhhhh byk lahh dgr cite . minah tuh kate mcm nyh tapi sebenanye tak . bile dah gaduh , ade jea yg ta kne kan :galit: :s:

mase cuti uh , na settle kat bndr jea . then tetibe wada ckp erra ta kompem ag sbb ade hal . makcik dy na dtg uma . ehh ade aku kesa makcik kau na dtg uma kau :s: aku dah baran , aku msj ahh dy .

mesej antara aku dan dia : *aku taip sebiji sebulat sebujur mcm kat mesej okeee . takde tokok tambah*

aku : . Tdy wada gtwu , kau tatau lg bOle turun bndr ke ta khamis mggu dpn . Asal ? Sbb makcik2 kau na dtg rumah ? Lpstu sedap2 kau jea na soh ktOrg dtg uma kau ? Apehal ? Kau yg bikin mslh , kau na soh ktOrg dtg sne . KbOdOhan kau tserlah kan ? KAHKAH
( begitulah care taip text aku , jgn heran :)
11.37 a.m / 10 DISEMBER 2010
minah tuh : ..wei . aq ckp,t aq dtg uma kw . bkn aq suo kowg dtg uma aq . ishh . dala,t bia aq je dtg uma kw . aq xtw ag ary kms 2 leh g ke x . agpown aq ade test mto . t pape hal aq bgtw . bye
( cepatnye na bye kan ? HAHA !)
11.47 a.m / 10 DISEMBER 2010
aku : . Apehal kau na dtg uma aku pulaa ? Sape bg keizinan ? Kau ta layak ahh wei na pijak lantai uma aku . KaO twu ? Aku kate kat bndr , mknenye bndr ahh ! Kao ta phm pe ? Kalau ta bOle at bndr , jmpe bln 1 at skOlah . Sng kan ? Sume twu . Agak2 kau malu ta ? Ehh mestilah malu kn ? Akhirnye kau rase jugaa ape yg raje rase dlu . KaO nyh penipu yg handal weyh ! Wa salute sama luu ! Laen kali buadd lg , kOmpem tade sape kwn dgn kau scre IKHLAS ! HAHAHA
( ayat aku melampau sangad ke ? haha :)
11.51 a.m / 10 DISEMBER 2010

minah tuh tak replyy . then 'R' bgtwu aku yg minah tuh na saman malu sbb 'R' ade entri yg agak mcm menempah maut laa kan . kepala hotak dy laa na saman saman . bodoh ahh kau pompan , name kau pon takde laa seyh kat belog 'R' tuhh :Pening:( yg entri psl dare n betina sundal pe kejadahnye tade name kau lagsung , so kau terase pehal minah :s:entri lagi satu , baru ade gmbr kau . kau na melenting :s: ouh tidakk dy na melentingg :aduhai:( takut seyhh :r: HAHA :hahaha:(then aku mesej dy lagi *aku taip sebiji sebulat sebujur mcm kat mesej okeee . takde tokok tambah*

aku : . Kau dah kenape na maen saman2 ? Malu , tanggung sdry ahh . Kelaka laa seyh tgox kau . Settle bln 1 nnty .
( mase nyh aku tgh gaduh n tade mood mmg kenelaa kan dy . pdn seyhh :face11: )
8.18 p.m / 11 DISEMBER 2010

aku : "E xpena kcw 'R',p npe 'R' wt era mcm nie"
. Kau ta penah kcaO 'R' ? Cehh gerek lah seyh kau punye ayt ! Kau na ttup malu dgn tipu semua Org smpai aku semua tana kwn dgn 'R' DISEBABKAN kau . pastu kau bkak cte psl 'R' da buat itu ini . Fine mmg aku time uh tlibat same . Sbb ape ? Sbb na bekap kau lah bOdOh ! Kau pk time uh 'R' ta malu ? Time uh ad 'R' na saman2 kau ke ? Takde kan ? Kau nyh 'E' mcm bdk2 ahh ! Pehal ta rep ? Na saman aku lax ? 'R' pye malu dlu , ade kau kesah ke haa ? takde ahh doh ! Kau nyh 'E' dala penipu ! Pastu na tutup malu na maen saman2 lax . Ad bran , settle sdry la pOmpan ! Kau na saman 'R'? Lg lah rmai twu bOdOh yg kau dah tde dare . Lg lah malu bOdOh ! Pk sblm na buadd uh . Kesian aku tgOx kau nyh 'E' . Dgn sapela kau na bkwn ye ? Ke kau na kitOrg cite bnde nyh kat mak bapk kau ? Ta malu ?

