MERENTAS DESA .ouh merentas desa

:8: ehh firefox aku berwajah baru ? wahh sungguh comel lah . tergode I :r:kumako Pagi tadi ade merentas desa FINAL . cehh dah mcm AF maen final final . kemain ag kan SSN SMK THO . *berlagak sekolah sukan tapi bukan atlet . HAHA show off kau wa :r:* kau ade ? tak ade kan ? jgn jeles meyh :10: na cite aku TERbangun lambat pagi tadi . pukul 6.40 pagi dohh . aku dengar mama abah mbebel and aku terdengar henset bbunyi . *dlm hati bkate , sape pulakk msj aku pepagi nyh :s:* ayu yg kacau . aku egtkan sape :s: okayy dah dengar parents aku bebel ponn , aku maseh liat na bangon . taknak taknak bangunn lahhh :brona:( :r: abah masuk bilik and terus marah aku . okayy sila tutup telinge :Ishh!:( dahlah bangun lmbat , lepastuh :22: tunaikan kewajiban sbgai umat ISLAM *sedap suka suki jea tak solat subuh* haiyaa ta sempad meyh :0x2:

then pas siap jea , terus cari makanan . tapi hampa , takde :waaah: err dah lah lapa gile ba** . naseb abah pegi belikan roti jagung :h: lepas aku kate lapa . kalau tak , lari dalam keadaan lapar laa aku agaknye :face32: cube teka aku smpai sekola kol bape ? HAHA aku smpai kol 7 setengah mcmtuh lahh . awal kan ? tahuu dah :face16: sampai jea dah buad malu . *haizz kau nyh wawa ade ade jea , suke sangadd malukan diri sendiri kan ? PADAN MUKA KAU WAWA :q:* mcmnyh citenye . aku tgh tgok mmbe aku smbel tuh melangkah kaki ke anak tangga . then tibe tibe tgok kat dpn aku ade dak sukan form bape ntah . naseb ta berlaggar taww ? kalau berlanggar tadi , kompem jadi kisah yg sngad tragis . *tragis lahh sngad kan wa ? gebang kau :q:*

itu baru satu , yg kedua nyee aku kuakan nset , pastuh dak sukan jugaa junior aku , bole nganjeng aku kate ta bole bwk henset laa pelaa . err aku dah bengang jea :face10: kenape dgn korang nyh sume :s: arini mmg ari penuh dgn kebengangan ke :s: smpai kantin jea , mmbe aku sume nganjeng aku sbb bwk beg plastik . ala wtpe na bwk beg besar2 :s: isinye roti dgn air mineral jea kodd . ta perlu na besar2 . haizz lagi sekali aku bengang :Hampa:(


lepastuh turun padang , aku pun tatau laa kan na panggel padang atau stadium
:s: sbb ade trek . heii ntahh . sila abaikan fathinie mase tgh tggu na amek label , aku pelik apesal laa si shera nyh ketawe semacam . rupenye ade pkare lucu :face69: ape yg dpt aku katekan skrg , mai kau memang gerek nganjeng dy seperti itu . ta baik doh . tapi mcm best pulakk kan ? nganjeng dy . HAHA:bahak2: lepastuh ade buad senaman siked . haha lagu ella sume kua . SUMPAH lawak ! lame siked tuh , dh buad stretching sume , baru mule merentas desa . ta sampai 1 minit . aku dgn wada dah berpisah . gile laju kau lari mok . korang jgn maen2 , walaupun dy agak 'comel' dy lari laju aww . biase budak aktif sukan dari kecik . aku lari sorang2 jea taw :s: :face47: wada tgglkan aku , aku tgglkan ekin . separuh jalan , aku jalan jea . aku dh ta bole dh na lari , jantung aku rase mcm na tercabut :r: mane :4b2: takde ke yg na bwk aku smpai sekola:s:

sampai sekolah jea , aku dh takde point . mcm ape jea kan :s::face71: geram tapi senyum sbb aku dah smpai . :0x2: aku tgok ramai lagi yg belom smpai . okayy misi mencari wada :a1: jumpe jea dy terus dy kate muke aku pucat . *haa yeke wada ? kau bia betul :s:* terus suruh dy amekkan pic . aku tgok ta pucat pon . hurm entah . cube korang tgok gmbr nyh :0g2:


YESS TAHUU BURUKK . SO DIAM OKEE :s: :p:

waktu sesi penyampaian hadiah . haha taknak cakap lahh kan , OMEGA dapat tempat ke
:9n2: dalam semua kategori , tapi kalau ikut kategori perempuan OMEGA tempat :0h2: OMEGA ALPHA maen tukar tukar tempat . sape yg tahu , paham laah :0z2: . :0o2: dulu yee :1:

FULLSTOP
yang penat menaip
:65: :0l2:

hey thanks sebab dah habis baca :)