( ayat aku melampau sngad ke ? tak kan :)
8.36 p.m / 11 DISEMBER 2010
minah tuh : .. ye ok fine aq slh ! k aq xsaman 'R' . k xpe . aq time . yes fine,sume slh aq . thanx la dlu bekap aq . mm . k xpe,aq time wa . taon dpn aq time law kowg palat2 aq . k xpe . slh aq kn . aq time la . ok2,thanx sdrkn aq k . thanx sgt2 k . bye . salam
( pompan nyh punye ayat mcm minta penampar doh . sumpah aku bce meluat ! mcm sial ponn ade seyh si minah nyh . ayat na A+ jea . bodo sundal )
8.42 p.m / 11 DISEMBER 2010
aku : . Ta paya na byk sgt ahh kau pye k tape uh . Myampah na bce . Ye baguslah tuh kalau sedar . Bru point nyh aku bukak . Byk lg lah point kau pOmpan . Tahun depan kau tahu ahh . Mls aku msj2 pOmpan pnpu cm kau nyh . Bazir krdt ! Salam
( mcm bodo jea aku mesej mcmtuh . apelaa mase nyh sedang mgalami senggugut yg amat kronik . ta mampu na gaduh2 msj2 nyh . pastuh aku trus tido sbb minah uh ta reply )
8.45 p.m / 11 DISEMBER 2010

:0z2::0z2:

SESI PERGADUHAN

then naek sekolah , kalau bole tudung mcm budak arab laa kan . kitorang gelak mase tuh . bodo gile laa seyh . pakai tudung labuh2 rambut perang na buadd ape laa sial :s: kan bahasa kotor sudah keluar . mcm bangang :s: aku rase mcm buad pasukan sorakan untuk kau bile tgok kau punye muke suci pluss tdung kau yg agak mcm ustazah tuh . meyh sorak sikedd :Ole,ole,ole..:( HAHA . tak lame pon kau pakai tdung labuh uh . pas kene bahan dgn aku , kau pun pakai tdung biase balek kan perempuan :s:

kitorang ckp baek baek kodd , minah uh yg mule mule na menengking . apehal :s: then 'R' pon hilang kesabaran , terus dpt maki ahh kan minah tuh . i said PADAN MUKE :r::r: then tgh bertekak tuhh , aku pon masuk line ahh . jap ag cegu pon smpai . wehh settle nanti . terus fokus kat subjek yg dipelajari mase tuhh . then lepastuh subjek RC . SUMPAH malas maximum telah menguasai diri aku *cehh ayat na gebang jea kau wawa , belaja dari minah tu an:s: KAHKAH*

sambunggggg pergaduhann . mase tgh sound sound sesi marah2 , ade sorang makhluk nyh . enter frame laa . konon bekap si minah nyh . cehh bekap gile gile laa , mcm kitorang yg slh . yg tale bla nye la . dy bole tye aku tuhh . " skrg nyh dy yg tipu , abes kamu ta penah tipu :s:" walaweyhh aku ta penah tipu bnde yg besar2 mcmnyh laa . aku kalau na menipu ponn agak agak ahh . menipu parents aku ponn semata mata na keluar . time dulu ahh . apehal na babitkan aku :s: cm bodo ahh :p:

kau bekap dy apehal :s: cehh mcm dulu kau tade cite psl dy jea laa kan :s: whatever laa dohh :q: yg penting kau pon same . taknak cite psl dare . pehal :s: maruah laa konon nye :s: pegi mampus ahh same kau punye maruah . baran aku ade kau pikir ta :s: aku baik dgn kau , kau bole bodohkan aku dari awal tahun smpai akhir tahun kan :face3: time dpt twu dari 'R' tuhh . err WTF laa seyhh . lu GTH laa bodo :Mati,ko!:( mcm setannn kau nyhh :r:


time settle dgn pompan nyh mase kat kelas , kitorang yg kene ceramah pulaa dgn org tuh . then tetibe ade sesi bermaafan . wada dgn aje g salam salam . aku :s::stress:( tahap cipan dohh :p: aku just kate "aku dah lame maafkan kau , na jadi kawan aku balek , sorry ahh" then aku terus blaa laa . pehh sumpahh aku mmg ta puas hati smpai sekarang . 'R' :s: kau memang bangang . errrrr benci dy :r::r::r: :shouted:

THE END .
ditaip oleh : :0l2:
di hadapan :2o2:
fathinie

hey thanks sebab dah habis baca :)